ג’נסיס GV60 קרוסאובר חשמלי יוקרתי (עד 517 קמ) מ-295,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'נסיס GV60
ג’נסיס GV60 בישראל

 

כלמוביל משיקה דגם חשמלי שני ממותג ג’נסיס, המצטרף ל-Electrified G80 והראשון שמבוסס על פלטפורמה ההנעה החשמלית הייעודית של היצרן. 3 גרסאות הנעה חשמליות, 4 רמות גימור, טווח של עד 517 ק”מ, החל מ-295,000 שקלים

 

כלמוביל משיקה דגם חשמלי חדש ומלא ממותג GENESIS. הג’נסיס GV60 רכב חשמלי עם אפס פליטת מזהמים וטווח נסיעה של עד 517 ק”מ, בו מוטמעים מאפייני פרימיום של מותג GENESIS, מותג יוקרה חדש ופורץ דרך למדי. החזון הסביבתי של המותג בא לידי ביטוח בדגם החדש, ובשישה דגמים חשמליים חדשים, שיוצגו בשנים הקרובות.

ג’נסיס החלה פעילותה באירופה בשנה האחרונה, ומכרה עד היום מעל 700,000 רכבים, כשבשנה האחרונה גדלה פעילותה בעולם ב-160%. בשנת 2022 מתכוונת למכור החברה כ- 220,000 רכבים. כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה, ג’נסיס מתכננת להמשיך לבסס את פעילותה כמותג יוקרה בינלאומי ולהשקיע מיליונים בפתיחת מעל ל-100 אולמות של המותג בעולם.


פלטפורמה חשמלית ייעודית

 

ג’נסיס GV60 הוא הדגם הראשון של המותג המתבסס על פלטפורמת E-GMP (Electric-Global Modular Platform) המתקדמת שפותחה באופן ייעודי עבור הנעה חשמלית מלאה. הפלטפורמה החדשה תוכננה כפלטפורמת הנעה אחורית עם מנוע חשמלי הממוקם מאחור, עם אופציה להנעה כפולה באמצעות מנוע חשמלי נוסף הממוקם מלפנים. בתכנון הפלטפורמה ניתן דגש זו על גמישות בהתאמה לייעודים שונים, חוסן מבני גבוה של השלדה, משקל נמוך וחלוקת משקל אופטימלית המאפשרים למקסם את יעילות מערכת ההנעה החשמלית לצד הצגת יכולות דינמיות גבוהות בכל תנאי הדרך.

פלטפורמת E-GMP תוכננה כדי להכיל בתוכה את טכנולוגיות הסוללות, ההנעה החשמלית והטעינה המתקדמות ביותר בתעשיית ברכב המאפשרים ל-GV60 להציג את הביצועים המובילים מול רכבי הקרוסאובר החשמליים מסוגו.

 

ג'נסיס GV60 מפרט
עד 517 ק”מ טווח בגרסת ההנעה הפותחת (מנוע חשמלי אחד). GV60

 

טעינה אולטרה מהירה

 

מערכת הטעינה של GENESIS GV60 תומכת בטעינה ביתית ישירה (AC) בהספקים של 7.2Kw ו-11Kw, יחד עם תמיכה בטעינה אולטרה מהירה העמדות טעינה ייעודיות מנוהלות (DC).

באופן בלעדי, מערכת טעינת הסוללות של  GENESIS GV60תומכת במתח גבוה של 400V, כאשר מטען בעל מגביר מתח מסוגל להכפיל את הטעינה לטעינה במתח של 800V. התוצאה היא טעינה יציבה ומהירה לאורך זמן בעמדות טעינה שונות ומהירות טעינה מהגבוהות ביותר כיום.

בעת טעינה בעמדת 350Kw פונקציית הטעינה המהירה של GENESIS GV60 מאפשרת לטעון את הסוללה מ-10% ל-80% מהקיבולת ב-18 דקות בלבד.

הרוכשים יקבלו עמדת הטענה מנוהלת.

 

ג'נסיס GV60 מחיר
3 גרסאות הנעה – ג’נסיס GV60

 

סוללה

כל דגמי GENESIS GV60מצוידים במכלול סוללת ליתיום-יון מתקדמת בקיבולת של 77.4 קילוואט/שעה. תאי הסוללה הם בעלי צפיפות גבוהה ב-10% ביחס לסוללות הקיימות כיום בשוק, מה שמאפשר משקל מופחת לצד אצירת אנרגיה מוגברת.

מכלול הסוללה כולל מערכת ניהול טמפרטורה חדשני המאפשר לחמם מראש את הסוללה בימים קרים כדי להביאה לטמפרטורת עבודה מתאימה, מניעת הפסדי אנרגיה וקיצור זמן הטעינה. מערכת קירור מובנית מאשרת לשמור על טמפרטורת עבודה אופטימלית גם בנסיעה ארוכה ותחת עומס טעינה גבוה כדי לשמור על אורך חיי התאים בסוללה.

יחד עם מערכת ניהול אנרגיה מתקדמת מאפשרת הסוללה של GENESIS GV60 טווח נסיעה מרבי של 517 ק”מ (בדגם RWD).

 

ג'נסיס GV60 חשמלי
דגם חשמלי שני למותג ג’נסיס. GV60

 

עיצוב

מעצבי GENESIS יצרו ב-GV60 עיצוב ייחודי המשלב בין צללית של רכב קופה-קרוסאובר (CUV), נוכחות עתידנית המשקפת את הקדמה הטכנולוגית של המכונית ואלמנטים עיצוביים המזוהים עם המותג. כל אלו יוצרים מכונית בעלת מראה אתלטי בעל נכוחות מובחנת של יוקרה וספורטיביות.

החזית של GV60 GENESIS מציגה פרשנות חדשה ליחידות התאורה האופייניות של המותג המחולקות לשני פסי LED נפרדים בכל צד, כשההפרדה ביניהן מתמזגת עם הדגשת החרטום המשתפל.

שכבת ה-Crest Gril המוכרת של GENESIS משולבת עתה בחלקו התחתון של הפגוש הקדמי כדי לאפשר חרטום מחודד ואווירודינמי יותר, וכדי להתאים לדרישות הקירור השונות הנדרשות מרכב בעל הנעה חשמלית. מכסה קדמי בסגנון צדפה משמש גם ככנף צידית, ומקשר בין הפגוש לבין משטחי הצד של המוחלקים, נטולי החיתוכים המשלבים ידיות פתיחה נשלפות לדלתות.

פרופיל הגג המשתפל בסגנון קופה נמתח אל השמשה האחורית ומסתיים בספויילר בולט ואווירודינמי. ניפוח קו הכתפיים האחורי בשלוב החיתוכים החדים בקורה C יוצרים משולב מובלט המדגיש את הדינאמיות של GV60.

התחכום העיצובי מועצם על ידי הפרופורציות המדויקות של GV60 GENESIS, שילוב של בסיס גלגלים ארוך במיוחד של 290 ס”מ ביחס לאורך המכונית העומד על 451.5 ס”מ. ממד גובה של 158 ס”מ מעניק יציבת קרוסאובר זקופה ומרווח גחון אפקטיבי מבלי לפגוע בצללית הקופה הספורטיבית.

ג’נסיס GV60 זכה לאחרונה בפרס RED DOT לשנת 2022 עבור עיצוב המוצר בקטגוריית המכוניות ובארבעה פרסי IF Design Award 2022; בין היתר פרס על עיצוב הרכב ופרס על ומערכת הסאונד של Bang & Olufsen שהוכרה כ”יצירת אמנות אקוסטית”.

 

ג'נסיס חשמלי
4 רמות גימור. ג’נסיס GV60

 

תא נוסעים

תכנון תא הנוסעים של GENESIS GV60 שם דגש על יצירת מרחב יוצא דופן לנהג ולנוסעים הודות לשימוש בפלטפורמה החשמלית הגמישה, המעניקה בסיס גלגלים ארוך במיוחד ורצפה שטוחה. עיצוב מינימליסטי של לוח הפיקוד הקדמי יחד עם שילובי צבעים רכים מעצימים את תחושת המרחב בחלל הפנימי, תוך יישום עקרונות ארכיטקטורת “החלל הלבן” המסורתית מקוריאה. בנוסף, הרכב מגיע עם מושבי Easy Relaxation לנהג ולנוסע הכוללים אוורור מושבים קבוע.

צמד מסכים קעורים ברזולוציה גבוהה המופנים כלפי הנהג מרכזים את המידע והתפעול בקוקפיט, עם ממשק אינטואיטיבי ותצוגה פנורמית של מערכות הניווט והמולטימדיה. הקונסולה מרכזית צפה בין המושבים הקדמיים משלימה את התחושה העתידנית בתא הנוסעים, כאשר גולת הכותרת שלה הוא בורר הילוכים  Shift By Wireמרהיב וצף בצורת כדור העשוי קריסטל אמיתי (Crystal Sphere) המודיע לנהגים באופן אינטואיטיבי כאשר הרכב מוכן לנסיעה.

הגישה הירוקה והידידותית לסביבה בא לידי ביטוי גם בתא הנוסעים תוך שימוש בחומרים ייחודיים כמו עור על בסיס צימחי לריפוד המושבים ומשענות הידיים, ושימוש בבד המופק מפלסטיק ממוחזר בדיפוני הדלתות.

 

ג'נסיס GV60 מחירון

 

ג'נסיס מחירון

 

Digital Side Mirrors – מראות צד משולבות מצלמה


טכנולוגיית 
V2L

באופן ייחודי לסגמנט, GV60 GENESIS מצוידת בטכנולוגיית V2L (Vehicle To Load) ההופכת את המכונית לספקית אנרגיה חיצונית בעת הצורך. באמצעות מתאם המתחבר לשקע הטעינה של המכונית מסוגלתGV60 GENESIS לספק טעינה בקיבולת של 3.6Kw לטובת הפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בזמן קמפינג, לטעון רכב חשמלי תקוע ואפילו לספק אנרגיה לרשת החשמל הביתית במקרה של הפסקת חשמל.

 

ג'נסיס יד 2

 

ג’נסיס GV60 מוצעת בשלוש גרסאות הנעה חשמליות:

  • GV60 RWD GENESIS – מנוע חשמלי אחורי בהספק של 168Kw (228 כ”ס) ומומנט מרבי של 35.7 קג”מ. הנעה אחורית. טווח נסיעה מרבי: 517 ק”מ (נתוני יצרן לפי תקן WLTP).
  • GENESIS GV60 DUAL E-MOTOR – מנוע חשמלי אחורי בהספק של 160Kw (218 כ”ס) ומנוע חשמלי קדמי בהספק של 74Kw (99 כ”ס) היוצרים הספק משולב של 318 כ”ס ומומנט מרבי משולב של 61.7 קג”מ. הנעה כפולה חכמה עם חלוקת כוח משתנה בהתאם לתנאי הדרך. טווח נסיעה מרבי: 470 ק”מ (נתוני יצרן לפי תקן WLTP).
  • GENESIS GV60 TOP – גרסת העל של GV60 עם מנוע חשמלי קדמי ומנוע חשמלי אחורי בהספק של 160Kw (215 כ”ס) כל אחד. הספק משולב של 429 כ”ס ומומנט מרבי משולב של 71.4 קג”מ. טווח הנסיעה המרבי: 466 ק”מ (נתוני יצרן לפי תקן WLTP).

לגרסת ה-TOP ישנו באופן ייעודי מצב Boost המאפשר להגביר את הספק המנועים המשולב ל-489 כ”ס בלחיצת כפתור למשך 10 שניות, מה שמאפשר לזנק ל-100 קמ”ש ב-4 שניות בלבד.

 

טכנולוגיה מתקדמת להנאה מרבית מנהיגה

GENESIS מנצלת את העוצמה של ההנעה החשמלית כדי להעניק לנהג רמת ביצועים גבוהה וחווית נהיגה ספורטיבית מבלי להתפשר על ידידותיות לסביבה. תחושת הנהיגה הספורטיבית מועצמת על ידי מערכות מתקדמות לשיפור התנהגות הרכב והורדת הכוח על הכביש יחד עם שיפור בסאונד והחוויה ההיקפית.

 

עיצוב סאונד אקטיבי E-ASD

כדי להעניק לנהג חוויה ווקאלית בזמן הנהיגה על אף שמדובר ברכב חשמלי, פיתחה GENESIS מערכת סאונד אקטיבי מדומה (E-ASD) המספקת צלילי נהיגה וירטואליים המושמעים דרך מערכת השמע של המכונית, בהתאם למצב הנהיגה מהירות הרכב ומצב דוושת התאוצה.

הנהג יכול לבחור בין שלושה סוגי צלילים אקטיביים: Futuristic לתחושה עתידנית, G-Engine המדמה צליל מנוע ספורטיבי עמום ו- E-Motor לחוויית צליל ספורטיבי מלאה.

 

מערכת ANC-R לבידוד רעשים אקטיבי להשגת רמת שקט אבסולוטית

כדי להעניק לנהג חווית נסיעה שקט במיוחד מעבר למקובל ברכבים חשמלים, מצוידת GENESIS GV60 במערכת ANC-R לנטרול אקטיבי של רעשי רוח, צמיגים וכביש. המערכת משלבת בין חומרים וסוגי קול לבין מיקרופונים רגישים המשמיעים תדרים מנוגדים דרך הרמקולים של מערכת השמע כדי להשיג רמת שקט אבסולוטית בתא הנוסעים.

 

דיפרנציאל אלקטרוני E-LSD (בדגם TOP Performance GV60 )

מערכת חכמה המדמה באופן אלקטרוני פעולה של דיפרנציאל מוגבל החלקה ומשנה את חלוקת המומנט בין הגלגלים באופן אקטיבי. פעולת המערכת מסוגלת לייצר אחיזה מרבית בתנאי דרך משתנים וחלקים ובעת נהיגה דינמית.

 

מתלים אדפטיביים Preview ECS (בדגם GV60 TOP Performance)

מערכת בולמי זעזועים אדפטיביים מבוססת מצלמה. רמת השיכוך של הבולמים משתנה באופן אוטומטי ורציף בהתאם לתוואי הכביש הנסרק על ידי המצלמה, מה שמבטיח פעולת שיכוך חלקה ורמת נוחות מיטבית בתנאי דרך משתנים.

 

בטיחות

 

GV60 של GENESIS מיישמת את תפישת הבטיחות הבלתי מתפשרת של המותג, עם שילוב בין הגנה פאסיבית מרבית לנהג ולנוסעים יחד עם חבילה מקיפה של מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות ביותר מבוססות רדאר ומצלמות למניעת תאונות, תוך מתן סיוע לנהג ומצב נהיגה חצי אוטונומי.

מפרט מערכות הבטיחות האקטיביות של GV60 GENESIS כולל כסטנדרט בכל הגרסאות:

FCA – התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום כולל זיהוי של הולכי רגל ורוכבי אופניים. למערכת פונקציה מסוגלת לבצע בלימה תוך זיהוי של תנועה חוצה בתוך צמתים.

LKA – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז הנתיב הנסיעה, תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים בעלת מאפייני בינה מלאכותית, כשבנוסף לשמירה על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים, לומדת גם את מאפייני הנהיגה של הנהג ומכיילת את פעולתה בהתאם. המערכת משולבת במערכת זיהוי תמרורים עם פונקציית התאמת המהירות אקטיבית בהתאם לתמרור.

BCA – מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת. מערכת ההתרעה על תנועה בשטחים מתים מספקת התרעה לנהג, ומונעת מעבר נתיב במידה וקיימת סכנת התנגשות ברכב בנתיב המקביל.

RCCA – זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית

BVM – הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על גבי לוח המחוונים בעת הפעלת איתות כדי לאפשר מעבר נתיב בטוח.

PCA – מערכת לסיוע במניעת תאונות בעת תמרוני חניה

DAW – מערכת התרעה על ערנות נהג עם בקרה אקטיבית על מיקוד בכביש

SEA – מערכת יציאה בטוחה המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי

HBA – מזהה רכבים המגיעים ממול ומשנה את אלומת האור הגבוה אוטומטית כדי למנוע סנוור

SVM – מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות

מערכת התרעה על שכיחת ילדים במושב האחורי

 

ג'נסיס GV60 מחירים
עד 439,000 שקלים לגרסת האולטימייט ספורט. ג’נסיס GV60

 

 

ג’נסיס מציעה את GV60 בארבע רמות גימור יוקרתיות ומאובזרות בהתאם לגרסת ההנעה:

רמת גימור Premium המוצעת בדגמי RWD ו-Dual Motor כוללת:

מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינטש וג’ויסטייק שליטה תומכת בממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 12.3 אינטש בעל תצוגה משתנה, חיישן טביעת אצבע לזיהוי הנהג, מערכת להפחתת רעשי כביש ANC-R, מערכת שמע בעלת 17 רמקולים מבית B&O, בקרת אקלים דיגיטלית עם שני אזורי שליטה ופתחי מיזוג למושבים האחוריים, מראות צד מתכהות אוטומטית עם קיפול חשמלי, חלונות אחוריים כהים, תאורת אווירה פנימית עם 64 גוונים לבחירה, גלגל הגה מצופה עור מתכוונן חשמלית, מושבי נוחות קדמיים עם כיוונון חשמלי, חימום ואוורור למושבים קדמיים, זיכרונות למושב הנהג וכיוון ההגה והמראות, חימום למושבים האחוריים, שמשות אקוסטיות, ריפוד אקולוגי דמוי עור מחומרים ממוחזרים, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה אקטיבי, מערכת RSPA להוצאת הרכב מהחניה, פתיחה וסגירה חשמלית מלאה לדלת תא המטען, גג שמש פנורמי קבוע, חישוקים קלים בקוטר 19 אינטש (20 אינטש בדגם AWD). להוסיף BVM, להוסיף מצלמות 360

רמת גימור Luxury המוצעת בדגם ה-Dual Motor מוסיפה:

מראות צד דיגיטליות משולבות מצלמות, מושב נהג חשמלי Ergo עם 18 כיוונים שונים, ריפוד עור NAPPA בתפירת יהלומים יחודית עם האות G עליהם, ריפוד תקרה מזמש, גימור פנימי משולב אלומיניום, חיפוי לוח שעונים אקולוגי דמוי עור וחישוקים בקוטר 20 אינטש.

רמת גימור Ultimate המוצעת בדגם Top מוסיפה לרמת גימור Luxury גם:

מתלים אדפטיביים Preview ECS, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה E-LSD, חישוקים קלים בקוטר 21 אינטש.

רמת גימור Ultimate יכולה להגיע גם עם חבילת ספורט המציעה ריפוד עור במראה ספורטיבי המשלב עור NAPPA וזמש ודוושות ספורטיביות.

 

מידות

 

אורך (מ”מ) 4,515
רוחב (מ”מ) 1,890
גובה (מ”מ) 1,580
בסיס גלגלים (מ”מ) 2,900
תא מטען (ליטר) 432
תא מטען קדמי RWD/Dual (ליטר) 20/50

 

 

 

 

 

 

 

ג'נסיס GV60 מידות טעינה

 

מחירים

 

דגם רמת גימור מחיר
GV60 RWD Premium 295,000 שקלים
GV60 Dual motor Premium 315,000 שקלים
GV60 Dual motor Luxury 342,000 שקלים
GV60 Dual motor TOP Ultimate 439,000 שקלים
GV60 Dual motor TOP Ultimate Sport 439,000 שקלים

 

 

 

 

 

 

דנה רבידמנחם מנהלת חטיבת ג’נסיס בכלמוביל מציינת: “אנו נרגשים להשיק את ה-GV60 המהווה סנונית ראשונה ביישום תוכניות החברה להציג עד סוף העשור הנוכחי סדרת דגמים עם אפס פליטות מזהמים. למדנו במהלך השנה האחרונה, במהלכה מכרנו למעלה מ-800 כלי רכב מהסדרות השונות של ג’נסיס עד כמה הצרכן הישראלי שמח לאמץ מותג חדש המייצג חדשנות וחשיבה פורצת דרך.” “אנו מעריכים שכניסת הדגמים החשמליים יבססו את נוכחות המותג בישראל וירחיבו את מנעד קהל הלקוחות של ג’נסיס שלומד רמת שירות שטרם הכיר”, מוסיפה רביד-מנחם.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 1 =