בקרוב אצלנו: אלפא רומיאו טונאלה הדגם ההיברידי הראשון של אלפא

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אלפא רומיאו חשפה את הרכב ההיברידי הראשון שלה אלפא רומיאו טונאלה. אצלנו בארץ בתחילת הרבעון השלישי של שנת 2022

 

היום, (שלישי) ה-8 לפברואר 2022, יצרנית הרכב האיטלקית אלפא רומיאו הציגה לרחבי העולם הישר מהעיר וארזה שבאיטליה, את תפיסת עולמה החדשה והמתקדמת – “La Metamorfosi” (המטמורפוזה) ובמסגרתה השיקה את הרכב ההיברידי החדש שלה הטונאלה – הקרוסאובר המתקדם והחדיש ביותר של מותג אלפא רומיאו.

בעיצוב הטונאלה הקפידו האיטלקים לשמור על מורשת אלפא רומיאו מזה 111 שנים ולשלב חווית נהיגה וחדשנות טכנולוגית ברמות הגבוהות ביותר. הרכב אשר עיצובו מושפע ממורשת אלפא רומיאו בתוספת נגיעות מדגם ה- SZ-Zagato האגדי בעל פנסי חזית בסידור 3+3.

עיצוב הפנים, בהשראת היסטורית המרוצים של אלפא ובהמשך ישיר לדגמי העבר, שם דגש על מידע ברור ונגיש לנהג עם נגיעה עיצובית ספורטיבית ובשימוש בטכנולוגיה מודרנית על גבי מסך בגודל “12.3 בלוח המחוונים ומסך מגע מרכזי בגודל “10.25, כל אלו כסטנדרט.

מנועי הטונאלה משיגים את הקדמה, כאשר כל דגמי הטונאלה מצוידים בהנעה היברידית, החל ממבחר מנועי טורבו בנזין ובשילוב מערכת היברידת מסוג MILD HYBRID ועד היברידית נטענת – PHEV בדגם החזק ביותר שלה. 

 

אלפא רומיאו טונאלה
גרסה היברידית והיברידית נטענת. אלפא רומיאו טונאלה

 

אלפא רומיאו טונאלה מגיעה עם מאפיינים מתאימים לחווית הנהיגה והעיצוב כמו פקדי העברת הילוכים עשויים אלומיניום על גלגל ההגה, קאליפרים צבועים אדום ומערכת ה-D.N.A לבחירת מצב הנהיגה, ומאפיינים מתאימים לזמנים כמו מערכות עזר חכמות לנהיגה (Advanced Driver Assistance Systems ) לנהיגה אוטונומית LEVEL 2, טעינה אלחוטית וקישוריות לטלפון, פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד שלל אפשרויות נוחות אופציונליות.

אלפא רומיאו טונאלה אופיין כמנוע הצמיחה של המותג כאשר הטונאלה ההיברידי וההיברידי הנטען הן הסנוניות הראשונות מבין דגמים נוספים אשר יגיעו בשנים הקרובות. הנהלת אלפא רומיאו מחויבת להשיק דגם חדש של המותג מידי שנה במטרה להציב את מותג הרכב האיטלקי בראש החדשנות בעולם הרכב, תוך שמירה על ה DNA של המותג. 

מנכ”ל קבוצת סמלת, שי פלדמן: “אלפא רומיאו השיקה היום את קפיצת המדרגה הבאה שלה – הטונאלה. אלפא רומאו טונאלה הוא רכב SUV היברידי המגלם חדשנות טכנולוגית ועיצובית ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות על חווית הנהיגה האבסולוטית והמרגשת של המותג. כמותג ייחודי שתפיסת עולמו סובבת סביב חווית עיצוב איטלקית ונהיגת כביש – ספורט מהמתקדמות, אלפא רומיאו טונאלה הנה המשכיות ישירה למורשת ולהיסטוריה של המותג יחד עם הקפיצה הטכנולוגית לה לקוחות מצפים היום.”

קבוצת סמלת, יבואנית אלפא רומיאו בישראל תחל לייבא את הרכב לארץ בתחילת הרבעון השלישי של שנת 2022.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × two =