השקה בארץ: טויוטה סיטי רכב עבודה קומפקטי במחיר 154,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה סיטי רכב עבודה קומפקטי במחיר 154,900 ש"ח
השקה בארץ: טויוטה סיטי רכב עבודה קומפקטי במחיר 154,900 ש”ח

 

טויוטה נכנסה לסגמנט Compact Duty Van ומשיקה בישראל את הטנדרון החדש – טויוטה סיטי – רכב עבודה קומפקטי המציע מענה אופטימלי לצרכי הסגמנט עם נפח הטענה גדול, כושר העמסה גבוה ומערכות בטיחות מתקדמות במחיר 154,900 ₪ כולל מע”מ

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מודיעה תחילת השיווק של רכב העבודה הקומפקטי ועתיר הביצועים – טויוטה סיטי. הגעת הסיטי לישראל מסמנת את כניסתה של טויוטה לסגמנט חדש – Compact Duty Van בו לא הייתה לה פעילות מקומית בישראל עד כה. 

עוד מודיעה יוניון מוטורס על הרחבת סל הפתרונות שהיא מציעה בתחום הרכבים המסחריים בשוק המקומי וכוונתה לפעול בעוצמה רבה יותר בשוק צומח זה. במסגרת זו, תרכז יבואנית טויוטה פעילות ייעודית למכירת כלי רכב מסחריים קלים לעבודה והיסעים תחת השם TOYOTA Professional, אשר תפעל בסוכנויות מורשות ברחבי הארץ שיתמחו ויתמקצעו במכירת מסחריות ובמגוון פתרונות ניידות לצרכי עבודה שונים, מימון וטרייד אין. 

 

טנדרון חדש בישראל

טויוטה סיטי יוצע בישראל בגרסת דיזל קצרה המצוידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 131 כ”ס ובתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בעתיד תציע יוניון מוטורס ללקוחותיה המוסדיים גרסאות מוצר נוספות ומגוונות המותאמות לצורכי השוק. 

טויוטה סיטי, המצויד בחמישה מושבים מקוריים בגרסתו הבסיסית, מציע נפח הטענה של 983 ליטר (VDA, עד גג הרכב) וכולל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, המעניקות לנהג ולנוסעים בו סביבת נהיגה משופרת, בטיחותית ונוחה.

 

טויוטה סיטי רכב עבודה
טויוטה סיטי רכב עבודה

 

סגמנט בצמיחה מואצת

היקף המכירות של סמגנט הטנדרונים בישראל עומד על כ-6,000 יחידות בשנה. דחיפה נוספת לסגמנט מורגשת בחודשים האחרונים עם גידול משמעותי בהיקף המשלוחים בישראל כתוצאה ממגבלות הסגרים והתו הסגול והצורך במציאת פתרונות מותאמים לביצוע מכירות אונליין, שליחויות ומגוון דרישות הייחודיות לתקופת הקורונה. סגמנט המסחריות הקלות נהנה מגידול מתמיד גם באירופה והוא צפוי להגיע להיקף מכירות שנתי של כ- 900,000 מכוניות בשוק זה עד 2021.

השקת הטויוטה הסיטי מרחיבה את מגוון הפתרונות לאנשי מקצוע, עצמאיים, עסקים קטנים וחברות הנדרשות לכלי רכב מסחרי עירוני, יחד עם האמינות ושמירת הערך של טויוטה. 

 

פרקטיות

 

טויוטה סיטי מעוצב ומצויד באופן פרקטי ותכליתי עבור השימושים הדרושים מרכב עבודה קל חזק ועמיד. הוא מצויד ב-5 מושבים ששורתם השנייה ניתנת לקיפול בחלוקה של 60:40  וכן מחיצה קבועה הניתנת להסרה להגדלת נפח ההטענה שלו. 

חלל תא הנוסעים של הסיטי מצויד באמצעי אחסון חכמים ומרווחים בקונסולה הקדמית, מעל השמשה הקדמית, בתא הכפפות הכפול ובדלתותיו.

דגם הסיטי יגיע עם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית בגודל “9, מצלמה אחורית ומערכת ניווט WAZE  מבוססת אנדרואיד.

 

רכב עבודה קומפקטי של טויוטה
רכב עבודה ב154,900 ש”ח

 

 

בטיחות 

טויוטה סיטי החדש מצויד במערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות המספקות לנהג ולנוסעים בו חוויית נסיעה בטיחותית מאוד, ובפרט בשימושי עבודה ונשיאת מטענים. מערכות הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות המאפשרת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי תמרורים, סיוע בשמירה על נתיב, התרעת עייפות שממליצה לנהג לעשות הפסקה אם בילה זמן רב מאחורי ההגה, וכן מערכת eCall לחיבור אוטומטי לשירותי חירום במקרה של תאונה קשה  (זמינות השירות בכפוף לרגולציה וזמינות רשת סלולרית  בעת שידור המידע).

טויוטה סיטי הוא רכב רב תכליתי אופטימלי. המרווח הפנימי העצום שלו בא לידי מימוש באופן מיטבי בעיקר בזכות גמישות ומודולריות חכמה, המאפשרות מענה מצוין לצרכים מסחריים טהורים. זאת בנוסף לחוויית נהיגה ונסיעה למשפחות גדולות בנוחות מירבית תוך שמירה על בטיחות יושבי הרכב בזכות מערכות הבטיחות המתקדמות המותקנות בו. 

כמו כל דגמי טויוטה, גם דגמי המסחריות, ייהנו מפריסת שירות ארצית עם יותר מ-30 נקודות שירות וטיפול ואף רכב מסחרי חלופי במקרה הצורך ובכפוף לתנאי האחריות. 

 

מחיר: 154,900 ש”ח כולל מע”מ

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × five =