גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת למיצובישי פאג’רו – דאקר פרו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה מהדורה מוגבלת לפאג'רו - Pajero Dakar Pro מיצובישי פאג'רו מוגבה

פאג'רו דקאר פרו - הגבהה של 5 ס"מ (רשומה ברישיון הרכב)

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת, Special Edition לפאג’רו – Pajero Dakar Pro. הגרסה החדשה כוללת הגבהת הרכב ב- 5 ס”מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית PEDDERS ובולמים מבית BILSTEIN, צמיגי All-Terrain מבית BFGoodrich, חישוקי סגסוגת שחורים בעלי מראה קשוח, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד מבית אספיר ומצלמה קדמית באמצעות מערכת ה Connected Car המאפשרת בעת הצורך תצוגה קדמית של תוואי שטח ומכשולים על המסך.

חבילת השיפורים שנבחרה משדרגת באופן מהותי את יכולות השטח של פאג’רו. ערכת המתלים מגביהה את גחון הרכב, משפרת את יכולת התנועה בשטח טכני קשה עבירות והופכת את הפאג’רו למכונת שבילים, המסוגלת לגהץ ביעילות, במהירות ובנוחות נתיבי מדבר מהירים. ערכת המגינים משפרת את שרידות הרכב בכל סוגי השטח.

הצמיגים שנבחרו מקנים עבירות גבוהה בכל תנאי השטח ועמידות גבוהה, בזכות מבנה קשוח המותאם לעבודת שטח . Pajero Dakar Pro מאפשר לצאת אל מסלולי השטח המאתגרים ביותר היישר מאולם התצוגה, כאשר כל השינויים רשומים כחוק ברישיון הרכב.

גרסה מוגבלת עם סמל ייחודי. פאג'רו דקאר פרו

גרסת – Pajero Dakar Pro מקבלת עיצוב שונה ותמותג באמצעות סמל ייחודי. שילוב ההרים, המרחבים והמצפן המסמלים את היכולות של Pajero Dakar Pro להגיע כמעט לכל מקום.

יאיר טיטלבאום מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל מציין: כי “עם פרסום התקנה החדשה של משרד התחבורה המאפשרת להגביה באופן חוקי כלי רכב, מיצובישי ישראל פיתחה את המהדורה המוגבלת הרשומה כחוק ברישיון הרכב, כל זאת על מנת לאפשר חוויית נהיגה יוצאת דופן ובנוסף ליהנות מהנחה משמעותית עבור החבילה ומחיסכון בזמן רב בהשגת האישורים הדרושים לכך באופן עצמאי”.

מיצובישי פאג’רו דקאר פרו מצויד במנוע 3.2 ליטר עם הזרקה ישירה, 190 כ”ס ב- 3500 סל”ד ומומנט של 45 קג”מ ב- 2000 סל”ד. מערכת הזרקת דלק משופרת ומגדש טורבו גדול התורמים להספק גבוה יותר ולפעולה יעילה יותר של המנוע. מהירות מרבית של 180 קמ”ש, מערכת מתלים נפרדת לכל גלגל המעניקה ביצועי שטח בשילוב של נוחות ואחיזת כביש גבוהה, מערכת 4X4 מסוג סופר סלקט המאפשרת בחירה בין 4 מצבי הנעה.

מערכת Connected Car כולל WAZE מובנה בתוספת יישומון ייחודי לניווט שטח “עמוד ענן” המציג מפות טופוגרפיות של ישראל, ריפודי עור, DRL תאורת יום מסוג LED, תאורה קדמית קסנון עם כיוונון אורות אוטומטי, פנסי ערפל, מתזים לפנסים קדמיים, חיישן גשם, בקרת אורות אוטומטי, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מזגן אוויר אחורי ועוד.

מחירים

לרגל ההשקה, גרסת פאג’רו דקאר פרו תוצע בתוספת מחיר של 19,900 ₪ במקום 38,000 ₪. בנוסף ייהנו הרוכשים ממתנה יוקרתית שהותאמה במיוחד לדגם.

מחיר הפאג’רו (לא כולל את עלות הגרסה החדשה):
דגם Dakar קצר: 299,900 ₪

דגם Dakar ארוך: 334,900 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − ten =