השקה מקומית: דור 3 חדש של המסחרית היוקרתית מרצדס ספרינטר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ראשון לציון ישראל. קבוצת כלמוביל, יבואנית ונציגת מרצדס בישראל, גאה להשיק את חבילת ה-Colmobil Pro, לצד השקת הדור השלישי והחדש של ה-Mercedes Sprinter

השקה למרצדס ספרינטר החדשה בישראל

כלמוביל, יבואנית ונציגת מרצדס בישראל, משיקה את חבילת ה-Colmobil Pro, לצד השקת הדור השלישי והחדש של המרצדס ספרינטר, שהושק לראשונה ב-1995 ונמכר ב-1.7 עותקים, והיה לרכב המסחרי הראשון שהגיע עם מערכת ABS כסטנדרט.

הדור השני של המרצדס ספרינטר הושק בשנת 2006, שנמכר ב-2 מיליון עותקים. הדור השני של הספרינט נמכר למעשה עד לתחילת השנה, והביא לתחום הרכב המסחרי חידושים כגון – התראה על נקודות מתות סביב הרכב, התראת התנגשות חזיתית והתראת סטייה מנתיב – מערכות שהיו דמיוניות בשנים אלו, גם ברכבים פרטיים, והיום סטנדרטיות לכל רכב פרטי.

הדור השלישי של הספרינטר, שהושק השנה מביא גם הפעם את חבילת הבטיחות המתקדמת בקטגוריה. יש כאן מערכת ניטור לערנות הנהג, הגה רב תפקודי שמגיע מעולם הרכבים הפרטיים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, הכוללת בלימה אקטיבית (רכבים והולכי רגל), מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב, מערכת סיוע לניטור שטחים מתים, מערכת עזר ברוחות צד ומצלמת 360 מעלות כולל מצלמה אחורית, לשיפור והקלה בחניה.

מרצדס ספרינטר 2019 יותר אבזור בטיחות
המסחריות של מרצדס, החל מ-199,000 ש"ח
מערכת מולטימדיה מקטגוריות היוקרה של מרצדס. ספרינטר

מבחינת ההנעה, הסטנדרט הוא הנעה אחורית ואפשרות להנעה כפולה, אך לראשונה מוצעת גם הנעה קדמית ברכבי 3.5 טון, המגיע עם גיר אוטומטי של 9 הילוכים. המנוע החזק ביותר הוא עם הספק של 190 כ״ס עם מגוון רחב של אפשרויות מההתחלה. יש כאן לוח מחוונים חדש עם מרכז מסך צבעוני, הנעה ללא מפתח, מושב נהג ארגונומי בכל הרכבים כסטנדרט בישראל.

ניתן להזמין חבילה אקוסטית להפחתת רעשים, להסעת נוסעים.
כדאי לציין סף העמסה נמוך, בדגמי הנעה קדמית. ואי אפשר שלא להזכיר גם נוחות לסביבת נהג, מערכת Connected, משטח הטענה אלחוטי עם כל החיבורים בתא נסתר בדשבורד הקדמי. ניתן להמר כי נתח השוק של הספרינט, העומד בישראל על כ-30% משוק המסחריות ימשיך לגדול.

בנוסף, השיקה כלמוביל את ה-ColmobilPro, שילוב של שירותים, פעילויות ומערכות לנוחות הלקוח, לשיפור חווית לקוח. מדובר על מהלך חדשני בשוק שאמור לספק ללקוחות כלמוביל, מקום אחד, לשרות 360 מעלות, הכולל: שירות 24/7 דרך מוקד, ליסינג תפעולי והסכמי אחזקה, טרייד אין, אחריות מורחבת יבואן, מערכת טרפילוג, תכנון רכש עם לקוחות, מימון וכו׳.

מרצדס ספרינטר 2019 החל מ-199,000 שקלים

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven + eighteen =