השקה: סיטרואן ברלינגו החדש – 5 ו-7 מקומות החל מ-143,990

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סיטרואן ברלינגו חדש מושק בישראל: המסחרית לעסק ולמשפחה מתחדש בעיצוב מעודכן, נוחות נסיעה גבוהה ובטיחות אקטיבית 

 

השקה: סיטרואן ברלינגו החדש – 5 ו-7 מקומות החל מ-143,990

 

קבוצת לובינסקי משיקה את סיטרואן ברלינגו החדש. זהו הדור השלישי לדגם שיצר בשנת 1996 את החיבור המושלם בין רכב עבודה, לרכב משפחתי המתאים גם לשימושי פנאי. הדור השלישי לדגם זה ממשיך את הפילוסופיה של תכנון פונקציונלי למרכב אשר הוסיף להשתפר עם השנים כדי להפוך לאמת מידה בקבוצתו וכשותף מתאים לכל פעילות משפחה, פנאי וכמובן עבודה. הברלינגו החדש שודרג בהתאם לשינויים שעברו שאר דגמי המותג. סיטרואן עדכנו את הברלינגו בכל התחומים לרבות עיצוב, נוחות, יחידות הנעה וכמובן הבטיחות האקטיבית אשר מעצימים את הרוח הרעננה, השימושיות, הידידותיות, הנוחות והתמורה למחיר של הדגם המקורי שממנו נמכרו 1.7 מיליון יחידות ובסך הכל 3.3 מיליון יחידות בעולם לשני הדורות הראשונים.

הברלינגו החדש מדגיש את העיצוב החדש של סיטרואן שמקנה לגוף מראה רענן ושמח. נקודת החוזק של הברלינגו, תא הנוסעים המפנק, עודכן גם הוא כדי להמשיך ולהעצים את תחושת הנוחות וההנאה מהנהיגה. הדור החדש מציע שילוב אופטימלי בין שימושיות יומיומית כרכב עבודה וכרכב פנאי שימושי למשפחה בזכות שורה שניה המציעה שלושה מנגנוני איזופיקס לעיגון מושבי ילדים, מרווח מחיה נדיב ורצפה שטוחה ותוספת של 100 ליטר לנפח תא המטען.

נוחות הנסיעה והאמינות שמציע הברלינגו הפכה גם היא לאמת מידה בשוק כלי הרכב המסחריים. למרות כושר ההעמסה הגבוה, הברלינגו החדש אינו עושה שום פשרות באיכות נוחות הנסיעה עבור כל אחד מנוסעיו עם שיכוך מצוין של מהמורות הדרך ובידוד רעשים מצוין.

 

נוחות נסיעה גבוהה. סיטרואן ברלינגו מתחדש

כחלק מקפיצת המדרגה של הדור החדש, הבנוי על שלדה חדשה לגמרי – EMP2, אשר מאפשרת צמיחה בממדים והגברת היעילות לצד היכולת להחדיר לרכב זה שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כסיוע לנהג במניעת תאונות ולהפכו למוביל בקבוצתו עם מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב, מערכת בלימת חירום אקטיבית, מערכת לזיהוי והתרעה בפני הולכי רגל, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי מהירות הנסיעה בשימוש בבקרת השיוט ועוד.

הברלינגו החדש מגיע לישראל בשני מרכבים – Standard ו-Long, באורך כללי של 4.4 ו-4.75 מטר (2 ס”מ ארוך יותר מהדור הקודם), 278 ו-297 ס”מ בבסיס הגלגלים ועם אופציה ל-7 מושבים בשני אורכי המרכב. חלוקה זו תמשיך לאפשר לברלינגו לפנות לקהלים מגוונים מאוד של צרכנים ולהציע לכל אחד מהם מרכב ותצורת ישיבה בהתאם לצורך.

 

תוספת מערכות בטיחות מתקדמות
תא נהג סיטרואן ברלינגו


סיטרואן ברלינגו החדש מצויד במנועי 1.5 Blue HDi (טורבו דיזל) מהדור החדש במגוון רמות הספק. הראשונה, מציעה 75 כ”ס ו-23.4 קג”מ (1,750 סל”ד) ומשודכת לתיבת הילוכים ידנית. מעליה נמצאת גרסת ה-100 כ”ס ו-26 קג”מ (1,750 סל”ד) המשודכת לתיבה ידנית. סיטרואן ברלינגו החדש יהיה הראשון להציע תיבה אוטומטית מבית AISIN שבה 8 הילוכים – פריצת דרך נוספת בקבוצתו. תיבה זו תוצע רק בגרסה הבכירה של המנוע המספקת 130 כ”ס ו-31.3 קג”מ (1,750 סל”ד).

 

מוצע עם חמישה או שבעה מקומות
פונקציונלי גם למשפחה


הדור החדש של הברלינגו עוצב כך שיראה צעיר ורענן, אך גם קשוח.

  • המעטפת עוצבה מחדש, עם שמשה קדמית שהוזזה מעט קדימה ומכסה מנוע קצר מבעבר. זאת על ידי אימוץ החלק הקדמי של שלדת ה-EMP2 של PSA, אשר אפשרה את דחיקת הגלגלים לקצוות המרכב.
  • החזית עוצבה בדומה לשאר מכוניות המותג, עם יחידות התאורה המוכרות והגריל הנמתח לאורך כל החזית.
  • בדומה לקו החדש של מכוניות סיטרואן, הברלינגו החדש מקבל כריות Airbump בתחתית הדלתות
  • תא הנוסעים עוצב כך שיהיה אוורירי, נעים ומתקדם.
  • שתי גרסאות מרכב מוצעות, Standard ו-Long באורכים של 4.4 ו-4.75 מטר עם 5 ו-7 מושבים. 

תא נוסעים חכם ומתקדם יותר

הברלינגו החדש נשען על נקודות החוזק שלו בעבר כדי להציע שימוש יומיומי אופטימלי, עם שיפור משמעותי באיכויות החומרים, תנוחת נהיגה גבוהה ושטח חלונות גדול (6.4 מ”ר):

  • שלושה מושבים מאחור הניתנים לקיפול ושני מושבים נוספים (בגרסת ה-7 מושבים) הניתנים לפירוק וקיפול בצורה נוחה.
  • אופציה לשתי דלתות צד משני צדי הרכב ושתי דלתות תא מטען הנפתחות ב-180 מעלות. 
  • גרסאות ה-SHINE מצוידות במסך מגע בגודל 8 אינץ’, עם Apple CarPlay ואפשרות לבחירת תפריט בעברית. דיבורית בלו-טות’ מגיעה כסטנדרט בכל רמות הגימור
  • נפח תא מ-597 ליטר ועד 3,500 ליטר בגרסה הארוכה.
  • מדף גדול ושימושי מעל למושבים הקדמיים יחד עם שני תאי כפפות גדולים, אחד מהם מקורר, ותא נסגר נוסף מעל לוח המחוונים.
  • תאי אחסון גדולים ורבים לכל שימוש וצורך. 
החל מ-143,990 שקלים. ברלינגו רכב מסחרי

 

הברלינגו החדש מרוויח תכונות נוספות בזכות התוספות הבאות:

  • את חלקה הקדמי של שלדת ה-EMP2 אשר משפרת את התנהגות הכביש (היגוי מתוגבר חשמלית, רדיוס סיבוב), את חלוקת המשקל והתאמה למערכות הסיוע בנהיגה הרבות. החלק האחורי של השלדה הותאם להגדלת נפח ההטענה וכדי לשמר את משטח ההעמסה בין בתי הגלגלים.
  • שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כסיוע לנהג למניעת תאונה, כוללות: תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בלימה אקטיבית למניעת התנגשות, התרעת שמירת מרחק, זיהוי תמרורי מהירות ואפשרות להתאמה אקטיבית של מהירות הנסיעה בהתאם, בקרת זינוק בעליה, בקרת שיוט (סטנדרטית בכל רמות הגימור), חיישני אורות וכו’
  • כיול חדש למתלים עם דגש על נוחות הנסיעה שהנה המומחיות של סיטרואן.
  • מגוון רחב של מנועים ותיבות הילוכים, כולל מנוע ה-1.5 ליטר Blue HDi החדש שמשודך לתיבה ידנית ואוטומטית עם 8 הילוכים.

מחירים:

  • סיטרואן ברלינגו 75 כ”ס ידני ברמת אבזור LIVE – 143,990 שקל
  • סיטרואן ברלינגו 100 כ”ס ידני ברמת אבזור LIVE – 144,990 שקל
  • סיטרואן ברלינגו 100 כ”ס ידני ברמת אבזור SHINE – 145,990 שקל
  • סיטרואן ברלינגו 130 כ”ס אוטומט ברמת אבזור SHINE – 151,990 שקל
  • סיטרואן ברלינגו 130 כ”ס אוטומט ברמת אבזור SHINE (7 מושבים) – 169,990 שקל
follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “השקה: סיטרואן ברלינגו החדש – 5 ו-7 מקומות החל מ-143,990”

  1. מאיזה מחיר מתחיל שבע מקומות?וכמה צריך מזומן בשביל לעשות מימון ?אשמח לתשובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 − six =