הונגצ’י בתל אביב: אולם תצוגה חדש למותג היוקרה החדש מסין

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הונגצ'י תל אביב
אולם תצוגה הונגצ’י תל אביב

 

 

אחרי יותר מ-100 הזמנות בשווי מוערך של כ-45 מיליון ש״ח בשלושה חודשים, סמלת משיקה הבוקר את אולם התצוגה הרשמי הראשון של הונגצ׳י בישראל, מותג רכבי היוקרה הרשמי של ממשלת סין בהשקעה של 2 מיליון ש״ח

 

צילום: רונן טופלברג

 

יבואנית הרכב סמלת השיקה את אולם הדגל החדש של מותג הונגצ׳י, מותג רכבי היוקרה הרשמי של ממשלת סין. האולם ממוקם ברחוב קרמניצקי 1 בתל אביב, בצמוד לאולם התצוגה המרכזי של סמלת ברחוב יגאל אלון. הושקעו בהקמתו למעלה מ-2 מיליון ש״ח.

 

הונגצ'י ישראל
הונגצ’י E-HS9 

 

אירוע ההשקה נחגג במעמד שגריר סין בישראל, מר צ׳אי רון ובהשתתפות: מיכאל לוי, בעלי סמלת, עומר לוי, יו״ר סמלת, שי פלדמן, מנכ״ל סמלת, נציגי היצרן FAW שהגיעו במיוחד מסין, לקוחות המותג ומכובדים נוספים ובהם: אברהם ביגר, אמיר גל-אור, מייסד קרן ההון סיכון אינפיניטי, אלון אגינסקי, יו״ר דן מוביליטק, ירון בלוך, יו״ר מקס, שי דהן, מנכ״ל אלדן, ריצ׳י האנטר, יו״ר קרן ההשקעות גרין לנטרן וקרין מאיר רובינשטין, מנכ״לית ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI.

 

הונגצ'י E-HS9
מעל 100 כלי רכב נמכרו. הונגצ’י E-HS9

 

בנימה אישית

 

כולנו הופתעו לראות את המותג החדש, והדגם E-HS9 נכנס דיי בסערה לשוק הישראלי, תופס המון תשומת לב מהציבור, וגם מהלקוחות הפוטנציאליים, שראו בו אופציה למותגים הגרמניים היוקרתיים הפופולריים בארץ. וכמובן, זה אף לא רע שזמר ידוע מאד כמו עומר אדם רוכש את הרכב, וכולם מגלים שעוד כמה ידוענים בחרו לרכוש בין הראשונים את ההונגצ’י הייחודי למראה. מה שעזר מאד לשווק את הרכב ולהדהד אותו למעגלים רחבים מאד.

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת: “פתיחתו של אולם התצוגה הראשון של הונגצ׳י בתל אביב, הינו עליית מדרגה וצעד משמעותי מאוד עבור פעילות המותג בישראל. כניסת הונגצ׳י, לפני כשלושה חודשים, היוותה השקה מוצלחת מאוד של רכב הפאר הסיני החשמלי ומגיעה כעת לנקודת ציון משמעותית נוספת עם פתיחת אולם דגל רשמי. האולם החדש, כמו גם המותג עצמו, מציבים רף חדש של יוקרה חשמלית בשוק הרכב המקומי. אנו רואים בקבוצת FAW, יצרנית הונגצ׳י, שותף אסטרטגי לחזון שלנו לפתח את ענף הרכב בישראל במגוון תחומים. הדגם הנוכחי הנו סנונית ראשונה בסדרה של דגמים שיגיעו בשנים הקרובות לישראל באמצעות סמלת.״

 

טלפון: 03-565-5667

כתובת: יונה קרמנצקי 1, תל אביב

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 − 11 =