השקה בארץ: שברולט בלייזר רכב הפנאי שטח החדש של UMI

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב הפנאי שטח החדש – שברולט בלייזר מושק בארץ עם מנוע 3.6 ליטר 305 כ”ס, טון סטייל ויופי וגדוש באבזור נוחות ובטיחות – החל מ-279,900 ש”ח

 

השקה בארץ: שברולט בלייזר רכב הפנאי שטח החדש של UMI

 

קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל תחל בשיווק שברולט בלייזר, רכב הפנאי החדש של שברולט, הבלייזר יציע שילוב ייחודי של ממדים, נראות, אבזור ומערכת הנעה יוצאי דופן בשוק הרכב הישראלי. השקת הבלייזר תגדיל את היצע רכבי הפנאי של שברולט בישראל.

לשברולט בלייזר נוכחות קשוחה ומרשימה עם קווים עיצוביים שריריים וחדים, חזית אגרסיבית עם לוגו שברולט שחור הכוללת יחידות תאורה נפרדות קסנון וLED- בשני מפלסים, פתחי פליטה כפולים, חישוקי 21 אינץ’, גג פנורמי, מושבי עור עם תפרים אדומים וממדים אמריקאים המקנים לרכב נראות קרבית ובולטת. הבלייזר ישווק עם מנוע בנזין V6 בשרני, בנפח 3,600 ליטר בהספק של 305 כ”ס המשודך לתיבת הילוכים אוט’ בעלת 9 יחסי העברה ומומנט מירבי של 37.2 קג”מ שעוברים לגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה בשיטת Twin-Clutch.  

הבלייזר, יציע אבזור נוחות ובטיחות שלרוב שמורים רק לקטגוריית הפרימיום, והוא יוצע בישראל בשתי רמות גימור  RS ו-Premier הכוללות: 

מערך מצלמות נרחב הכולל מראה אחורית בעלת תצוגת וידאו HD נכולל אפשרות לזום והגבהה, פתיחת תא מטען עם הזזת הרגל ולוגו מוקרן על הרצפה, מרכז מידע לנהג “8, משולב בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה MyLink “8 עם תמיכה ב-Apple CarPlay/Android Auto וקישוריות BlueTooth  עם אפשרות לחיבור 2 מכשירים במקביל מערכת שמע בעלת 8 רמקולים, BOSE, שקע כוח 230V וכניסה לכרטיס זכרון SD.

מפתח חכם – כניסה והתנעה ללא מגע במפתח, חלון גג פנורמי, עם וילון חשמלי, טעינה אלחוטית, בלם חניה אלקטרוני, מערכת לביטול רעשים אקטיבי, בקרת אקלים אלקטרונית, 2 איזורים ופתחי אוורור למושב האחורי, הגה בציפוי עור מתכוונן חשמלית עם חימום, ידית הילוכים בציפוי עור, מושבים בריפוד עור, אוורור או חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג מתכוונן חשמלית 8 כיוונים,2 זכרונות למושב הנהג (מושב, הגה, מראות), מושב אחורי מתקפל ומתפצל 40/60 ותא מטען עצום נפתח חשמלית, עם חיישן רגל ולוגו מוקרן על הרצפה בנפח 864 ל’. 

 

שברולט בלייזר בגרסה הספורטיבית למראה – RS

 

שתי רמות הגימור כוללות אבזור בטיחות פאסיבי ואקטיבי מקיף:

7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית כולל תנועה בפקקים, התראת התנגשות קדמית ובלימת חירום אוטומטית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, מושב נהג בעל חיווי רטט להתראות, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, , התראת הולכי רגל, ניטור מרחק מלפנים, התראת שטח מת צידי, מערך מצלמות נרחב הכולל מראה אחורית בעלת תצוגת וידאו HD, מצלמת חניה 360 עם זוויות תצוגה משתנות, מצלמה ייעודית לחיבור נגרר ומצלמות חנייה לג’אנט, חיישני חניה אחוריים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד. 

רמת האבזור Premier תציע שינויים עיצוביים, לוגו זהוב, מערכת פליטה עם מפלטים כפולים משולבים בפגוש האחורי, פסי כרום בגריל הקדמי, ידיות דלתות עם דגשי כרום, כנפונים ופגושים תחתונים בצבע הרכב ופסי גגון כסופים.

 

שפת עיצוב חדשה שתלווה את רכבי שברולט הבאים. בלייזר

 

מצלמות חניה לשמירה על הג’אנטים

 

אור קליין סמנכל מכירות ומוצר קבוצת UMI: שברולט בלייזר הוא רכב שונה בנוף הישראלי הוא מספק נראות ייחודית וקשוחה לצד אבזור עשיר ומנוע עוצמתי, אנחנו בטוחים שהלקוחות יתרשמו. בחרנו לשווק את הבלייזר ברמות הגימור הגבוהות ביותר ולספק לצרכן מפרט טכנולוגי עשיר ומתקדם שכולל בין היתר חבילת בטיחות מקורית מלאה כסנטדרט”

 

מידות ונתונים: 

אורך (מ”מ)  4,862

רוחב (מ”מ)  1,947

גובה (מ”מ)  1,703

בסיס גלגלים (מ”מ)  2,863

נפח תא מטען 864 ליטר

משקל:

1,985 ק”ג

צריכת דלק עירונית לפי נתוני יצרן לדגם הנעה קדמית: 11.48 קילומטר לליטר

צריכת דלק עירונית לפי נתוני יצרן לדגם AWD: 10.6 קילומטר לליטר

 

רשימת אבזור נוחות ובטיחות מרשימה. החל מ-279,900 ש”ח. שברולט בלייזר

 

מחירים:

גרסת ה-RS הספורטיבית למראה – 284,900 ש”ח

גרסת הפרימייר – 279,900 ש”ח 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 1 =