בקרוב אצלנו? סיאט לאון החדשה תושק בעולם בסוף החודש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מימדים משופרים, עיצוב דינאמי ומפתה, הרבה יותר טכנולוגיה ופנסי לד מקצה לקצה, סיאט לאון החדשה מתקרבת אלינו בצעדי ענק. ההשקה הבינלאומית הרשמית תתקיים בסוף החודש

 

 

סיאט לאון החדשה כמעט כאן. הדור החדש של המותג זוכה לשינויים עיצוביים רחבים ומרשימים, עם זיקה והתחשבות בערכים העיצוביים של הדורות הקודמים של הלאון, “פילוסופיה עיצובית” שמתחברת בצורה מושלמת לערכי מותג סיאט.

הסיאט לאון החדשה נוכחת יותר: החזית של הרכב חדשה, ואחורי הרכב זוכים לקווים חדשים ומפוסלים, והמימדים משופרים. “סיאט לאון החדשה עוצבה על ידי הצוות שלנו באומץ, בפשטות בעוצמה ובנחישות. ‘פשטות’ מכיוון שבסיאט, אנו מאמינים שאפשר לומר את רוב הדברים בכמה שורות. ‘נחישות וחוזק’, אלו הן חלק מהתכונות הבסיסיות בשפת העיצוב שלנו, שהופכות את המכוניות שלנו למפתות כ”כ במבט ראשון”, כך, אלחנדרו מסונרו-רומנוס, מנהל העיצוב בסיאט.

 

 

נוכחת, דינאמית ואלגנטית. סיאט לאון החדשה 2020

 

משטחי הגוף/מרכב של הלאון החדשה השתנו והתפתחו, הם עוצמתיים דינאמיים ואלגנטיים יותר, מה שיצר רכב עם אסתטיקה רב שכבתית גבוהה. החלק האחורי מודגש על ידי נורות LED מצד לצד. גם מערכת התאורה וגם הספוילר מייצרים תחושה דינאמית, גם כשהמכונית לא זזה.

רק על פי הסרטונים שרצים ברשת, אפשר לראות שתא הנהג מקבל תאורת אווירה רוחבית, מערכת מולטימדיה מתקדמת ומרשימה, עם מסך ענק שקשה להתעלם מנוכחותו. נראה שעולמות הטכנולוגיה של אודי זלגו לתוך מותג סיאט. כמו גם פנסי הלד מאחור, מקצה לקצה. נראה מרשים.

 

 

סיאט לאון החדשה, כמו כל דגמי סיאט, תוכננה, פותחה ויוצרה במתקני סיאט בספרד.

החשיפה הרשמית של סיאט לאון החדשה תתקיים ביום שלישי, 28 בינואר 2020, בשעה 20:00.

רוצים לקבל עדכונים שוטפים על הסיאט לאון החדשה? הכנסו ללינק והרשמו

 

 

סיאט לאון קופרה במהדורת Copper

סיאט לאון קופרה מבחן דרכים

סיאט לאון 1 ליטר מבחן דרכים

סיאט לאון FR

סיאט איביזה FR 
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × three =