האח הגדול: רכב הפנאי ההיברידי נטען MG HS PHEV בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

האח הגדול: רכב הפנאי ההיברידי נטען MG HS PHEV בישראל

מותגMG מתרחב  עםC-SUV  חדש: חברת CAR EAST ישראל מקבוצת לובינסקי משיקה בישראל את MG HS PHEV החדש בגרסה היברידית נטענת המפיקה 258 כ”ס, במחיר ב-158,888 ש”ח

 

קבוצת לובינסקי משיקה את MG HS PHEV – ה-C-SUV החדש מקבוצת SAIC בישראל. קבוצת SAIC היא קבוצת הרכב הגדולה ביותר בסין בעלת ניסיון רב בייצור כלי רכב חשמליים ו-PHEV. בזכות הינע היברידי נטען חדשני, ביצועים מרשימים לצד כושר נסיעה ארוך על טהרת החשמל וצריכת דלק נמוכה במיוחד, מרחב מחיה נדיב, רמת אבזור ובטיחות גבוהות מאוד ומחיר שובר שוק לסגמנט, ה- MG HS PHEVיקבע רף חדש וגבוה בקבוצת הרכב הפופולארית ביותר ויצעיד את מותג MG למרכז שוק הרכב בישראל.

בשנת 2020 מותג MG ביצע את הצמיחה המשמעותית ביותר בין מותגי המסה עם עליה בשיעור של 36% ביחס ל-2019 בעיקר בזכות השקת MG ZS EV שהוביל את מגזר הרכב החשמלי בישראל ב-2020 ואת קונספט הנגשת מוצר דרך הדיגיטל, עם כ-700 מכוניות שעלו על כבישי הארץ והיוו כ-44% ממסירות כלי הרכב החשמליים בישראל.

MG HS PHEV יימכר לצד הגרסה החשמלית של ה-ZS EV ויפתח עבור לקוחות המותג הקיימים והחדשים אפשרות צמיחה מעלה ברמת המרחב לנוסעים, ברמת האבזור והבטיחות, ההנאה מהנהיגה, החיסכון באנרגיה וכמובן את הטוב מכל העולמות עם הינע היברידי נטען.

 

ג’יפ היברידי נטען MG HS PHEV עם 258 כ”ס

 

יחידת כוח היברידית נטענת חדשנית

 

MG HS PHEV משלב בין מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 162 כ”ס ומומנט של 25.5 קג”מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 122 כ”ס ו-23.4 קג”מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 16.6 קוט”ש עם מערכת בקרת טמפרטורה וקירור נוזל. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 258 כ”ס, המומנט המקסימלי מגיע עד כדי 48.9 קג”מ והמומנט הנומינלי המשולב עומד על 37.7 קג”מ.

שני מנועים אלה מעבירים את כוחם אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 10 הילוכים מהפכנית, כאשר למנוע הבנזין מוצמדת תיבה עם 6 הילוכים ובמקביל למנוע החשמלי מוצמדת תיבה עם 4 הילוכים והעברת הכוח של שני המנועים משולבת לציר אחד המניע את הגלגלים הקדמיים. נתונים אלה מאפשרים ל- MG HS PHEVלהפיק ביצועים מצוינים של האצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 6.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 190 קמ”ש.

MG HS PHEV מאפשר ללקוחותיו ליהנות משילוב הינע החשמלי ובעירה פנימית. השילוב מאפשר נסיעה על טהרת החשמל למרחק של 52 ק”מ ועד 130 קמ”ש במצב EV וליהנות מצריכת דלק נמוכה במיוחד של 55.1 ק”מ לליטר בלבד בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP החדש והמחמיר, הממקמים אותו בקבוצת זיהום 2. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה ולהנעת הרכב בהתאם לצורך, בכדי להבטיח שימוש מרבי בהנעה החשמלית ולצמצם ככל האפשר את זיהום האוויר.

 

 

MG HS PHEV מצויד ב-OBC (On Board Charger) בהספק של 3.7 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת עד 16 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-4.5 שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2 (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-7.5 שעות.

על פי בחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור את כל הטווח החשמלי (כל הסוללה) או את מחציתה בהתאם לצורך. לדוגמא, בנסיעות משולבות עירוני וחוץ עירוני, ניתן לנסוע עם הנעת בנזין מחוץ לעיר והנעה חשמלית ברחבי העיר, בעיקר באזורים המיועדים לכלי רכב בעלי 0 זיהום בלבד. 

 

MG HS PHEV תא נהג

 

אבזור נוחות ובטיחות

 

MG HS PHEV יחל את ישווקו בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה במיוחד – NET UP – שכוללת שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות לצד אבזור עשיר. רמת ה-NET UP מגיעה עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 12.3 אינץ’, גג פנורמי גדול נפתח עם וילון חשמלי, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ’ (כוללApple  CarPlay וAndroid Auto-, תלוי מכשיר ומערכת הפעלה), דלת תא מטען עם תפעול חשמלי, מצלמות 360 מעלות (היקפיות, התמונה נוצרת מ-4 מצלמות נפרדות), מושבים בריפוד עור משולב אלקנטרה כאשר הקדמיים מחוממים ומושב הנהג והנוסע מתכווננים חשמלית, פנסי לד קדמיים ואחוריים, יציאות מפלט בגימור כרום, מסילות גג, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים מושחרים, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי עם פונקציית AUTO HOLD, תאורת אווירה עם 64 מצבים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פתחי מיזוג מאחור, חישוקי 18 אינץ’ ועוד.

רשימת ציוד הבטיחות המקורי ארוכה כמצופה וכוללת שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, כמובן בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות עזר לנהיגה, בלימה ואחיזה.

  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון אקטיבי כולל מיקום במרכז הנתיב
  • מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 150 קמ”ש)
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה
  • MG PILOT – מערכת לנהיגה בתנועה צפופה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • מערכת התרעת הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה במראות למרחק של 70 מטר אחורנית
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט
  • מערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור
  • התרעה על פתיחת דלתות קדמיות כאשר מגיע רכב מאחור

 

טווח נסיעה חשמלי של 52 ק”מ על פי היצרן. קרוסאובר היברידי חדש

 

תא הנוסעים של MG HS PHEV מציע עיצוב נעים, ארגונומיה חכמה, מרחב מחיה נדיב לנוסעים ותחושת איכות מודרנית. הדשבורד מפוסל בצורה נעימה הממקמת אל כל המתגים שעליו במיקום נגיש עבור הנוהגים ומבנהו האופקי מעצים את תחושת המרחב בתא הנוסעים. במרכזו צג מגע גדול (10.1 אינץ’) למערכת המולטימדיה ודרכו ניתן להפעיל גם את שאר מערכות הרכב. ממול הנוהגים ישנו גלגל הגה עבה ונעים לאחיזה ומאחוריו לוח מחוונים שהינו מסך בגודל 12.3 אינץ’. במסך זה מוקרנים כל נתוני הרכב והנהיגה הרלוונטיים במספר תצוגות שונות לבחירה.

מושבי העור משולבי אלקנטרה ושילוב החומרים האיכותיים ומגוון הצבעים יוצרים תחושה יוקרתית והמושבים חובקים את הגוף ומציעים תמיכות צד רחבות במותניים ובירכיים. בזכות בסיס גלגלים של 272 ס”מ, גם מרחב המחיה של היושבים מאחור נדיב ולרשותם גם תא מטען בנפח 463 ליטר במצבו הרגיל ועד 1,287 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית. מסביב לכל נוסעי הרכב ישנם שלל תאי אחסון ושקעי טעינה (USB). מיד עם סגירת הדלתות והתחלת הנסיעה, קל מאוד להבין כי תשומת לב רבה ניתנה להשקטת כל הרעשים בתא הנוסעים ובידוד יושבי הרכב מהמתרחש מחוץ לרכב, בוודאי שבזמן נסיעה על טהרת החשמל. הודות לשימוש בחומרי בידוד מתקדמים, רעשי סביבה, רוח ודרך הועלמו כמעט לחלוטין.

MG HS PHEV יימכר עם אחריות של 8 שנים או 150,000 ק”מ על הסוללה ו-5 שנים או 150,000 ק”מ על שאר מערכות הרכב.

 

מחיר

 

MG HS PHEV עם 258 כ”ס ברמת אבזור NET UP ב-158,888 ש”ח

*תוספת צבע מטאלי – 999 שקל

*תוספת ריפוד פנימי אדום – 888 שקל

 

רוכשי MG HS PHEV ייהנו בתקופת ההשקה (עד 28 בפברואר) מחבילה של שלוש הטבות לבחירה הכוללת  עמדת טעינה, התקנה בסיסית ללא עלות ובנוסף מימון עד 100,000 שקל ללא ריבית והצמדה או טרייד-אין במחיר מחירון (בכפוף לתקנון).

לקוחות חוזרים של מותג MG ייהנו בתקופת ההשקה מחבילה של ארבע הטבות הכוללת עמדת טעינה, התקנה בסיסית ללא עלות, מימון עד 100,000 שקל ללא ריבית והצמדה וגם טרייד-אין במחיר מחירון (בכפוף לתקנון) לשנתונים 2016-2019.

 

דני שביט, מנכ”ל חברת לובינסקי: “הגעת MG HS PHEV, מסמנת עלית מדרגה נוספת בתהליך הפיכת MG לאחד המותגים המרכזיים בשוק הרכב הישראלי. אחרי שנה בה הובילה MG את הנגשת המהפכה החשמלית לצרכן הישראלי, הפעם אנחנו מציגים את ה-C-SUV היברידי נטען שמציג את החבילה השלמה ביותר בשוק הרכב ומשלב את העוצמה, החיסכון באנרגיה, בטיחות אקטיבית ואבזור ברמה גבוהה וכל זה בהצעת ערך אטרקטיבית מאוד”

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − 2 =