השקה בארץ: סקודה אוקטביה RS 245 – האוקטביה המהירה בכל הזמנים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקודה אוקטביה RS חוזרת אלינו מתוחת פנים - עיצוב משודרג, יותר כוח ומערכות בטיחות מתקדמות

סקודה אוקטביה עם 245 כ"ס

חטיבת סקודה, מבית צ’מפיון מוטורס, החלה בשיווק האוקטביה המהירה בכל הזמנים – סקודה אוקטביה RS 245 כשמה כן היא, בעלת הספק של 245 כ”ס. הגרסה החדשה של הסקודה אוקטביה RS מגיעה לישראל במראה מחודש, ביכולות משודרגות, עם תוספות אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

בהמשך לפעילות המותג לשילוב מערכות בטיחות מצילות חיים בכל הדגמים, גם גרסת האוקטביה המשפחתית תאובזר כעת בבקרת שיוט אדפטיבית. ומחירה יעמוד על (החל מ-) 219,990 שקלים. 

מתיחת פנים לסקודה אוקטביה RS

סקודה אוקטביה RS החדשה בעלת מנוע TSI עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 המשודך, לראשונה בתולדות הדגם, לתיבת הילוכים DSG דו-מצמדית בעלת שבעה הילוכים. המנוע בעל הספק של 245 כ”ס המושגים ב-5,000 סל”ד ומומנט שיא של 37.7 קג”מ שמושג ב-1,600 סל”ד, כל אלה מספקים לאוקטביה RS יכולת תאוצה מאפס למאה ב-6.6 שניות בלבד.

המהירות המירבית של ה-RS עומדת על 250 קמ”ש. יחד עם תוספת הכוח וכדי להעניק לנהג חווית נהיגה דינמית אחרת, האוקטביה RS מגיעה עם מערכת DCC – מתלים אדפטיביים למצבי נהיגה מגוונים שהונמכו ב-1.4 ס”מ ומאובזרת כעת גם בדיפרנציאל עם נעילה אלקטרו-מכאנית המאפשר הורדה יעילה יותר של הכוח לאספלט בכניסה ויציאה מפניות.

תוספות מערכות בטיחות

כמו הגרסה המשפחתית, גם גרסת ה-RS מאובזרת במערכות עזר בטיחותיות מתקדמות ומגיעה עם מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מערכת אקטיבית לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטומטית בחירום, מערכת לזיהוי כלי רכב ב-“שטח מת”, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לזיהוי עייפות נהג ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים.

בהמשך למתיחת הפנים, האוקטביה RS מגיעה בעיצוב חיצוני מחודש עם דגש ספורטיבי, עם יחידות התאורה הקדמיות המפוצלות בטכנולוגית LED שנמצאות לצד הגריל המוכר של המותג שמגיע בצבע שחור מבריק, גג שמש פנורמי חשמלי, מראות הצד ברכב שחורות, החלונות האחוריים מושחרים גם הם, לוגו RS בעיטור שחור מבריק מקשט את הגריל ואת דלת תא המטען, סופיות האגזוז גם הן בצבע שחור מבריק וחישוקי הסגסוגת בגודל 19″.

בתא הנוסעים, האוקטביה RS מאובזרת באפשרות לבחירת מצב נהיגה – Driving mode select, מצלמה אחורית מקורית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים מקוריים, מערכת שמע Canton הכוללת 10 רמקולים, סאבוופר ואקוולייזר דיגיטלי, מערכת Smart Link, מחשב דרך Maxi-Dot צבעוני, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים, מושבים קדמיים בעלי כוונון חשמלי, מושבים בריפודי אלקנטרה ואפשרות הנעה ללא מפתח – Kessy.

סקודה אוקטביה RS – החל מ-219,990 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + 10 =