דור חדש ומתקדם לקרוסאובר של וולוו XC60

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

וולוו משיקה דור חדש לדגם הנמכר ביותר שלה - וולוו XC60, גדוש באבזור בטיחות ופרמיום מקצה לקצה, החל מ-329,900 ש"ח

מאיר חברה למכוניות הודיעה הבוקר במסיבת עיתונאים, על שיווקו של וולוו XC60 החדש. הדגם החדש מחליף את ה-XC60 המקורי המצליח, שב-9 השנים מאז השקתו הפך לרכב הפנאי-שטח היוקרתי, בגודל הביניים, הנמכר ביותר באירופה, עם מכירות של כמעט מיליון יחידות ברחבי העולם, ומהווה כיום כ-30% מהמכירות העולמיות של וולוו.

המודל החדש ממשיך את הקו המודרני החדשני של וולוו שהוצג בדגמי ה-XC90 וה-S90 החדשים, הן מבחינת שפת העיצוב:
פנסי החזית בהשראת “הפטיש של ת’ור”, הגריל הקדמי החדש עם סמל וולוו והשימוש האקספרסיבי במילה VOLVO מאחור, והן מבחינת פלטפורמת ה-SPA החדשה שתשמש כבסיס לכל המכוניות בסדרות ה-90 וה-60 של וולוו.

מסיבת העיתונאים הבוקר. כלת האירוע - וולוו XC60 החדשה

ביצועים

בראש מערך המנועים של ה-XC60 החדש נמצאת יחידת הנעה היברידית בנזין פלאג-אין עטורת הפרסים T8 Twin Engine, המספקת 407 כ”ס והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-5.3 שניות בלבד.

ה-XC60 תושק עם מנוע הדיזל D5 עם טכנולוגיית PowerPulse המספק 235 כ”ס. בנוסף אנו מציעים גם את מנוע הבנזין T5 עם 254 כ”ס ואת ה-T6, שבסיוע שילוב של מגדש טורבו ומגדש-על מספק 320 כ”ס ומומנט של 400 ניוטון-מטר.

בתא הנוסעים, מערכת בקרת האקלים החדשה המפוצלת ל-4 אזורים, CleanZone, מסלקת מזהמים וחלקיקים מזיקים מהאוויר שמחוץ למכונית כדי להעניק אוויר צח בתוכה.

היצע מערכות המידע ובידור והשירותים המקושרים של וולוו זוכים שניהם לעדכון גראפי עם שימושיות משופרת. כמו בדגמי סדרה 90, ניתן לקבל גם שילוב עם סמארטפון באמצעות Apple Car Play
ו-Android Auto.

אבזור בטיחות מתקדם למניעת תאונות דרכים. וולוו XC60

אבזור בטיחות מתקדם מקצה לקצה

ה-XC60 החדש הוא אחד מהרכבים הבטוחים ביותר שיוצרו אי-פעם והוא מלא בטכנולוגיות חדשות:
למערכת City Safety פורצת הדרך הצטרפה מערכת Steer Assist (סיוע בהיגוי).
מערכת בטיחות חדשה הנקראת Oncoming Lane Mitigation, משתמשת ב-Steer Assist כדי לסייע למנוע התנגשויות חזיתיות, בעוד מערכת Blind Spot Indication System – BLIS  (מערכת חיווי שטחים מתים) משתמשת כעת בתפקוד Steer Assist כדי להפחית את הסכנה של התנגשות עקב מעבר נתיב.

Pilot Assist, מערכת הסיוע לנהג, המתקדמת האוטונומית למחצה של וולוו, שדואגת להיגוי, האצה ובלימה בדרכים מסומנות היטב עד למהירות של 130 קמ”ש, המגיעה כסטנדרט ברוב הדגמים.

השקת ה-XC60 החדש מתבצעת בשנה שבה וולוו מציינת 90 שנים לרכב הראשון שייצרה. וולוו העולמית רואה בדגם החדש חלק מהחזון המתקדם שלה לשנות את עולם הרכב.

“יש לנו מורשת חזקה של תכנון דגמי SUV אלגנטיים ודינמיים שמציעים את הטכנולוגיה החדשה ביותר.
ה-XC60 החדש לא יהיה יוצא מן הכלל מבחינה זו. הוא הרכב המושלם לסגנון חיים פעיל, והוא מייצג את השלב הבא בתכנית המהפך שלנו”, אמר האקאן סמואלסון, נשיא ומנכ”ל קבוצת וולוו.

מחירים ורמות גימור:
XC60 T5 MOMENTUM
329,900 ש”ח
XC60 D5 MOMENTUM
349,900 ש”ח
XC60 T5 MOMENTUM PLUS
359,900 ש”ח

XC60 T8 R-DESIGN
XC60 T8 INSCRIPTION
XC60 D5 MOMENTUM PLUS
369,900 ש”ח
* לא כולל אגרת רישוי

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + nine =