הנהג העצבני הישראלי לא לבד: סרטוני רשת על נהגים זועמים ברחבי העולם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סרטון רשת ויראלי של נהג שתקף נהגת בהתקף זעם גרם לנו לתהות האם רק אצלנו זה קורה...

road rage או בעברית זעם בדרכים

בשבוע שעבר פורסם סרטון ביתי של בחורה שהותקפה על ידי נהג בהתקף זעם, בלשון המעטה, מכיוון שהיא נסעה בנתיב השמאלי, כשהוא נוסע מאחוריה, ולא פינתה לו את הדרך מהר. היא מצידה הסבירה שהיו נהגים בנתיב הימני שנסעו לאט יותר והפריעו לה לפנות לו את הנתיב, אבל הוא לא הבין את זה ככה.

האם היא נהגה טוב או לא טוב, זה לא העניין במקרה הזה. מה שקרה אחר כך, זה עיקר העניין – הנהג העצבני, ויש לי עוד תיאורים שלא אשתמש בהם כאן, חסם אותה בדרך, יצא מהרכב והתקדם לעברה במטרה ברורה לפוצץ לה את הצורה. אין דרך יפה להגיד את זה. המזל שלה היה שדלתות הרכב בו נהגה היו נעולות, וגם כשהוא ניסה לפתוח אותן בכוח או לשבור את החלון, הוא לא הצליח.

עכשיו, לאדון יש בעיה, הוא צריך טיפול, וזה ברור. אבל התגובות לסרטון של הנהגת המסכנה הזו חשפו חברה חולה בהרבה. גברים, ונשים, (להפתעתי), תמכו בנהג המופרע. הנהג הישראלי הברברי חשף את הפרצוף האמיתי שלו באלפי תגובות שונות ומשונות שמאשרות את ההתנהגות המחפירה הזו (כי לא מדובר באימא שלהם או אחותם, שאוימה וכמעט חטפה מכות).

ולהוסיף חטא על פשע, הגולשים שתמכו בנהג, לא חסכו ביקורת וקללות מהנהגת. ואני לא אכתוב את שלל הברכות שהיא קיבלה. הן היו מזעזעות אחת אחת.

נהגים זועמים בעולם

נהגים עצבניים מסביב לעולם

אנגליה

ארה"ב

רוסיה

קטאר

אוסטרליה

וישראל...

מהי המסקנה מכל המקרים האלה? כשאתם בכביש, סגרו חלונות, דלתות והצטיידו בנבוט או ספריי פלפל, כי אתם לא יודעים את מי תפגשו בכביש, או אולי פשוט סעו רגוע. שימו וייז וקבלו תמונה וצפי של מה עומד לפניכם, כמה זמן זה ייקח ומתי (בערך) תגיעו ליעד.

על כל אחד מאיתנו עוברים ימים לא טובים, ולפעמים אנחנו קצת פחות שמחים, ופחות מרוכזים. אז אם מישהו/י נתקעו בנתיב השמאלי קצת, תנחרו בבוז לעצמכם או תקללו לעצמכם בשקט. ואם אתם מאלה, שיוצאים מהרכב כדי לסגור חשבונות, ברור שעובר עליכם משהו, פשוט קנו שק חבטות, או צאו לריצה מדי פעם לפרוק אנרגיות וכעסים. אלה בני אדם שיושבים ברכב, לא אויב.

שתפו 🔗 והגיבו 📢

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + 18 =