הקטנועים החשמליים של Askoll (אסקול) בישראל – החל מ-16,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קבוצת HM מוטורס, יבואנית Askoll (אסקול) לישראל, משיקה שני קטנועים חשמליים, ללקוחות פרטיים ועסקיים, החל מ-16,900 ש”ח

 

הקטנועים החשמליים של Askoll (אסקול) בישראל – החל מ-16,900 ש”ח

 

חברת Askoll היא ספקית מרכזית לתעשיית מכשירי החשמל הביתיים ומשאבות המים ומספקת לא פחות מ-200.000 מנועים ביום. בשנת 2014 החליטה החברה להקים חטיבה חדשה וירוקה ל- green mobility –Askoll EVA S.P.A.( ELECTRIC VEHICLE ASKOLL). החטיבה כוללת תכנון וייצור של  אופניים וקטנועים חשמליים המיועדים בעיקר להשכרה ולעסקים, אך גם לסקטור הפרטי. הקטנועים המיוצרים ומורכבים באיטליה במפעלי Askoll, כאשר כל רכיבי החשמל והאלקטרוניקה מתוכננים ומיוצרים באיטליה, ואת סוללות מספקת חברת סמסונג.

קטנועי החברה תוכננו לעמוד בשימוש אינטנסיבי של חברות שיתוף, השכרה ועסקי שליחויות ברחבי אירופה, מרכיב ההופך את אמינות הכלי וקלות התפעול למשתנה חשוב ביותר למשתמש עסקי, וגם ללקוח הפרטי. Askoll הגדילה לעשות באיטליה וברחבי אירופה, והיא שותפה במיזמי תחבורת ה-SHARING. כך למעשה הופכת החברה לאחת מהבודדות בעולם שהיא גם לקוח הקצה (חברות ההשכרה), המתכנן והיצרן, דבר הניכר בתכנון הקטנוע ובהקפדה בפרטים הקטנים.

בין לקוחות Askoll ברחבי אירופה ניתן למנות את הדואר האוסטרי, הדואר השוויצרי, פיצריות ועסקי מזון עממי כדומינוס פיצה איטליה, פיצה האט, חברות שילוח איטלקיות, וחברות להשכרת קטנועים לתחבורה שיתופית באיטליה ובערים נוספות באירופה כגון פאריז. בלונדון, שבה מרכז העיר סגור לתחבורה מזהמת, עסקי השליחויות במרכז העיר מחויבים להשתמש בכלים חשמליים ירוקים, צעד המתבקש גם בישראל ויתרום להפחתת זיהום הסביבה.

 

הפחתת רעש וזיהום אוויר במרכזי ערים. הקטנוע החשמלי של אסקול

 

קבוצת HM מוטורס יבואנית קטנועי Askoll (אסקול) רואה בכלים הללו פתרון מהיר וזול לעומסי התנועה הכבדים בכניסה לערים הגדולות, לבעיית זיהום האוויר הגדולה בערים ולשרות האיטי והלקוי של התחבורה הציבורית בישראל. קבוצת HM מוטורס משרתת ומוכרת כלים חשמליים לשימוש עסקי מעל לשנתיים. הניסיון שצברה בארץ לצד הניסיון המצטבר של חברת Askoll בחו”ל – הם היתרון העיקרי של החברה על פני חברות אחרות בתחום.

הבחירה ב-Askoll כמותג הנכון לשיווק בישראל, זאת מבין מגוון המותגים הנמכרים בעולם, היא בזכות הקשר החם בין החברות, הניסיון הרב שמחזיקה חברת האם האיטלקית וכמובן בזכות הפריסה הרחבה של הכלים באירופה, אצל לקוחות עסקיים רבים, דבר המוכיח כי מדובר בכלי אמין, בטוח וזול לתחזוקה. מראה הכלי האיטלקי, המעוצב עם לוק אורבני עכשווי, רק מוסיף לחוויית השימוש בו ומוכיח שלא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים כדי להיות עדכני ולרכוב בסטייל.

קטנועי אסקול החשמליים מגיעים בשני דגמים – חד מושבי ודו מושבי, החל מ-16,900 ש”ח

כל קטנוע של Askoll מצויד ב- 2 סוללות, קלות משקל (8.1 ק”ג) ונטענות מלא תוך 6.5 שעות בלבד. סוללות הנשלפות ונוחות לנשיאה למשרד או בבית, שם ניתן לטעון אותן בעזרת מטען המגיע עם הקטנוע, ישר מרשת החשמל הביתית. המשקל הנמוך ביחס למתחרים (פחות מ-90 ק”ג עם שתי סוללות!), פשטות התפעול והנדסת האנוש המתקדמת, הופכים את הכלי לכזה המתאים למבוגרים, לנשים ולצעירים כאחד.

טווח נסיעה המרבי של קטנוע Askoll מגיע עד ל- 96 ק”מ. המהירות המרבית של הכלי נעה סביב 70 קמ”ש והיא מתאימה לשינוע בסביבה עירונית ולתנועה בפקקים. Askoll מצויד במערכת בלימה משולבת (CBS), תאורת LED מלאה, צג מחוונים גדול ופשוט לקריאה, סבל מובנה אחורי מקורי, תא מסמכים ננעל, וו תליה לשקיות ורגלית אמצע קלה לשימוש. כל אלו הופכים אותו לכלי פרקטי ונוח לשימוש יומיומי בעיר, מבלי שתדרשו לעבור יותר בתחנות דלק ומבלי שתדרשו להוציא סכומים גבוהים על תיקונים וטיפולים (לעומת קטנוע בנזין).

 

קטנוע חשמלי לעיר, ללקוחות פרטיים ועסקים

הקנייה המקוונת נכנסת גם לתחום הקטנועים הדו גלגליים עם השקת אתר הבית של Askoll ישראל, מבית קבוצת HM מוטורס. אתר הבית, כך יוכלו הלקוחות להזמין את הקטנוע, לאחר בחירת הדגם והצבע. עם ביצוע התשלום, יוכל הרוכש לבצע איסוף של הכלי בנקודות שירות ומסירה בפריסה ארצית. בהמשך ניתן יהיה אף לקבל את הכלי (בתוספת תשלום) עד לפתח הבית עם נציג החברה שיעניק ללקוח הדרכה אישית בנוגע לקטנוע החשמלי. בנוסף תקיים החברה באופן קבוע, ימי הדגמה במרכזי הערים הגדולות, בהם לקוחות פוטנציאלים יוכלו לבחון את הכלים מקרוב, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה.

תומר לויתן מנכ”ל קבוצת HM מוטורס מוסר: “קבוצת HM מוטורס ממשיכה בצמיחה בישראל, ויבוא קטנועי חברת Askoll  הוא צעד נוסף בשילוב מותג איכותי וייחודי לתמהיל החברה. אנחנו ב-HM מאמינים כי פתרונות התחבורה לטווח הקצר והארוך, הם כלי רכב זולים לרכישה ולתחזוקה, ירוקים לסביבה ובעיקר קלים לתפעול ושימוש. עם גב כלכלי של אחד מהקונצרנים הגדולים בעולם, אנו צופים למותג  Askoll הצלחה מרובה בארץ ובעולם”.

זיו שוורץ מנהל מותג Askoll בישראל מוסר: “תארו לכם שתחנות הדלק יהפכו להיות לא יותר מנקודות שבהן ממוקמות חנויות נוחות, לקניית גלידה או חלב בסוף השבוע. שאין יותר צורך לשנות את מסלול הרכיבה, כדי לעצור בתחנת דלק עם כתמי סולר ואדי דלק בדרך לעבודה. שאין צורך לעצור כדי להחליף סוללה בדרך ליעד או להשתמש בחנייה ייעודית מתחת לעבודה עם עמדת טעינה מיוחדת שהשימוש בה תעלה כסף. עם ה-Askoll  השינוע בעיר הופך לקל, בטוח ופשוט. וכל זאת מלווה באמינות מוכחת (אלפי קטנועים בשירות חברות שליחויות והשכרה באירופה), וסטייל איטלקי. למה לעמוד בפקקים או לחכות לתחבורה ציבורית יעילה, אם הפתרון נמצא כאן ועכשיו. הדרך לעבודה יכולה להיות קצרה ומהנה יותר. אז למה לסבול בפקקים?”.

מחירון מוצר לפי 2 דגמים:

ES3, מנוע בעוצמה 2700 וואט, סוללה בקיבולת של 2820 וואט לשעה, מתח 54 וולט –  16,900 ₪

EVO, מנוע בעוצמה 2700 וואט, סוללה בקיבולת של 2820 וואט לשעה, מתח 54 וולט – 17,900 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen + ten =