הדור השלישי של מרצדס GLS (שבעה מקומות) החל מ-810,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל מרצדס החלה בשיווק הדור השלישי של ה-GLS, ה-S קלאס של רכבי ה-SUV, עם 7 מקומות ומרווח פנים מהמובילים בקטגוריה, החל מ-810,900 ש”ח

הדור השלישי של מרצדס GLS (שבעה מקומות) החל מ-810,900 ₪


רכב הפנאי החדש של מרצדס מגיע לישראל בשני דגמים עם רמות גימור שונות. ה-GLS החדש משלב את שלל פיתוחי הטכנולוגיה החדשים והמתקדמים של היצרן ובניהם: מערכות נהיגה ובטיחות סמי אוטונומיות, מערכת MBUX עדכנית ומנועי דיזל עוצמתיים וחסכוניים.

מנוע דיזל חדש, חזק  וחסכוני 3 ליטר עם 6 צילינדרים המספקים בין 286-330 כוחות סוס. המנוע משודך לתיבה ההילוכים האוטומטית המתקדמת של מרצדס בעלת 9 יחסי העברה (9G-TRONIC).
הגרסה הבכירה יותר GLS400d (מגיעה עם 2 מושבי קפטן בשורה) מאיצה ל-100 ב-6.3 שניות ו-7 שניות לגרסת ה-GLS 350d. לרכב יש מערכת הנעה כפולה וחכמה 4MATIC עם חלוקת מומנט בין הצירים לטובת צריכת דלק חסכונית יותר.

בכל הקשור לנוחות, ה-GLS מספק קפיצת מדרגה משמעותית עם מערכת מתלי אוויר חדשה – AIRMATIC. מדובר במערכת מתלים משולבת עם שיכוך אדפטיבי +ADS אשר מבטיחה נוחות נסיעה מקסימלית בכל תוואי דרך. המתלים ניתנים להגבהה ולשינוי קשיחות ע”י בורר מצבי הנהיגה DYNAMIC SELECT, ולנסיעה בשטח, יש מצב שטח ייעודי, בקרת ירידה במורד DSR,  ומערכת חלוקת מומנט חכמה. 

מלבד זאת, ל-Airmatic יש מספר מצבי בחירה שנועדו לשפר את אווירודינמיות הרכב בהתאם למצבי הנסיעה. ה-SUV של מרצדס מציג גם חבילת שטח (כאופציה) הכוללת הילוך כוח, נעילת דיפרנציאל, מערכת DSR משופרת, אלגוריתם שטח ייחודי, 3 מצבי הגבהה למתלים, מיגון תחתי ומצג נהיגה  ,Off road+מערכת מתלי E-Active Body Control הייחודית ל-GLS בסגמנט המגיעה עם 4 מצבי נהיגה שונים ומשפרת את איכות הנסיעה, נוחות, דינמיות ויכולות שטח.

מנוע 3 ליטר דיזל. מרצדס GLS 7 ג’יפ יוקרתי

 

בטיחות בדור השלישי של ה-GLS
ברכב, מערכת העזר המתקדמת של מרצדס, הכוללת: בקרת שיוט אדפטיבית, היגוי אקטיבי, מעבר נתיב אקטיבי, בלימה אוטונומית עם זיהוי רכב חוצה בצומת, בפניה, זיהוי גודש תנועה, שמירה אקטיבית על נתיב, התרעה אקטיבית על רכב בשטח מת, התרעה על תנועה חוצה מאחור, כלל מערכות ה-PRE-SAFE® PLUS.  כמו כן, הרכב מציג תצוגה עלית על השמשה (Head up display) עם 6 שדות שונים – בקרת שיוט, ניווט, הודעות, התרעות שונות ועוד ללא הצורך בהורדת העיניים מהכביש.

פנים הרכב משרה תחושת אלגנטית ומפוארת. הנדסת האנוש המתקדמת מאפשרת שילוב בין הנוחות של רכב יוקרה עם התייחסות לפרטים הקטנים ביותר של רכב שטח מוביל. האלמנט המרכזי בעיצוב לוח המחוונים מורכב משני מסכי תצוגה מרשימים בגודל של 12.3 אינץ’ המעניקים שליטה אינטואיטיבית מלאה בפונקציות הרכב, תאי המיזוג משתלבים יחד עם תאורת אווירה פנימית בעלת 64 גוונים. קווי המתאר האופקיים של הרכב מתמזגים היטב עם מושבי העור המהודרים ואיכות החומרים הגבוהה.

 

גדול יותר, בטיחותי וגדוש באבזור נוחות. מרצדס GLS החדש


מידות הרכב צמחו בכל הפרמטרים, החל מבסיס הגלגלים שגדל ב-6 ס”מ (3135 ס”מ), האורך צמח ב-7.7 ס”מ (5207 ס”מ) והרוחב ב-2.2 ס”מ (1956 ס”מ). בזכות המידות הנדיבות של ה-GLS הוא נחשב כדגם הגדול בסגמנט ומאפשר מרווח רגליים גדול יותר והושבה של שני מבוגרים בגובה של עד 1.94 בשורה השלישית.

אבזור ונוחות
מלבד מערכת הסיוע הקולי העדכנית של מרצדס MBUX שכוללת גם שימוש במציאות רבודה, רוכשי ה-GLS יכולים ליהנות גם ממערכת הסאונד המתקדמת של Burmester הכוללת 13 רמקולים המפוזרים ברחבי הרכב ומעניק את פונקציית 2-way  in car communication המאפשרת לבצע שיחות בנוחות בין שורות הרכב על ידי הגברת הדיבור (ניתן לשדרג למערכת Burmester 3D). המושבים הקדמיים מצוידים בחבילת  נוחות הכוללת: פונקציות עיסוי, חימום מהיר למושב נהג ונוסע, אוורור מושב נהג ונוסע ועוד. כאופציה ניתן להזמין את הרכב עם מושבי מולטיקונטור אחוריים עם תוכניות עיסוי, בקרת אקלים עם 5 אזורים אשר כוללת גם את השורה השלישית ברכב ועוד.

מחירים:  

GLS 350 החל מ-810,900 ₪

GLS 400 החל מ-849,000 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − nine =