הכירו את סדנת הרכב (דיטיילינג והכנת רכב) Royal Garage בערד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סדנת רכב בדרום
רויאל גאראז’ סדנת רכב ברובע האומנים בערד

 

כבת העיר ערד, לשעבר, (עיר הולדתי, עיר נעוריי, בה נולדתי וחייתי 24 שנים), אין סיכוי שאתעלם מאנשים טובים ואיכותיים שחיים בה, או מעסקים מדהימים ששווה להכיר לכולם. במקרה של סדנת הרכב רויאל גאראז’, הזכייה כפולה – העובדה שמדובר בעסק בתחום הרכב שנפתח לאחרונה בעיר שלי – ערד, בכלל מכפילה את האהדה וההתלהבות שלי מהעניין.

כן, עוד סופשבוע בעיר הדרומית, ערד, הפעם הגעתי לבקר את המשפחה שלי עם קופרה לאון חדשה. סידורים אחרונים לפני יציאה לדרך חזרה הביתה. מבין לא מעט מכוניות שעוברות ברחוב ומאטות, כדי לראות “איזה רכב היא הביאה הפעם”, עוצר לידינו רכב, ובו “חבר פייסבוק” שאני מזהה מפוסטים ברחבי הרשת, שביט קומזה שמו. הוא נוהג באלפא רומיאו קלאסית מושקעת, ונראה לחלוטין כמו תייר שבר לבקר בעיר ולברוח לבית שלו בשרון. מתפתחת ביננו שיחה על הקופרה, ומכוניות המבחן שאני מחנה ברחוב מדי שבועיים.

 

טיפולים לרכב ערד
רובע האומנים ערד – המקום האידיאלי לסדנת רכב
מפיחים חיים ומכניסים צבע לעיר. ROYAL GARAGE

 

שביט, שאני רגילה לראות פוסטים שלו שר מבית מלון מוכר בים המלח מדי שישי בערב, הוא זמר מוכשר, וגם חובב רכב במשך שנים רבות. דור שני לחולי רכב, עם אבא חובב רכב, מוסכניק, ואלפיסט ברמ”ח איבריו, (זכרונו לברכה). שביט עוסק בתחום למעלה מ-7 שנים, ופתח ממש לאחרונה עסק דיטיילינג, שיפוץ, שדרוג והכנת כלי רכב לפני מכירה – ROYAL GARAGE שמו.

מיותר להגיד שבאותו הרגע התלהבתי מאד לשמוע שבעיר הקטנה והשוממה הזו, נפתחת סדנת רכב, ובו ברגע תיאמנו שבפעם הבאה שאני בדרום, אני מגיעה לבקר.

 

דיטיילינג דרום
סדנת רכב מושקעת ומחוספסת. לא לגברים בלבד
דיטיילינג לרכב ערד דרום
ידיים דואגות ומקצועיות. סדנת רכב רויאל גאראג’ בערד

דיטיילינג באר שבע

 

שבועיים עברו. הפעם אני עם פולקסווגן גולף GTI החדשה. יום שבת, 10:00 בבוקר, שביט, אנטון (השותף) והבן המקסים של שביט, דניאל, עומדים בפתח העסק, נרגשים לגמרי, ונראים מאוהבים בבייבי החדש שלהם – סדנת R G. סדנה שהיא בקונספט “מאורת גברים” מודרנית, אבל מחוספסת ומושקעת מאד.

אנחנו נכנסים לעסק, מתיישבים בספה המזמינה בכניסה, ואני ישר מתקיפה בשאלות, מנסה להבין מה הקשר בין השניים, ואיך הם הגיעו עד הלום. ובכן, שביט מגיע מעולם המוזיקה, מזה 30 שנה, שמופיע בין היתר במלונות, ובמקביל, בשביל הנפש, עבד 7 שנים בעולם הדיטיילינג, בעסקים שונים בארץ. הוא בן 48, כפר סבאי שהגיע לירושלים, ואז “מצא את עצמו בערד”, הרבה בזכות החיבור עם אנטון, הצלע השנייה בסדנה החדשה.

אנטון בן 30, במקור מאילת, עבד שנים גם הוא בים המלח, פגש את שביט בבית מלון, ושם הקשר ביניהם החל להתחזק זמן קצר אחרי תחילת הקורונה.

רגע לפני סגירת הדלתות של בית המלון בו עבדו יחדיו, הם התחילו לחשוב על עסק חדש בתחום הרכב, אהבה משותפת של השניים, עסק שיפתחו ביום שאחרי הקורונה, שכידוע פגעה אנושות בתחום התיירות. הרעיון החל לרקום גידים, ושניהם עלו לערד לחפש מקום ראוי לסדנת הרכב שלהם.

 

העלמת שריטות ושפשופים דרום
שלושה דורות של חובבי רכב
טיפול לרכב ערד
מגוון טיפולים לרכב בשימוש עם חומרים איכותיים

פוליש לרכב ערד

 

למי שמכיר את העיר, אין מקום אידיאלי יותר לסדנת רכב מרובע האומנים באזור התעשייה בקצה העיר, בכניסה לערד. מרכז התיירות והתרבות של ערד שנבנה לפני 9 שנים על חורבותיהם של מספר מבני תעשייה ישנים. אזור שהיה נטוש ומוזנח וקיבל חיים חדשים. הסדנה ברובע בנויה בינתיים מקומה אחת של לובי – כניסה לקבלת לקוחות, והסדנה עצמה בפנים, בה יש מקום לשני כלי רכב. יש ציוד מקצועי, חומרים איכותיים, והסדנה נראית מושקעת ומזמינה מאד.

בהמשך, יחליטו אם לעשות, ומה לעשות עם הקומה השנייה שקיימת במבנה, קומה שיכולה להיות סדנה ללימודים, או כל רעיון אחר שיעשה מהסדנה הזו סדנת החלומות.

 

מה דעתכם על העיר?

אנחנו אוהבים את האנשים בעיר, ואת העיר. בימים הראשונים שגרנו פה, היינו בשוק מהשקט. ישבנו בוילה ענקית ומטורפת ששכרנו לחודש בעיצומה של הקורונה, צפינו בנוף המדבר המדהים, ספגנו את העיר, והוקסמנו.

 

מה דעתכם על הערדניקים? 😉

“קצב החיים פה שונה, ואנחנו מתרגלים לזה. אנחנו יודעים שכשאנחנו קובעים ב8 בבוקר עם איש מקצוע, סיכוי טוב שיגיע ב10. יש פה אנשים טובים ועסקים מדהימים, הקצב אחר, סטייט אוף מיינד אחר”.

 

מגוון טיפולים לרכב והכנת רכב לפני מכירה
שביט, אנטון ודניאל – רויאל גאראז’

 

אילו מן טיפולים אתם מציעים בסדנה?

בסדנה אנחנו מציעים ללקוחות מגוון טיפולים לרכב, מטיפולים קטנים ובסיסיים לפני מכירה רכב ועד טיפול כולל לרכב:

כל סוגי הפוליש
ציפויים קרמים
אוטמי צבע
ציפויי נאנו
העלמת שריטות ושפשופים
ניקוי וחידוש פנים הרכב
חידוש פנסים
חידוש בית המנוע
השחרת חלונות
הכנת רכב למכירה

שביט ואנטון פתחו את העסק בחודשים האחרונים, ומטפלים בשלל כלי רכב, מרכבי יוקרה, ספורט ועד משפחתית צנועה כמו יונדאי אקסנט. כולם כולם זוכים לידיים מקצועיות ודואגות כאחד.

פתיחה רשמית עדיין לא הייתה. וכעת, השניים שוקדים על פתיחה ראויה גדולה וחגיגית, שאולי תכלול השתתפות של מועדני רכב בולטים, ואת תושבי ערד והסביבה. כך או כך, באיזו פתיחה שלא שיבחרו, אני אהיה שם, להרים להם ולסדנת הרכב היפה שלהם. 

 

רחוב סדן 10 ערד – רובע האמנים

אנטון: 0527406644
שביט: 0544867797

רויאל גאראג’ בפייסבוק
רויאל גאראג’ אינסטגרם

ויש גם חשבון טיקטוק

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three + fifteen =