ב.מ.וו תשיק את רכב העתיד iNext עם טכנולוגית תקשורת 5G של HARMAN

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

חברת האוטומוטיב HARMAN המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, מסתמנת כמועמדת להפיכת הספקית הגדולה ביותר בעולם של קישוריות 5G לתחום האוטומוטיב עד שנת 2022 

 

ב.מ.וו תשיק את רכב העתיד iNext עם טכנולוגית תקשורת 5G של HARMAN

 

אחת החברות היותר מוכרות שכבר הכריזה על אימוץ הפתרון של HARMAN היא יצרנית הרכב הגרמנית BMW, שהצהירה לא מכבר כי ביוני 2021 היא מתכוונת להשיק את ה-iNext, רכב כביש-שטח חשמלי, בעל קישוריות 5G מבית HARMAN. ״אין לנו ספק שמדובר במהלך שיביא עימו הזדמנויות חדשות עבור הנהג במכונית ״, אמר קלאוס פרוייליך, חבר מועצת המנהלים של  BMW, שציין כי החברה מכרה עד היום מעל 14 מיליון מכוניות מקושרות מאז שנת 2004. על פי ההערכה המכונית תושק עם רמת אוטונומיה 3 שתאפשר לה נהיגה ללא נהג עד מהירות של 129 קמ״ש על כבישים בין-עירוניים רבי מסלולים. HARMAN שמשמשת מזה זמן רב כספקית Tier 1 של BMW, תספק למכונית החדשה את מערכת בקרת הטלמטיקה ואילו סמסונג, חברת האם, תספק את השבבים למכונית. במסגרת תערוכת CES בלאס ווגאס HARMAN אף דיווחה על סגירת ״עסקת הטלמטיקה 5G הגדולה ביותר שנעשתה עם יצרנית רכב אירופאית, שתאפשר לחברה להפוך למובילת התחום עד שנת 2022״. 

 

 

״מכונית מקושרת מאוד מזכירה סמארטפון״, אומר אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל וסגן נשיא בכיר ב- HARMAN. ״יש לה בדרך כלל מערכת טלמטיקה מובנית (שמשלבת מחשבים עם מערכות תקשורת אלקטרונית) שיכולה לתקשר עם מגוון שירותים מחוץ למכונית באמצעות כרטיס סים. רשת ה-5G מיועדת להחליף את רשת ה-4G בשנים הקרובות והמעבר יאפשר ליצרניות הרכב להציע מגוון שירותים במכונית לנהג ולנוסעים, כמו גם לשפר את מערכות הבטיחות והכנה קדימה לעידן הנהיגה האוטונומית. המהירויות הגבוהות משמעותית של העברת הנתונים שתספק הרשת החדשה תאפשר שימוש בתקשורת Vehicle-to-Everything (V2X) , שתמנע התנגשויות, בכך שתשדר ברציפות את מיקום המכונית לתשתיות הכבישים, למכוניות אחרות ולהולכי רגל״. 

בצלאלי מזכיר כי ל-HARMAN יש כיום לא מעט הסכמים עם יצרני מכוניות גדולות לאספקת מערכות טלמטיקה ״מוכנות ל-5G״ במהלך שנת 2021, שיאפשרו לבעליהן לבצע הסבה קלה ל-5G עם זמינות הרשתות.  

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

 

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 − nine =