ג’ינרג’י תספק תשתית וטעינה לכלי הרכב החשמליים של יבואנית הרכב לובינסקי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לובינסקי וחברת ג’ינרג’י בע”מ חתמו על הסכם, לפיו ג’ינרגי תספק תשתית וטעינה לכלי הרכב החשמליים של היבואנית, עם תחילת השיווק של ה-MG ZS EV רכב חשמלי ראשון ממותג MG

ג’ינרג’י תספק תשתית וטעינה לכלי הרכב החשמליים של יבואנית הרכב לובינסקי. צילום: רונן טופלברג

 

יבואנית הרכב לובינסקי, החלה בשיווק MG ZS EV, הרכב החשמלי המלא הראשון אותו היא משווקת, וזאת לקראת שנה בה הקבוצה עומדת להשיק 10 דגמים חשמליים ו-PHEV מכלל מותגי הקבוצה

במסגרת ההיערכות למהפכה החשמלית, החברה ערכה תהליך בדיקה קפדני בו לקחו מספר רב של חברות תשתית וטעינה, ובסופו נבחרה ראשונה ספקית התשתית והטעינה ג’ינרג’י בע”מ – חברת הטכנולוגיה הישראלית המפתחת והמייצרת בישראל עמדות טעינה לרכב חשמלי. ג’ינרג’י תציע ללקוחות רמת שירות גבוהה במיוחד, בהתאם לדרישות של לובינסקי.

ג’ינרג’י בע”מ תשתף פעולה עם לובינסקי בהחדרת כלי הרכב החשמליים המיובאים כעת ואשר ייובאו לישראל בעתיד מכלל מותגי החברה. לשותפות עם ג’ינרג’י בע”מ וחברות נוספות בעתיד, חשיבות גבוהה עבור לובינסקי במיוחד כאשר תשתית הטעינה הציבורית בישראל עדיין נמצאת בתחילת דרכה. לובינסקי נמצאת במגעים עם ספקיות תשתית וטעינה נוספות להרחבת השירות.

ההזמנות לדגם MG ZS EV בעיצומן – עד כה בוצעו יותר מ-100 הזמנות בפועל. הלקוחות אשר ביצעו הזמנה עד כה ואלה אשר יזמינו עד ה-31 בינואר 2020, יקבלו עם הרכב עמדת טעינה ביתית מתנה, לא כולל התקנה. החברה מעריכה כי עד סוף חודש ינואר הקרוב ינועו על כבישי ישראל יותר מ-100 מכוניות מסוג MG ZS EV.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + 4 =