השקה: מרצדס A Class החדשה החל מ-229,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרצדס A CLASS החדשה מושקת בישראל - מציעה מערכות בטיחות מתקדמות, טכנולוגיה חדשנית וייחודית מול המתחרות, מיימדים גדולים יותר והספק גבוה יותר - החל מ-229,900 ש"ח

מרצדס A CLASS החדשה, החל מ-229,900 ש"ח

מרצדס מבית כלמוביל, משיקה את הדור הרביעי של דגם ה-A-Class בישראל. רכב הכניסה לשוק היוקרה מתאפיין במערכות טכנולוגיות המיושמות בסדרות ה-S-Class, ומהווה הצהרת יצרן לגבי עתיד עולם הרכב, מערכת ה-MBUX לומדת להכיר את תפוסי ההתנהגות והעדפות האישיות של הנהג תוך כדי “תנועה”. בעתיד המערכת תאפשר צריכת שירותים ושיפור ביצועים  של רכבי מרצדס בלחיצת כפתור.

הדגמים הראשונים שיגיעו לישראל הם A180, A200 ו-A250 ויציגו מנועי 4 צילינדרים חדשניים 1.3 ו-2.0 ליטר בנזין המפיקים 136 163 ו-224 כוחות סוס בהתאמה. למנועים משויכת תיבת הילוכים מתקדמת וכפולת מצמד 7G-DCTהעמידה במומנט גבוה יותר. תאוצת הרכבים מ-0 ל-100 עומדת על 8.8 שניות ל- A180, 8.0 שניות ל-A200 ו-6.2 שניות ל-A250. ה-A-Class החדשה מהווה פריצת דרך בשוק הרכב ובטח בהשוואה לדגמי המתחרים בסגמנט. היא מציעה אפיון עשיר משמעותית – היחידה המציעה ממשק מגע מקורי בעברית, הפעלה קולית, מסכים של 10.25 אינץ’, מערכות בטיחות מתקדמות ומרווח גדול משמעותית.

שליטה במערכות מגלגל ההגה
שני מסכי מגע גדולים בתא הנהג

מרצדס A-Class החדשה מציגה מהפך בתפיסת הקונצרן בשילוב מערכות בטיחות ונהיגה סמי אוטונומית החל מרכבי הכניסה ההתחלתיים לשוק היוקרה. גולת הכותרת הינה מערכת ה-PRE-SAFE  (כאופציה) אשר חוזה מראש, על ידי מכ”ם, מצבי תאונה ומבצעת תמרון והתחמקות לטובת מניעת תאונה. כמו כן, לרכב הותאמו מנועי 4 צילינדרים חדשניים וחסכוניים, עיצוב פנימי עם איכות חומרים גבוהה התואמת לקו הייחודי של מרצדס.

המערכת החדשה משלבת מערכת ניווט (כאופציה) המציגה הכוונה בכביש בעזרת מציאות רבודה (AR) וממשק משתמש התואם לעידן הדיגיטלי וראשון מסוגו בתעשיית הרכב. הטכנולוגיה שמאחורי אפליקציית המציאות הרבודה הינה תוצר של שיתוף פעולה בין דיימלר, סמסוג ו-HARMAN אותה פיתח צוות ב-HARMAN ישראל, בניהולו של אוהד עקיבא, דירקטור עיבוד תמונה ב-HARMAN.

מלבד זאת, הדור החדש משלב (כאופציה) מעבר ועקיפה אוטונומית בין נתיבים (Active Lane Changing Assist), עצירת חירום אוטונומית בחשש לתאונה (Active Emergency Stop Assist), שמירת נתיב, ניטור שטחים מתים גם כשהרכב כבוי (Active Blind Spot Assist), בקרת שיוט אדפטיבית ועוד מערכות הלקוחות מספינת הדגל ה-S-Class ומציגות שדרוג טכנולוגי.

מנועי 1.3 ליטר ו2.0 ליטר עם יותר הספק ומומנט. מרצדס A CLASS
פלטפורמה חדשה ומיימדים גדולים יותר

ממד נוסף הבא לידי ביטוי בדור הרביעי של ה- A-Class הוא תא הנוסעים הפנימי. בחזית נמצאים שני צגי מגע דיגיטליים מתקדמים בעברית בגודל של עד 10.25 אינץ’ כ”א המכילים את כל הפונקציות והמידע הנצרך לטובת תפעול הרכב ומערכות הבידור, לרבות שליטה קולית הנתמכת בעשרות שפות. הנהג נהנה מהגה משודרג המכיל פקדי שליטה מבוססי מגע. המושבים הקדמיים מאפשרים חימום ועיסוי(כאופציה) המשתלבים עם תאורת אווירה בעלת 64 גוונים היוצאת גם מפתחי המיזוג. ממדי הרכב צמחו וכעת בזכות השינוי – 12 ס”מ לאורך ו-2 ס”מ לרוחב מרווח הרגליים לנוסעים מאחור שופר. תא המטען צמח אף הוא ל-370 ליטר ומאפשר אחסון רב יותר מבעבר.

פיתוחי הבטיחות ושיפור חווית הנסיעה לא נעצרו רק במערכות הפנימיות, ה- A-Class החדשה מעניקה בידוד רעשים מוצלח ומאפשרת נסיעה שקטה במהירויות גבוהות. בחזית הרכב נמצאת מערכת מתקדמת של פנסי LED המייצרת עוצמת אור מרבית.

אריאל פינטו, מנכ”ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי “אנו מציגים לראשונה עידן חדש בו הרכב מתאים את עצמו לנהג בלחיצת כפתור. מדובר בתפיסת נהיגה עתידית בעולם שיתופי ואוטונומי המותאם ונלמד לפי פרופילים אישיים. מערכת ה- MBUX מהווה אבן דרך משמעותית ביישום אסטרטגיית ה- CASE של דיימלר הבונה את הדרך לשיתופיות, שירותים, קישוריות, אוטונומיות ורכבים חשמליים. ההשקעה הרבה של מרצדס בתשתית, בפיתוח ובחדשנות תאפשר לה לשמור על מקומה כמותג היוקרה מספר 1 בעולם.”

קישוריות ואוטונומיות. מרצדס A CLASS החדשה

מחירון:
A180 מוצעת במחיר של החל מ-229,900
A200 מוצעת במחיר של החל מ-242,900
A250 מוצעת במחיר של החל מ-334,900 ש”ח.

במסגרת ההשקה יוצע דגם השקה במהדורה מוגבלת – A200 limited edition – הכולל חבילת אבזור משודרגת: מושב נהג חשמלי, Car Play, חבילת מראות, גג פנורמי או מסכי MBUX 10.25 אינץ’, Touchpad ועוד במחיר של 256,900 ₪.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × five =