דגמי אי טרון החדשים: סדרת הרכבים המחשמלים של מותג אודי⚡

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
אודי אי טרון 2022
גם שנתיים אחרי שהגיע לארץ הוא עדיין פורץ דרך. אודי אי טרון

 

דגמי אי טרון החדשים (והחדשים פחות). נכון שהאודי אי טרון נמצא איתנו כבר יותר משנתיים, אבל הוא עדיין פורץ מול המכוניות החשמליות שמגיעות לארץ בטפטופים… מלבד האי טרון יש דגמים חדשים שהצטרפו אלינו השנה, וגם פרוטו – טייפ שאנחנו ממש נשמח לראות, ולשים את ידינו עליו…

 

אודי e-tron

 

אודי חשמלי
עוד כשהיה תינוק ולבש פיג’מת הסוואה. אודי אי טרון לפני חשיפתו לעולם

 

אודי e-tron  הוא רכב הפנאי הראשון של מותג אודי, שתוכנן כרכב חשמלי ייעודי, ואיזו יצירה נפלאה נוצרה להם. מדובר ברכב חשמלי עם עיצוב “מחשמל” מכל זווית. מראה ייחודי שבא לידי ביטוי בכל דגמי אודי, ומהווה נקודת פתיחה לשאר הדגמים החשמליים. ל-e-tron שתי יחידות הנעה המעניקות הספק כולל של 361 כ”ס במצב רגיל ועד 408 כ”ס במצב Boost. האיכות וחוויית הנהיגה של האי טרון מבית אודי, בתוספת תאוצות המנוע החשמלי שמדביקות את הגב למושב, ושלל מערכות הבטיחות המתקדמות בה הופכות את האי טרון, לרכב שעשה היסטוריה קטנה בשוק הרכב החשמלי בארץ, ואנחנו מניחים, גם בתפוצות. תוסיפו לזה, את מערכת המולטימדיה המצויינת בשילוב מערכת MMI touch response וקיבלנו רכב חשמלי שפתח לנו צוהר לעתיד.

 

אודי e-tron Sportback

 

אי טרון קופה
ויש גם אודי אי טרון קופה… עם גג משתפל. תבחרו



ה-SUV קופה עם העיצוב שובה הלב והביצועים המסעירים שגורמים לכל חובב רכב ונהיגה להזיל עליו ריר. הצללית המושכת מרמזת על יחידת הנעה הייחודית והספורטיבית של האודי e-tron S Sportback. יש לו לא פחות משלושה מנועים חשמליים – אחד על הסרן הקדמי ושניים על האחורי, המספקים הספק כולל של 503 כ”ס ו-99.2 קג”מ (!!!) מומנט. התאוצה לממהרים, מהמקום ל-100 קמ”ש ב-4.5 שניות. כל זאת בתוספת מתלי אוויר הנשלטים באופן אלקטרוני לפי מצבי הנהיגה, ועושר ואבזור פנימי מגוון בשילוב מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת Audi Pre sense front שיודעת למשל לזהות הולכי רגל ורוכבי אופניים כבר במהירות של 5 קמ”ש. אודי e-tron S Sportback הוא חניך מצטיין בעיצוב וחוויית נהיגה.

 

אודי e-tron GT

 

אודי אי טרון GT
בשמלה לבנה, וגם, כמה את יפה. אודי אי טרון GT



מכונית הדגל של המותג. כל ה-DNA של אודי ברכב אחד – גם יוקרה וגם ספורטיביות שמתפרצת מכל זווית, הרבה בזכות העיצוב הדינאמי והמהפנט שלו. אם כבר לעבור לרכב 100% חשמלי, אז ל-e-tron GT. יש פה 469 כוחות סוס חשמליים שמזניקים אותה ל-100 בקצת יותר מ-4 שניות. מערכת quattro שיודעת לחלק את הכח בצורה חכמה בין הצירים בהתאם, ולספק לכל גלגל כוח באופן אינדיבידואלי. אם ממש תרצו רעשי מנוע, תוכלו להוסיף (בתשלום) אופציה לסאונד ספורטיבי שיעצים את החוויה. וכיאה לאודי, גם הדגם הזה עמוס בשלל טכנולוגיות ומערכות בטיחות שגורמות לכלי רכב אחרים להחוויר. ניתן להשקיף על העולם דרך הגג הפנורמי הרחב שלה או לתת לעולם להשקיף עליכם… טוב, הצלחתם להבין את דעתינו הכללית על הרכב. **אולי אולי רק אודי e-tron GT RS תתעלה עליה.

 

אודי Q4 e-tron 

 

 אודי Q4 אי טרון
מחכים לבואו הרשמי. אודי Q4 אי טרון

 


אודי שילבו את הטרנד של רכבי הפנאי יוקרה עם הנעה חשמלית והביאו לעולם את האודי Q4 e-tron, רכב פנאי יוקרה עם חזית ועיצוב מהפנט ותא נוסעים עתידני למראה (רבות בזכות הקונסולה שקיבלה מראה ייחודי). מדובר באופציה השקולה והאלגנטית יותר למי שמחפש רכב פנאי חשמלי, עם 204 כ”ס “בלבד” ותאוצה של 0 ל-100 ב-8.5 שניות. יחד עם זאת, החיים הם קצת מעבר לתאוצה מהמקום – יש כאן אלגנטיות ויוקרה בשילוב עיצוב ייחודי, ומערכת סאונד Sonos עם עשרה רמקולים איכותיים, הכוללים רמקול מרכזי ו-סאב, שגורמים לסאונד שמופק לזרום בנימי הגוף. האלגנטיות, הסטייל הקידמה של ה-Q4 e-tron ניכרת מאיפה שלא תסתכלו.

 

אודי A6 e-tron

 

אודי E TRON
בינתיים בגדר חלום. אודי A6 אי טרון



אודי שמקדמת את ה”אבולוציה האלקטרונית” שלה בדרך לעתיד חשמלי מלא, תחשוף בקרוב את מכונית הקונספט     A6 e-tron, שהוצגה בתערוכת שנחאי 2021. מדובר ברכב 4 דלתות עם ארכיטקטורה חדשה המבוסס על פלטפורמת PPE שתשמש בעתיד גם דגמים חשמליים נוספים. העיצוב הוא ספורטיבי בזכות צדודית ספורטבק וספויילר אחורי. אבל לא רק בעיצוב הספורטיביות מתבטאת, באודי מצהירים על תאוצה “מפחידה” של 0 ל-100 קמ”ש בפחות מ-4 שניות, לצד סוללה שתוכל לספק טווח של למעלה מ-700 ק”מ, בשילוב הנעת קוואטרו, היוצרים פה מכונית עם יכולות ספורטיביות לצד שימושיות ליום יום. תוסיפו לכך מידות שצמחו במעט, ותא נוסעים חדש וטכנולוגי, ותגלו שיש פה מעבר למכונית חדשה, ויותר הצהרת כוונות לעתיד הלא רחוק. איו ספק שלא מעט אנשים מחכים לראות את ה-A6 e-tron concept ואת גרסת היצור שתצא ממנה. תסתכלו בתמונה ותראו – העתיד נראה מבטיח ומהמם.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine + twenty =