ב.מ.ב יבואנית GOODYEAR משיקה צמיגים לנסיעה שקטה ב-50%

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ב.מ.ב יבואנית צמיגי GOODYEAR, משיקה בישראל צמיגים בטכנולוגיה חדשנית מבית מותג GOODYEAR בישראל – SoundComfort

 

ב.מ.ב יבואנית GOODYEAR משיקה צמיגים לנסיעה שקטה ב-50%

 

בעידן שבו כלי הרכב נעשים שקטים יותר, הן על ידי שימוש במנועים מתקדמים ומערכות פליטה המעמעמות מאוד את הרעש המופק וכן השימוש הגובר בכלי רכב חשמליים שקטים במיוחד, שאון הצמיגים הופך דומיננטי ומורגש יותר בנסיעה בכל דרך. כדי לפתור את בעיה זו, GOODYEAR פיתחה את טכנולוגיית ה-SoundComfort אשר הופכת כל נסיעה שקטה ונעימה יותר.

באמצעות תוספת של רצועה ייחודית העשויה מפוליאוריטן מוקצף אקוסטי לחלקו הפנימי של הצמיג, פוחת הרעש המופק בעת הגלגול על הכביש בעד 4 דציבלים בעל צמיג וזה תורם להפחתה של כ-50% בשאון הצמיגים שחודר אל תא הנוסעים בזמן נסיעה. שאון הצמיגים אשר מופק למעשה ממגע וחיכוך הצמיג בכביש, מועצם במעבר דרך החלל הפנימי של הצמיג, אשר מתפקד למעשה כתיבת תהודה. רצועת הפוליאוריטן האקוסטי שמגיעה בעובי של 25-30 מ”מ וברוחב של 140-160 מ”מ (בהתאם למידות הצמיג), סופגת את צלילים אלה ומונעת מהחלל הפנימי של הצמיג מלהפוך לתיבת תהודה שמעצימה את הרעשים.

 

רצועת פוליאוריטן אקוסטית סופגת רעש. GOODYEAR

טכנולוגיית ה-SoundComfort מוצעת במגוון גדול מאוד של משפחות צמיגי GOODYEAR ובשלל מידות, החל מצמיגים בקוטר 16 אינץ’ ועד צמיגים בקוטר 20 אינץ’ כדי להתאימה למגוון רחב של כלי רכב, חישוקים ושימושים. להוספת רצועת הפוליאוריטן האקוסטי אין כל השפעה שלילית על הביצועים, צריכת הדלק או כושר העמידה בעומס של הצמיגים.

ב.מ.ב יבואנית צמיגי GOODYEAR לישראל תחל בשיווק צמיגים אלה בחנויות צמיגים בפריסה ארצית ובמחיר של החל מ-530 שקל.

 

 

אודות ב.מ.ב

ב.מ.ב הינה הנציגה הרשמית של קונצרן הצמיגים האמריקני GOODYEAR Tire & Rubber עם המותג המוביל בעולם GOODYEAR ומותגי הבית – SAVA חברת בוטיק לייצור צמיגים מסלובניה, DEBICA יצרנית הצמיגים הוותיקה מפולין ומשנת 2016 של גם של חברת KELLY יצרנית צמיגי משא במחירים אטרקטיביים.

אודות GOODYEAR

חברת GOODYAER מייצרת כ-160 מיליון צמיגים בשנה, מעסיקה כ-70,000 עובדים ב-49 מתקנים שב-22 מדינות ברחבי העולם, עם היקף מכירות שנתי של 15 מיליארד דולר. GOODYEAR משקיעה כ-300 מיליון דולר בשנה במחקר ופיתוח. מהנדסי ומדעני החברה עוסקים כיום בחזית החדשנות ומובילים את הפיתוח, לא רק במדעי הגומי והפולימרים, אלא גם בתחומים מגוונים הכוללים מחשוב, פיזיקה ומתמטיקה. החדשנות והמחקרים מובלים על ידי טובי הכימאים בעולם. אלה מעורבים בפיתוח כלי רכב חדשים עם יצרניות הרכב (פרארי, פורשה, טסלה, מרצדס ועוד) כבר מהשלב הראשון, כדי להביא לידי ביטוי בכביש את הפיתוחים והחידושים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + 11 =