הדור החמישי של ריינג’רובר נחשף והוא כולל רכב חשמלי 100%

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ריינג' רובר 2022
ריינג’ רובר החדש נחשף בדור החמישי. עם גרסאות היברידיות, נטענות וחשמלית אחת

 

ריינג’ רובר החדש נחשף לראשונה ברחבי העולם, בדור חמישי חדש, הכולל גם גרסה חשמלית מלאה. הריינג’רובר החדש יגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2022

 

  • הדור החמישי של ריינג’ רובר: ריינג’ רובר חשמלי יצטרף להרכב הדגמים בשנת 2024, ויביא בפעם הראשונה לאפס פליטת מזהמים.
  • מבנה כלי הרכב: ארכיטקטורת MLA-Flex החדשה מספקת בסיס גלגלים ארוך, ולראשונה בריינג’ רובר, תהיה אופציה לשבעה מושבים.
  • תא הנוסעים יכלול טכנולוגיית טיהור אוויר המשפרת את איכות האוויר בתא, וטכנולוגיית ביטול רעשי דרך.
  • ריינג’ רוברSV: תתחיל להימכר במהלך 2022, גרסת ה-SV ייחודית, יוקרתית ובהתאמה אישית.
  • פס ייצור חדש נפתח במפעל ההיסטורי של ריינג’ רובר, בסוליהול.

ריינג’ רובר הוא רכב השטח היוקרתי המקורי, המשלב נוחות ופרסטיג’ עם יכולות שטח וכביש. ריינג’ רובר החדש הוא חוזר בדור חדש, מודרני, אסתטי, עם תחכום טכנולוגי ותוספת חדשה – שבעה מושבים בפעם הראשונה. רכב השטח היוקרתי מהדור החמישי לוקח את פילוסופיית העיצוב המודרניסטית של לנדרובר לשלב הבא עם פרשנות עכשווית ואמירה עיצובית.

ריינג’ רובר החדש ממשיך את המסורת לפי מקורותיו לאורך הדורות; עם קו הגג הנופל, קו מותניים חזק – ופרופיל ייחודי. הדור החמישי ממשיך עם אותם אלמנטים עיצוביים ואלגנטיות, ויותר טכנולוגיות התורמות למראה המתוחכם שלו.

ריינג’ רובר SV

ריינג’ רובר SV שנחשף גם הוא בבית האופרה המלכותית, יעניק ללקוחות יותר מרחב ועם אפשרות להתאמה אישית. דגם ה-SV הוא פרשנות של יוקרה אמנות והתאמה אישית של ריינג’ רובר. עם חומרי גלם ייחודיים, ופרטי עיצוב בלעדיים לריינג’ רובר SV הכוללים מתכות מצופות, קרמיקה, מבחר של עור ברמה גבוהה או Ultrafabrics ™ ידידותי לסביבה.

סוגי מנועים 

ריינג’ רובר החדש יגיע עם מערכות הנעה מגוונות, בנזין, היברידי נטען ו-100 אחוז חשמל. מה שמייצג את השלב הבא באסטרטגיית ​​יגואר לנד רובר, מהלך שנועד לספק גמישות ומגוון ללקוחות, ולהציב אמת מידה חדשה לאיכות. הדגם הוא זמין עם מבחר של יחידות כוח יעילות היברידיות קלות והיברידיות בגרסאות חמישה, או שבעה מושבים, במרכב רגיל או ארוך.

 

ריינג' רובר חשמלי
ריינג’ רובר החשמלי הראשון יעלה לכביש ב2024

ב-2024 יצטרף להרכב הלנד רובר החשמלי הראשון 

ריינג’ רובר החדש – חשמלי 100% – יהיה הראשון בסדרה של דגמי לנד-רובר החשמליים. כל דגם של היצרן יהיה זמין עם הנעה חשמלית מלאה עד סוף העשור, ויסייע ליגואר ולנד רובר להשיג אפס פליטות פחמן עד שנת 2039.

יחידות הכוח ההיברידיות נטענות (PHEV) מגיעות עם פליטת CO2 מתחת ל-30 גרם לק”מ, טווח נהיגה חשמלי טהור  של עד 80 ק”מ, שיאפשר ללקוחות נסיעה חשמלית בריינג’ רובר ב-75 אחוז מהנסיעות שלהם ביום יום.

טכנולוגיה מתקדמת

הריינג’ רובר החדש מגיע עם חבילה של טכנולוגיות חדשניות התורמת לנוחות הנסיעה. ביניהן טכנולוגיה חדשה התורמת לבידוד רעשים, מבנה הרכב מאפשר התאמה, באמצעות מיקרופונים בחלקו החיצוני של הרכב ורמקולים במשענת הראש מבפנים, ליצירת אזורי שקט אישיים ליושבי התא – בדומה לאוזניות – ומבטל רעש פעיל ברמה גבוהה.

קצת גאווה ישראלית: טכנולוגיית ביטול הרעשים האקטיבית (ANC) פותחה בישראל על ידי חברת סילנטיום, ומוטמעת בהצלחה בדגמים נוספים של יגואר לנד רובר.

ריינג’ רובר החדש מציע שליטה קולית אינטואיטיבית עם אמזון Alexa מובנה. שימוש בפקודות קוליות טבעיות המאפשר לנהג לנהל פעולות מתוך רכבו, החל מתכונות מידע -בידור מועדפות ובחירת רצועות מוזיקה ועד ניווט או אנשי קשר בטלפון – כל זאת תוך שמירה על הידיים על ההגה והעיניים על הכביש.

נוחות ואיכות חיים מושגות גם על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של סינון וטיהור אוויר בתוך הרכב. טכנולוגיית Dual nano מסייעת בהרחקת ריחות רעים, בעוד ניהול CO2 ומסנן חלקיקים PM2.5 מסייעים בהרחקת וירוסים וחיידקים (כולל SARS-Cov-2).

השיכוך והנוחות בריינג’ רובר מתקבלת ע”י מערכת בקרת השלדה המשולבת החלוצית של לנד רובר, השולטת במערך הטכנולוגיות המקיף שהותאם לרכב הזה. היגוי לכל הגלגלים מספק יציבות במהירות גבוהה יותר והיגוי זריז, בעוד מתלי אוויר אלקטרוניים מתקדמים מייצרים חוויית נסיעה של “ריחוף” על הכביש.

הדור החמישי של ריינג’ רובר תוכנן, פותח והונדס בבריטניה וייוצר אך ורק במתקן הייצור של לנד רובר Solihull – הבית ההיסטורי של ריינג’ רובר-על קו ייצור חדשני. ההשקעה במפעל תוביל לאיכות משופרת, עם הרכבה של גרסאות היברידיות קלות (MILD HYBRID), והיברידיות, וכמובן חשמליות טהורות באותו קו ייצור.

 

ריינג' רובר ישראל
ריינג’ רובר החדש יגיע לישראל ברבעון הראשון של 2022

ריינג’ רובר דור 5 בישראל

לדברי ארז טרופן, סמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: “משפחת דגמי הריינג’ רובר, החל מהאיווק, שצמח השנה פי 2.5 במכירות בישראל, דרך הוולאר והספורט ועד הריינג’ רובר הוותיק, היא הנחשקת ביותר מבין כל דגמי ה-SUV היוקרתיים שבשוק הרכב, והריינג’ רובר החדש מסמל פסגה חדשה אליה הקהל הישראלי יכול לשאוף. ריינג’ רובר החדש יגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2022.”

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 + 11 =