הקרוסאובר המדליק מיני קופר קאנטרימן החדש בארץ

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרווח ומאובזר יותר ועם אותו הקסם והייחודיות, הקאנטרימן החדש של מיני מושק בארץ, החל מ-195,000 ש"ח

מיני קופר קאנטרימן. צילום: יח"צ

דלק מוטורס משיקה את הקרוסאובר היוקרתי החדש מבית היוצר של MINI. ה- MINI Countryman החדש. הקאנטרימן הוא הדגם הגדול והרב-תכליתי ביותר של המותג מיני.

בשלב ההשקה יוצעו שני דגמי הבנזין ובעוד מספר חודשים יצטרף הדגם ההיברידי הנטען והמבטיח The MINI Countryman Cooper S E. עם מערכות בטיחות אקטיביות ואבזור עשיר כציוד תקני בכל הדגמים.

MINI Countryman החדש משווק עם מנועי טורבו-בנזין חדשים בטכנולוגיית MINI TwinPower Turbo:

MINI Cooper Countryman: מנוע בנזין 3 צילינדרים, נפח מנוע: 1,499 סמ”ק, הספק: 136 כ”ס, מומנט מרבי: 22.4 קג”מ. תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים.
MINI Cooper S Countryman: מנוע בנזין 4 צילינדרים, נפח מנוע: 1,998 סמ”ק, הספק: 192 כ”ס, מומנט מרבי: 28.5 קג”מ. תיבת הילוכים “Sport” אוטומטית בעלת 8 הילוכים.

עם אפשרות לבחירת מצבי נהיגה MINI Driving Modes. ומערכת מתלים חדשה המעניקה התנהגות כביש מדויקות וליכולת תמרון מרבית.

מערכות בטיחות ונוחות הכלולות במפרט הסטנדרטי:
חבילת Driving Assistant הכוללת –
התרעה מפני פגיעה בכלי רכב.
התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל במהירויות עירוניות.
סיוע בבלימה אוטומטית במהירויות עירוניות.
מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד 140 קמ”ש הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה ותחילת נסיעה עצמאית.

עקבו אחר מלכת הכביש ברשתות החברתיות

מרחב פנימי גדול יותר. מיני קאנטרימן החדש

לסביבת הנהג עיצוב מיוחד, עם מבנה אופקי ברור, קווים מתוחים ומשטחים בעלי מידות נדיבות, סביבת הנהג בעלת העיצוב המיוחד מדגישה את האופי המוצק של MINI Countryman החדש. הפרופיל של פתחי האוויר (מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים עם פתחי אוורור למושבים האחוריים). משקף את המגמה האנכית של מרכיבי העיצוב החיצוני. 

כמו בכל משפחת מיני גם בסגמנט הזה מציע תא הנוסעים של ה-Countryman החדש, מגוון אפשרויות נרחב של התאמה אישית הבאים לידי ביטוי באפשרות בחירה של גימורים, קווי צבע, ריפודים ומושבים, חלקם סטנדרטיים, כך שכל אחד יוכל להתאים את ה-MINI שלו לרצונותיו.

מתגי הבקרה המודרניים, האופטימליים מבחינה ארגונומית, תורמים לאווירה האקסקלוסיבית של המכונית. ולוח המחוונים המרכזי, שהפך לסימן היכר, משולב בלוח המכשירים ומוקף בטבעת LED שמעניקה תצוגת תאורה בתגובה למצב הנהיגה. 

כל אלה כלולים בחבילת MINI Excitement Package, הכוללת גם תאורת אווירה LED והקרנה של הלוגו של MINI מהמראה החיצונית בצד הנהג בעת פתיחת וסגירת הדלת.

צבע הגג ומראות הצד לבחירת הלקוח. מיני קאנטרימן בנוף מולדתה

MINI Countryman החדש, הקרוסאובר היוקרתי של MINI המצויד במערכות בטיחות אקטיביות ואבזור עשיר בכל הדגמים, ישווק במחיר השקה מיוחד של החל מ- 195,000 ₪.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × two =