הקורקינטים השיתופיים של TIER בישראל – מבצעי היכרות עד אוקטובר 2022

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קורקינטים שיתופיים
קורקינטים שיתופיים TIER. צילום: אורי טאוב

 

הקורקינטים השיתופיים של TIER נוחתים בישראל: חברת המיקרו-מוביליטי הגדולה TIER, המפעילה מעל 300,000 קורקינטים, אופניים וקטנועים חשמליים שיתופיים משיקה את השירות שלה בישראל

 

 

 

 

TIER, ספקית המיקרו-מוביליטי המובילה בעולם שמשימתה המוצהרת היא To Change Mobility for Good, משיקה בישראל את הקורקינטים החשמליים השיתופיים, עם מבצע אטרקטיבי ותוכנית תמחור תחרותית ביחס למתחרות.

 

מחירון קורקינט שיתופי

 

פתיחה (ש”ח) לדקה (ש”ח) 12 דקות

*זמן רכיבה ממוצע

TIER 2 0.8 11.6
Dott 0 1 12
Wind 2 1 14
Lime 5 0.77 14.24
Bird 5 0.9 15.8

 

סקר שנערך לאחרונה על ידי TIER מגלה כי בעת הנוכחית ישנה פתיחות רבה למותגי קורקינטים חדשים בשל חוסר נאמנות למותג ספציפי – 55% ממשתמשי הקורקינטים המשותפים השתמשו בשני מותגים ו-33% השתמשו בכל 3 המותגים לפי מידת זמינותם. לפיכך, החברה מצפה להיענות גבוהה מהציבור בישראל להתנסות במוצר החדש והמשתלם שהיא מציעה. עוד מלמד הסקר כי 24% מתושבי גוש דן כבר השתמשו בקורקינטים חשמליים שיתופיים, כאשר 25% מהם החליפו את המכונית בצורת התחבורה הזו. ככל שעומסי התנועה בישראל ממשיכים להחמיר, TIER צופה כי שוק המיקרו-מוביליטי ימשיך לגדול, מכיוון שהוא מספק את פתרון “המייל האחרון” לתחבורה ציבורית.

 

 

כלי הרכב של TIER מגיעים עם מאפייני בטיחות מובילים בשוק, אשר ממזערים את הסיכונים לרוכבים ולציבור הולכי הרגל כאחד. הקורקינטים כוללים נורות חיווי, בולמי זעזועים, גלגל קדמי גדול, מחזיק טלפון לניווט קל, בלמים משולשים ורגליות כפולות להעמדה יציבה של הקורקינט. אלה, הופכים את הקורקינטים של TIER למובילים בענף בכל הנוגע למבחני מרחק עצירה ומבחני יציבות ברוח. 

לכלים של TIER יש מאפיין ייחודי נוסף והוא מתקן לאחסון קסדה עם קסדה מתקפלת – קופסה שחורה המחוברת לכידון שנפתחת ישירות דרך אפליקציית TIER.

TIER נכנסת לשוק המיקרו-מוביליטי של תל אביב עם הצעה אטרקטיבית: שתי פתיחות נעילה בחינם וכן, 20 דקות נסיעה חינם. כדי לקבל את ההטבה, על המשתמשים להוריד את אפליקציית TIER ל-iOS או לאנדרואיד, להירשם לשירות ולהכניס את הקוד HELLOTLV2022. המבצע יהיה תקף עד ה-1 באוקטובר.

בנוסף, TIER מציעה מודל תמחור אטרקטיבי, עם תעריפים נמוכים. פתיחת הקורקינט תעלה רק 2 ש”ח, וכל דקת שימוש נוספת תעלה 0.8 ש”ח. כך, נסיעה של 12 דקות על קורקינטים חשמליים TIER  (זמן הרכיבה הממוצע על קורקינטים חשמליים שיתופיים בתל אביב) תעלה 11.6 ש”ח, בניגוד לתעריפיהן של המתחרות העומדים על: 12, 14, 14.24 ו-15.8 ש”ח. TIER מציעה גם אפשרות לרכוש פתיחת נעילה חודשית וללא הגבלה ב-19 ש”ח וכן, אפשרות לרכישת כרטיס חופשי-יומי של 40 ש”ח הכולל 150 דקות נסיעה ופתיחת נעילה ללא הגבלה – המעניקים לרוכבים תמורה רבה יותר לכסף.

 

קורקינט שיתופי מחיר
מפרט בטיחות מקיף. TIER

 

TIER, בהתאם למוטו שמלווה אותה – Change Mobility for Good, נוקטת בצעדים משמעותיים כדי להתנהל באופן בר קיימא. ראשית, מוצריה מעודדים מעבר מכלי רכב פרטיים מזהמים. שנית, החברה הייתה למפעילת המיקרו-מוביליטי הראשונה שהינה “נייטרלית אקלימית”, כלומר פועלת להפחתת פליטות מזהמות, וכן רוכשת זיכוי פחמן כדי לקזז את כל פליטת גזי החממה שהיא אחראית להם. יתרה מזאת, מנכ”ל ומייסד החברה תורם את כל רווחיו למטרות קיימות.

בתוך כך, הקורקינטים החשמליים של TIER מצוידים במערכת של סוללות מתחלפות, הנטענות ברחבי העולם הודות לצי אופניים וטנדרים חשמליים, מה שמעביר את התיקונים והתחזוקה הכבדים ביותר למחסן. כך אין צורך לשנע קטנועים מדי לילה לצורך טעינה, מה שחוסך 40% בפליטת CO2 בהשוואה לדגמים ללא סוללות מתחלפות. המודל התפעולי המהפכני הזה תרם באופן מהותי לכך ש-TIER הפכה לחברה ניטרלית ב-100% אקלים מאז 2020.

TIER נוסדה בשנת 2018, ובעקבות הרכישות האחרונות של שחקן האופניים הגדול באירופה Nextbike ומפעילת המיקרו-ניידות Spin, היא משרתת כעת יותר מ-530 ערים ב-32 מדינות. המספרים הללו הופכים את TIER למפעילת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם. החברה גייסה עד היום כ-660 מיליון דולר ושוויה מוערך ביותר מ-2 מיליארד דולר.

עם צי של יותר מ-300,000 כלי רכב חשמליים – קורקינטים, אופניים וקטנועים – TIER היא ספקית המיקרו-ניידות הראשונה שמציעה למשתמשיה שלושה סוגים שונים של כלי רכב באפליקציה אחת. בשלב הראשון TIER מציעה לישראל את הקורקינטים החשמליים החדשניים שלה, ובהמשך צפויה להציע גם את האופניים החשמליים והקטנועים שלה.

 

רודי דניאל, מנכ”ל TIER ישראל: “אנו נרגשים להשיק את הפעילות שלנו ולקחת חלק במהפכת המיקרו-מוביליטי בישראל. ההשקעה האדירה שקודמה בשנים האחרונות בערים בישראל, באמצעות פיתוח שבילים מותאמים, ממחישה את הצורך והביקוש הרב לצורות תחבורה זעירה ושיתופית בטוחות ונוחות, שמשפרות את הניידות בערים עבור כלל האוכלוסייה, רוכבים ולא רוכבים כאחד. החל מהיום, אנו מציעים למשתמשים את הקורקינטים המשותפים הבטוחים והמתקדמים בעולם, במחיר סביר ואטרקטיבי במיוחד. TIER תפעל בישראל כפי שהיא פועלת בעולם – בראש ובראשונה על ידי ערכי הבטיחות והקיימות שלנו”.

 

אודות TIER

TIER Mobility היא ספקית כלי התחבורה השיתופיים המובילה בעולם, שמשימתה המוצהרת היא Change Mobility for Good. על ידי מתן שירות של מגוון כלי רכב חשמליים שיתופיים – קורקינטים, אופניים וקטנועים – TIER מסייעת לערים להפחית את התלות שלהן במכוניות פרטיות, ובכך להפחית את הגודש בכבישים ואת זיהום האוויר. TIER נוסדה ב-2018 על ידי לורנס לושנר, מתיאס לאוג וג’וליאן בלסין, והמטה שלה יושב בברלין. שירותיה זמינים כיום ב-530 ערים ב-32 מדינות ברחבי העולם.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 4 =