הונדה ג’אז החדשה בגרסה היברידית החל מ-119,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הונדה ג’אז החדשה בגרסה היברידית החל מ-119,900 ש”ח

 

“מאיר חברה למכוניות”, יבואנית הונדה, משיקה את הדור הבא של הג’אז, הקומפקטית המרווחת בקטגוריה בגרסה היברידית ראשונה בעלת שני מנועים חשמליים. יחידת הנעה המספקת ביצועים של 9.4 שניות 0-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 175 קמ”ש. עם צריכת דלק משולבת של 22.2 ק”מ לליטר על פי נתוני יצרן.

הונדה ג’אז החדשה מצוידת במערכת הבטיחות Honda SENSING, בגרסה עדכנית ומשודרגת, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי הפועלת גם בלילה ומגיבה גם מול תנועה חוצה. בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת סטייה מנתיב מוצעות כסטנדרט בדגם. אבזור הבטיחות הפסיבי כולל 10 כריות אוויר, כולל אחת מרכזית בין הנהג לנוסע.

הונדה ג’אז 2020, החדשה לגמרי, מספקת חווית נהיגה חסכונית ותגובתית יותר מאי פעם, בזכות טכנולוגיה היברידית E:HEV מתקדמת כסטנדרט. הונדה ג’אז 2020 מהווה חלק ממערך דגמי E: TECHNOLOGY החדש של הונדה, וזמינה בלעדית עם טכנולוגיית הינע היברידית  E:HEV בעלת שני מנועים. הג’אז היא הראשונה מבין שישה דגמי הונדה מחושמלים שמתוכננים להיות מוצגים באירופה עד שנת 2022.

 

הונדה ג’אז היברידית 2020

 

עיצוב הג’אז החדשה מציג קווי מתאר חלקים הממשיכים את סגנון החזית הקצרה ותא הנהג של הדורות הקודמים. התוצאה של התפתחות עיצובית זו היא משיכה רגשית חדשה המתווספת לרמות המובילות בקבוצה של נוחות ושימושיות, שהג’אז ידועה בהן. בעת פיתוח הג’אז החדשה לחלוטין, עבדו מהנדסי הונדה בשיתוף פעולה הדוק עם צוות העיצוב כדי להבטיח שהמכונית תשמור על הרמות המובילות בקבוצה של מרחב פנימי, שהיו סימן ההיכר של הדורות הקודמים. הם השיגו זאת באמצעות שילוב חכם של רכיבי ההנעה ההיברידית בשלדה ובתא המנוע.

מערכת E:HEV פותחה לאחרונה עבור הג’אז ותוכננה כדי להוסיף הנאה לחוויית הנהיגה. היא מורכבת משני מנועים חשמליים בעלי צפיפות אנרגיה גבוהה, מנוע בנזין I-VTEC בנפח 1.5 ליטר, סוללת ליתיום-יון ותמסורת חדשנית בעלת הילוך קבוע, שכולם פועלים יחד בהרמוניה יחד בכדי לספק את היחס הטוב ביותר בקבוצה בין חיסכון בדלק לבין תאוצה.

 

הונדה ג’אז החדשה 2020 מכילה את החבילה המקיפה ביותר של מאפייני בטיחות ועזרי נהג מתקדמים בקבוצתה, מצוידת בטכנולוגיית בטיחות אקטיבית ופסיבית של הונדה, המיועדת להפוך את הנהיגה לקלה ובטוחה יותר.

 

הנעה חשמלית עם הספק מרבי של 109 כ”ס. הונדה ג’אז החדשה

 

  • הג’אז החדשה היא הדגם הראשון שמוצג תחת המיתוג החדש e:TECHNOLOGY של הונדה
  • הטכנולוגיה ההיברידית החדשה שפותחה כוללת שני מנועים חשמליים קומפקטיים בשילוב עם מנוע בנזין DOHC i-VTEC בנפח 1.5 ליטר
  • הנעה חשמלית עם הספק מרבי של 109 כ”ס / 80 קוו”ט ומומנט מרבי של 253 נ”מ

 

מערכת E:HEV פותחה לאחרונה עבור הג’אז. היא מורכבת משני מנועים חשמליים קומפקטיים וחזקים המחוברים למנוע בנזין 1.5 ליטרDOHC I-VTEC,סוללת ליתיום-יון ותיבת הילוכים חדשנית בעלת הילוך קבוע באמצעות יחידת בקרת כוח חכמה, וכולם פועלים יחד בהרמוניה כדי להעניק תגובה חלקה וישירה.

ההספק הכולל של 109 כ”ס / 80 קוו”ט מאיץ את המכונית ל-100 קמ”ש תוך 9.4 שניות ולמהירות מרבית של 175 קמ”ש. התוצאה המתקבלת מנתונים אלו היא נסיעה נטולת מאמץ ונוחה, בין אם מדובר בנסיעה באזורים עירוניים או בשיוט במהירות גבוהה בכבישים מהירים. המערכת ההיברידית החסכונית בדלק מייצרת פליטות CO2 של החל מ-102 גרם/ק”מ (WLTP) וצריכת דלק של 4.5 ליטר/100 ק”מ (WLTP).

כדי להשיג את חוויית הנהיגה המתגמלת כל כך ואת החיסכון יוצא הדופן, עובר מערך ה-E:HEV המתקדם בוחר בצורה חלקה בין שלושה מצבי נהיגה:

  • הנעה חשמלית (EV): סוללת הליתיום-יון מספקת כוח ישירות למנוע ההנעה החשמלי
  • הנעה היברידית: מנוע הבנזין מספק כוח למנוע הגנרטור החשמלי, אשר בתורו מספק אותו למנוע ההנעה החשמלי
  • הנעת בנזין: מנוע הבנזין מחובר ישירות לגלגלים באמצעות מצמד ננעל וכוח ההינע מועבר ישירות מהמנוע לגלגלים

במרבית מצבי הנהיגה העירוניים, החיסכון המיטבי בדלק מושג באמצעות מעברים חלקים בין הנעה חשמלית להנעה היברידית. בנהיגה מהירה על הכביש המהיר, נעשה שימוש בהנעת בנזין, שאליו מתווסף “דחף” על פי דרישה ממנוע ההנעה החשמלי כדי לאפשר האצה מהירה.

במצב ההיברידי, ניתן להפנות את עודפי הכוח ממנוע הבנזין לטעינת הסוללה באמצעות מנוע הגנרטור. ההנעה החשמלית משולבת גם כאשר המכונית מאיטה, כשהיא משיבה אנרגיה באמצעות בלימה רגנרטיבית, לטעינת הסוללה.

המעבר בין שלושת מצבי הנהיגה אינו מורגש על ידי יושבי המכונית; מהנדסי הג’אז הקדישו מאמצים משמעותיים למזעור הפיגור במהלך המעברים. המנועים החשמליים הפועלים במהירות גבוהה פותחו על ידי הונדה עצמה בכדי להיות קלים, קומפקטיים ויעילים ככל האפשר. מנוע ההנעה החשמלי מסתובב במהירות של עד 13,300 סל”ד כדי להשיג מהירות מרבית של 175 קמ”ש. המומנט המרבי מיוצר ב-0 סל”ד ומעניק האצה חזקה במהירויות נמוכות.

 

מנוע בנזין שפועל כגנרטור ושני מנועים חשמליים

 

במקום להשתמש בתיבת הילוכים רגילה, הג’אז החדשה מצוידת בתמסורת בעלת בקרה אלקטרונית (E-CVT) עם יחס הילוכים אחד קבוע, ליצירת חיבור ישיר בין הרכיבים הנעים. התוצאה היא העברה חלקה ומשרת בטיחות של מומנט, יחד עם תחושה לינארית בעת ההאצה בכל מצבי הנהיגה.

במצב הנעה היברידית, לוגיקת הבקרה החדשה של תמסורת E-CVT החדשה לחלוטין, מבטיחה שמנוע ההנעה החשמלי מספק מומנט רב עוצמה, ואילו מנוע הבנזין מספק תחושה ישירה ולינארית בעת ההאצה, בדומה לזו המתקבלת מתיבת הילוכים מרובת הילוכים. כאשר נדרש יותר כוח, לוגיקת הבקרה החדשה יכולה לבחור בכל רגע את מהירות המנוע האידיאלית. התוצאה היא שמירה על קשר בין מהירות המכונית לבין מהירות המנוע ותחושה לינארית יותר, הנחווית על ידי הנהג והנוסעים כצליל האצה. תפוקת מומנט אופטימלית זו, עם אספקת כוח מגיבה ואחידה יותר, היא מרכיב מרכזי של האופי המהנה לנהיגה של הג’אז.

בנוסף להיותה מעודנת יותר, תמסורת E-CVT שפותחה עבור הג’אז היא קומפקטית יותר מיחידות E-CVT הפלנטאריות הרגילות אותן ניתן למצוא בדרך כלל בכלי רכב היברידיים של מותגים אחרים. עם דגש על ממדים ועל שילוב חכם, ה-E-CVT החדשה היא דוגמא לארגון המרחבי החכם שניתן למצוא גם במקומות אחרים בג’אז.

הג’אז היא הדגם הראשון במערך הדגמים האירופי של הונדה שנושא את המותג E:HEV החדש, שיופיע על כל הדגמים ההיברידיים המלאים של הונדה בעתיד.

 

 

 

  • הג’אז מציגה את תפיסת העיצוב “Yoo no bi”
  • פיתוח של הצללית האייקונית של הג’אז עם קווים וקימורים חלקים
  • רוחב קורת A מופחת בחצי לשיפור הראות

 

כאשר מהנדסי הונדה תכננו ופיתחו את הג’אז, הם עשו את הצעד הנועז והחליטו על עיצוב חדש לגמרי לדגם. במהלך התהליך הם הגו תפיסה חדשה ומשכנעת בפלח השוק הקומפקטי: מכונית עירונית חדשה לגמרי המשלבת יעילות יוצאת דופן עם שימושיות יומיומית יוצאת מן הכלל, שערוכה לענות על הצרכים של הצרכנים המודרניים.

כדי לחולל מהפכה במהות של המכונית העירונית הקומפקטית שלה, התמקדה הונדה בתפיסה עיצובית חדשה, המגולמת ברעיון היפני “Yoo No Bi”. רעיון זה מזהה את היופי הקיים בפריטים יומיומיים, שלוטשו לאורך זמן כדי להפוך אותם ליפים יותר ונוחים יותר מבחינה ארגונומית לשימוש למטרות שלהן הם נועדו.

הטיפול החלק במשטחים החיצוניים והחזית החלקה הם המפתח להשגת איזון ויזואלי מתוחכם, כאשר כל המשטחים החיצוניים, כולל עמודי C ויחידות הפנסים המשולבות מאחור, משולבים זה בזה ללא קווי הפרדה.

עמודי ה-A המשוכים לאחור והעיצוב המלוטש של מראות הצד מפחיתים גם את הרעש והגרר הנגרמים על ידי מערבולות רוח ומשפרים את היעילות האווירודינמית.

הגובה הכולל הונמך ב-10 מ”מ, ובשילוב עם עיצוב נוטה לפנים של הדלת העורפית מייצר תא נוסעים בעל מראה קומפקטי ומאוזן יותר ויציבה בטוחה ומשרת ביטחון.

 

 

למרות שילוב מערכת הינע היברידית חדשה בעלת שני מנועים, הג’אז החדשה ארוכה רק ב-16 מ”מ מדגם הבנזין הקודם ושומרת על אותו רוחב.

  • ארגון מרחבי אופטימלי מעניק את המרחב הטוב ביותר בקבוצה לנוסעים ולמטען
  • קיבולת מטען של 304 ליטר שמגיעה עד 1,205 ליטר כשהמושבים האחוריים מקופלים
  • היושבים מאחור נהנים מרמות משופרות של מרחב ונוחות
  • מושבי Magic Seats הידועים מעניקים גמישות מרבית של נשיאת מטען

 

תא נהג הונדה ג’אז

 

תא נהג ונוסעים

תפיסת ‘Yoo No Bi’ ממשיכה גם בחלל הפנימי הנקי והמינימליסטי, המשלב תועלתיות, שימושיות ופונקציונליות בתא נוסעים ארגונומי פשוט ולא עמוס יתר על המידה. כדי להפגין את השימושיות המהנה של המכונית, נעשה שימוש בחומרים עמידים רכים למגע בלוח המכשירים ובכל רחבי תא הנוסעים.

 

סביבת נהג נקייה ומודרנית

לוח המכשירים הנקי, הממוקד במשתמש, משלב לוח ממכשירים דק שנמשך אופקית לרוחב תא הנוסעים, ללא כל חיפוי המגביל את שדה הראיה, וכך מגביר עוד יותר את תחושת המרחב יוצאת הדופן. הונדה הציבה את השימושיות האולטימטיבית בלב תפיסת העיצוב, ומסך המגע המרכזי HMI (ממשק אדם-מכונה) בגודל 9 אינץ’, הכלול כסטנדרט ברמות הגימור Elegance ו-Executive, יחד עם אשכול המחוונים Full-TFT בגודל 7 אינץ’, הכלול כסטנדרט בכל מערך הדגמים, הם פשוטים ונוחים לקריאה. מאפייני הנוחות והבקרות נמצאים בהישג יד נוח וקלים לשימוש, וכך תורמים לחוויית נהיגה נטולת לחץ.

משענת היד השטוחה והרחבה בין המושבים היא באותו הגובה כמו משענות היד בדלתות, ומעניקה רמת נוחות המזכירה מכוניות גדולות יותר ויוקרתיות.

 

מערכת מולטימדיה חדשה ואינטואיטיבית

 

החלל הפנימי העדכני של הג’אז מבוסס על הרמות המובילות בקבוצה של מרחב פנימי, שהיו סימן ההיכר של הדורות הקודמים. אור טבעי זורם לתוך תא הנוסעים דרך השמשה הקדמית הפנורמית וחלונות הצד המשולשים הקטנים. שפע אור שמעניק תחושת מרחב ליושבי המכונית, משפר את תחושת האווריריות בתא הנוסעים ותורם לתחושה הפתוחה והבהירה של החלל הפנימי.

קיבולת המטען (כשהמושבים האחוריים במקומם) מתחילה מ-304 ליטר וגדלה עד 1,205 ליטר מרשימים (עד גובה התקרה כשהמושבים האחוריים מקופלים). הדבר מושג באמצעות ארגון מרחבי חכם של רכיבי מערכת ההנעה ההיברידית בשלדה ובתא המנוע.

ממשק צג המגע LCD בדגם האלגנס הוא פשוט לשימוש ומתוכנן לצמצם את הסחות הדעת של הנהג; זמן התפעול של הבקרות שבהן נעשה השימוש הרב ביותר נמוך ב-58% בהשוואה לדגם הקודם, ומספק חוויה בטוחה וארגונומית יותר. הניווט בממשק המערכת נעשה באמצעות שימושיות מוכרת בסגנון סמארטפון, עם בקרי החלקה לגלילה בין דפים ורשימות. ניתן להגדיר את התצוגה כך שתתאים לכל דרישות השימוש, תוך שילוב קיצורי דרך הניתנים להתאמה אישית לתפקודים המשמשים לעתים קרובות ומקורות שמע.

לחבילה המקיפה של יישומים מובנים ניתן להוסיף שיקוף סמארטפונים, המתאפשר באמצעות Android Auto ו-Apple CarPlay, כאשר האחרונה זמינה לראשונה בג’אז באמצעות חיבור אלחוטי. ניתן לגשת אפילו לספר הנהג באנגלית באמצעות מערכת המידע והבידור עם צג המגע או באמצעות בקרה קולית עם בינה מלאכותית ללקוחות שנרשמו לסייען האישי של הונדה (Honda Personal Assistant). יושבי המכונית יכולים גם ליהנות מ- WiFi במכונית כדי לשמור על חיבור לשירותי אינטרנט במהלך הנסיעה.

 

מושבי הקסם של ההונדה ג’אז לשימושיות מירבית

 

היושבים במושבים הקדמיים נהנים גם ממסגרת המושב החדשה של הונדה המייצבת את הגוף, עם תוספת של 30 מ”מ לעובי ריפוד המושבים. שינויים אלה משפרים את רמות הנוחות ומספקים תמיכה מותנית טובה יותר להפחתת העייפות. כדי לשפר עוד יותר את נוחות הנהג, מיקום דוושת הבלם שונה כדי לאפשר תנוחה טבעית יותר של כף הרגל. בנוסף, כדי לתמוך בנהגים גבוהים יותר, גלגל ההגה אנכי כעת יותר ב-2 מעלות וטווח הכוונון שונה כדי לאפשר לגלגל ההגה להיות ממוקם קרוב יותר לנהג.

נוסעים מבוגרים בשורת המושבים השנייה זוכים גם הם לנוחות מוגברת הודות לתכנון מחדש של מבנה מושבי Magic Seat, המאפשר את הזזת הצירים מחוץ לנקודות הירך של הנוסע. מרווח רגליים אחורי המוביל בקבוצה, 986 מ”מ – המתאפשר על ידי מתלה במבנה קורת מתח – ועובי ריפוד המושבים שהוגדל ב-24 מ”מ, תורמים גם הם לרמות הנוחות המשופרות. המעצבים הוסיפו גם כיסים נוחים לסמארטפון בגב המושבים הקדמיים לשימושם של היושבים מאחור.

 

בידוד רעשים נוחות ומתלים

 

  • קשיחות מרכב משופרת מאפשרת שיפורים במתלים המעניקים התנהגות כביש זריזה
  • מתלים בעלי חיכוך נמוך ובולמי זעזועים חדשים משפרים את איכות הנסיעה
  • האווירה בתא הנוסעים שופרה הודות להפחתת רעשי הכביש בשלושה טווחי תדרים
  • בלמי דיסק בכל ארבעת הגלגלים מבטיחים עוצמת עצירה חזקה ובטוחה

 

כשהיא מתבססת על דינמיקת הנהיגה של הג’אז וביצועיה המגיבים, שיפרה הונדה את שלדת המכונית, המתלים וקשיחות המרכב לקבלת זריזות יוצאת מן הכלל ונוחות נסיעה שהיא הטובה ביותר בקבוצה.

שיעור השימוש בפלדה בעלת חוזק מתיחה גבוה יותר גדל בג’אז החדש ב-80%, ומסייע להפחית במשקל ולשפר את ביצועי הבטיחות במקרה של התנגשות. העמידות לכפיפה שופרה ב-6% ולפיתול ב-13%.

אימוץ מבנה תושבת בולם זעזועים אחורי חדש מיציקת אלומיניום משפר את חווית הנהיגה. שיפורים נוספים במתלים, כגון קפיצים מחומר חדש ותותבים בעלי חיכוך מופחת, בתוספת מתלים אחוריים מסוג קורת מתח מאחור, תומכים גם הם בנוחות הנסיעה המעולה ובהנאת הנהיגה.

הגישה המקיפה של הונדה לניהול רעשים, רעידות ונוקשות (NVH) מבטיחה חדירה מינימלית של רעשי המנוע, הכביש והרוח לתא הנוסעים. תוספת בידוד וחומרים סופגי רעשים מפחיתה את רעשי הכביש הנגרמים על ידי שיבושים במשטח הכביש, ומשפרת את האווירה בתא הנוסעים בשלושה טווחי תדרים. תא הנהג ולוחות הרצפה מופרדים כדי להפחית את התהודה דרך מבנה המכונית, ויש תוספת של בידוד רעשים סביב לוח המכשירים. הרעש מהמנוע הופחת גם הוא באמצעות שימוש בדבקים בתושבות המנוע כדי לבודד את תא המנוע. החומרים סופגי הרעשים והזכוכית העבה יותר תורמים להפחתה של 10% בחדירת רעש לתא הנוסעים בהשוואה לג’אז הקודמת.

 

טכנולוגיות מתקדמות

  • הג’אז החדשה לגמרי כוללת חבילת בטיחות אקטיבית ופסיבית כסטנדרט
  • טכנולוגיית Honda SENSING משופרת כוללת מצלמת רזולוציה גבוהה בעלת זווית רחבה יותר
  • היושבים בג’אז החדשה מוגנים על ידי 10 כריות אוויר, כולל כרית אוויר קדמית מרכזית חדשה – המופיעה לראשונה בפלח שוק זה

הג’אז מהדור האחרון משלבת כסטנדרט חבילה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית ופסיבית מובחרות המיועדות להפוך את הנהיגה לקלה ובטוחה יותר.

טכנולוגיית הבטיחות האקטיבית המשופרת, Honda SENSING, מציעה מגוון רחב של מאפייני סיוע לנהג ועזרים לנהג כסטנדרט, הודות למצלמה קדמית חדשה בעלת זווית רחבה המשפרת את שדה הראייה ואת התפעול בלילה, ותורמת לבטיחות משופרת במצבים רבים יותר.

 

 בטיחות – מערך הטכנולוגיות של חבילת Honda SENSING כולל:

  • מערכת בלימה המפחיתה את עוצמת ההתנגשות עם פעולה משופרת בשעות הלילה שמזהה הולכי רגל גם בהיעדר תאורת רחוב. המערכת גם מזהירה את הנהג כשהיא מזהה רוכב אופניים חוצה את הנתיב. בנוסף, המערכת מפעילה כעת את הבלמים כאשר הג’אז חוצה או נכנסת לתוך נתיב הנסיעה של רכב המגיע ממול. הדבר מתאפשר הודות למצלמה הקדמית החדשה בעלת הזווית הרחבה.
  • בקרת שיוט אדפטיבית ששומרת באופן אוטומטי על הפער מהרכב שמלפנים ומאפשרת למכונית לעקוב אחרי התנועה במהירויות נמוכות בתנועה צפופה (בקרת מרחק במהירויות נמוכות).
  • מערכת שמירה על הנתיב פועלת החל ממהירות של 72 קמ”ש בכבישים עירוניים וכפריים – כמו גם בכבישים מהירים מרובי נתיבים – לבטיחות משופרת במצבים רבים יותר.
  • מערכת הפחתת סכנה של ירידה מהכביש מסייעת לנהג למנוע ירידה מהכביש. היא מזהירה את הנהג אם היא מזהה שהמכונית מתקרבת לשולי הכביש (שוליים מדשא או חצץ), לרכב המגיע ממול או סוטה לנתיב אחר מבלי לאותת.
  • מערכת זיהוי תמרורים משתמשת במצלמת הקדמית בעלת שדה הראייה הרחב כדי לאתר תמרורים בכל פעם שהרכב נע קדימה. המערכת מזהה באופן אוטומטי את התמרורים ומציגה אותם על גבי צג LCD 7 אינץ’ ברגע שהמכונית עברה את השלט. המערכת מיועדת לזהות תמרורים עגולים המציגים הגבלת מהירות ומידע לגבי ‘איסור עקיפה’. היא מסוגלת להציג במקביל שני תמרורים – הצד הימני של התצוגה מציג רק תמרורי הגבלת מהירות ואילו הצד השמאלי מציג תמרורי ‘איסור עקיפה’ והגבלת מהירות יחד עם מידע נוסף; כגון תנאי מזג אוויר, לדוגמה.
  • מגביל המהירות החכם מזהה תמרורי הגבלת מהירות ומגדיר את הגבלת המהירות של המכונית. אם המהירות המופיעה בתמרור נמוכה יותר ממהירות הנסיעה של המכונית בפועל, מחוון בתצוגה מהבהב וצליל התראה נשמע, והמערכת מפחיתה בהדרגה את מהירות הנסיעה של המכונית.
  • אלומה גבוהה אוטומטית פועלת במהירויות של יותר מ-40 קמ”ש כדי להדליק/לכבות את האלומה הגבוהה של הפנסים הראשיים, כשהיא מזהה כלי רכב מגיעים ממול / נוסעים מלפנים (מכוניות, משאיות ואופנועים) ואופניים, ובהתאם לתאורת הסביבה.

 

המצלמה החדשה בעלת הזווית הרחבה והרזולוציה הגבוהה יותר מחליפה את המצלמה הרב-תכליתית ואת מערך חיישני City-Brake Active System של הדור הקודם של הג’אז. המצלמה מזהה מגוון רחב יותר של משטחי כביש ומאפייני תנועה. אלה כוללים זיהוי מצב שהמכונית מתקרבת לשולי הכביש (שוליים מדשא או חצץ), לרכב מגיע ממול, או סוטה לנתיב אחר מבלי לאותת, וכן תמרורים. המצלמה מסוגלת גם למנוע התעבות כדי לשמור על שדה ראיה נקי בכל עת. הנהג יכול להחליט כמה מידע סיוע לנהג מוצג על גבי תצוגת ה-TFT LCD 7 אינץ’.

  

בטיחות פסיבית 

הג’אז החדשה לגמרי משלבת את טכנולוגיית מבנה המרכב הקניינית של הונדה, Advanced Compatibility Engineering (ACE™) (הנדסת תאימות מתקדמת), המהווה בסיס לביצועי בטיחות פסיבית מעולים ומגבירה את ההגנה על הנוסעים בהתנגשות.

הבטיחות הפסיבית חשובה להונדה באותה מידה כמו הבטיחות האקטיבית להגנה על יושבי המכונית במקרה של תאונה. נהגי הג’אז והנוסעים מוגנים כעת על ידי 10 כריות אוויר, כולל שתי

כריות אוויר צדיות חדשות המותקנות במושבים האחוריים וכרית אוויר קדמית מרכזית חדשה המותקנת במושב הקדמי. כרית זו, המופיעה לראשונה בפלח שוק זה, מופעלת במקרה של התנגשות כדי להפחית את הפגיעה הנגרמת על ידי מגע בין הנוסעים. הג’אז מצוידת גם במשענות ראש קדמיות המפחיתות פגיעות מסוג “צליפת שוט”.

 

 

שרון גלזר, מנהל חטיבת הרכב הפרטי במאיר: “הונדה ג’אז החדשה מייצרת עניין רב בכל העולם מאז נחשפה על ידי היצרן והיא חלק מהתוכנית של הונדה לשווק עד שנת 2022 באירופה דגמים היברידיים בלבד. אנו שמחים להביא את הדגם לישראל ולהציג רכב קומפטי שמאפשר הנאת נהיגה לצד בטיחות, מרחב ונוחות מקסימאליים”

 

הרכב יושק בישראל ב-2 רמות גימור שונות:

רמת גימור מחיר כולל מע”מ ₪ מחיר כולל מע”מ ואגרת רישוי ₪
COMFORT 119,900 121,429
ELEGANCE 123,900 125,711

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × five =