גרסאות מנוע חדשות לריינג’ רובר איווק ויגואר E-PACE החדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת המזרח לשיווק מכוניות משיקה גרסאות מנוע חדשות לדגמי ריינג’ רובר איווק ויגואר  E-PACE חדש. הדגמים החדשים יוצגו לראשונה באירוע מכירות  שיתקיים ביום הבחירות – 23.3.21

 

ריינג' רובר איווק מנוע חדש
גרסאות מנוע חדשות לריינג’ רובר איווק ויגואר E-PACE החדש

 

במסגרת אסטרטגיית יגואר לנד רובר להרחבת פורטפוליו הרכבים ופניה לקהל לקוחות רחב ומגוון יותר יושקו בישראל ריינג’ רובר איווק הסופר פופולארי ויגואר E-PACE החדש, עם מנועי 1,500 סמ”ק המפיקים 160 כוח סוס. זו הפעם הראשונה שבה מחיר הפתיחה של הריינג’ רובר איווק מתחיל מתחת ל-  350,000 שקל ומחירו יעמוד על 339,000 שקל בלבד לרמת גימור S.

בחברת המזרח, יבואנית יגואר לנד רובר, רואים מהלך זה כמשמעותי ביותר ומאמינים שהשילוב של הפופולאריות העצומה שלה זוכה האיווק, עם המחיר התחרותי יהפכו את הרכב לאחד הנמכרים ביותר בסגמנט בשנה הקרובה. מנוע החדש הינו מנוע 3 צילינדר מסדרת INGENIUM בטכנולוגיית MILD HYBRID המיוצר על ידי יגואר לנדרובר ומפיק 160 כוח סוס.

הדגמים החדשים מונעים בהנעה קדמית ומצוידים בכל חידושי יגואר-לנדרובר לשנת 2021 ובהם מערכת המולטימדיה המתקדמת PIVI PRO. מערכת PIVI PRO החדשה מהירה מאד ומאפשרת גישה אינטואיטיבית וקלה. מבני התפריטים הפשוטים מאפשרים לנהגים לגשת או להציג עד 90 אחוז מהמטלות הנפוצות ממסך הבית בשתי לחיצות או פָּחוֹת. למערכת ה- Pivi Pro מקור כוח ייעודי, ולכן היא מוכנה לשימוש במהירות.

בכל הרכבים נמצאים כסטנדרט יישומי Apple Car Play  ו -Android Auto  לחיבור קל לסמארטפונים. הרכבים מצויידים בכל רמות הגימור במערכת מצלמות היקפיות 360 מעלות. המצלמות משפרות את היכולת לנוע ולחנות בסביבה צפופה ומאפשרות בחירת זווית המבט, על מנת להתמקד באזור, או מכשול מסוים בעת תמרון כלי הרכב.

באופן ייחודי לסגמנט ובהתאם ליוקרת המותגים, בכל רמות הגימור, תא הנוסעים נהנה מאווירת פרימיום מתקדמת ובדגש על ריפודי עור יוקרתיים.

 

ריינג' רובר איווק מחיר
ריינג’ רובר איווק רמת גימור S ב – 339,000 שקל

 

מחירי ריינג’ רובר איווק במנוע החדש הינם: 

רמת גימור S ב – 339,000 שקל

רמת גימור S PLUS ב – 369,000 שקל.

רמות הגימור זהות לדגמים עם מנועי 2 הליטר שמחירם:

רמת גימור S , מנוע 2 ליטר 200 כ”ס – 369,000 ₪

רמת גימור S PLUS , מנוע 2 ליטר, 250 כ”ס – 425,000 שקל.

 

יגואר E-PACE החדש
יגואר E-PACE החדש עם מנוע 1.5

 

במקביל יושק באירוע לראשונה יגואר E-PACE  החדש גם כן במנוע 1.5.

הרכב עבר עדכון לעיצוב החיצוני הייחודי וכמו כן שודרג באופן  מקיף בתא הנוסעים שהפך למפואר יותר וטכנולוגי יותר. 

תא הנוסעים העטוף בעור יוקרתי בממשיך באסטרטגיה המיוחדת המזוהה עם יגואר שבה הנהג נמצא במרכז תשומת הלב . כמו כן ניתנה תשומת לב עיצובית מיוחדת לפרטים ובהם ניתן למנות את ידית ההילוכים החדשה והייחודית עם תיפור כדור הקריקט הייחודי בחלקה העליון, את סמל היגואר המזנק המופיע באלגנטיות במשענות הראש ופרטים נוספים. במרכז הדשבורד בולט באלגנטיות  מסך מגע גדול במיוחד  11.4 אינץ’ HD  בזכוכית מקומרת שעליו מוצגת מערכת ה PIVI PRO.

היגואר E PACE  החדש יוצע ברמות הגימור הבאות: 

רמת גימור S ב – 339,000 שקל.

רמת גימור SE ב – 375,000 שקל

בחברת המזרח, יבואנית יגואר ולנד רובר מציינים שהם רואים בכניסה הכפולה של שני דגמים אלו הזדמנות גדולה להרחבת קהל הלקוחות.

 

יגואר E PACE חוות דעת
יגואר E PACE

 

לדברי רמי וקסמן סמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת המזרח “אנו מאמינים ששנה זו תהיה שנת השיא של מכירת איווק ויגואר E –PACE בישראל. הדגמים הגיעו לשיא חדש של טכנולוגיה ופאר וכעת עם הצגת מנוע 1.5 ליטר מתאפשר ליותר אנשים להגשים את החלום ולנהוג ביגואר ולנדרובר.”

עוד  הוסיף וקסמן “זוהי הפעם השלישית שאנו מבצעים אירוע מכירות ביום הבחירות ולמדנו שהציבור בהחלט מנצל את ההזדמנות ומגיע לרכוש כלי רכב. לקראת היציאה המשמחת ממשבר הקורונה, אנו רואים רצון רב של אנשים להגשים שאיפות ומאוויים, שלא התאפשרו בשנה האחרונה ואנו בטוחים ששילוב אירוע המכירות עם הדגמים החדשים יביא הרבה אנשים להגשים את חלומם ביום זה”. 

הדגמים החדשים יוצגו לראשונה באירוע מכירות שיתקיים ביום הבחירות באולמות התצוגה בהרצליה ובחיפה ויוצעו בו מחירים מיוחדים, טרייד אין אטרקטיבי ואפשרויות מימון.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 + ten =