וולוו בימי מכירות מיוחדים (רישוי 2021) אפשריות מימון וטרייד-אין 18-20/11/2020

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

וולוו XC40 בימי מכירות מיוחדים

מאיר חברה למכוניות יוצאת בימי מכירות בין התאריכים 18-20/11/2020 בהם תציע דגמים עם רישוי לשנת 2021 בהטבות, טרייד אין, ומגוון אפשרויות מימון. בין הדגמים שיוצעו למכירה, דגמים חדשים שהשיקה מאיר השנה: XC40-PHEV ושני דגמי V60

וולוו XC40 הוא רכב פנאי בעל נפח המנוע 1,477 סמ”ק, הוא רכב פנאי בעל גחון גבוה, גלגלים הגדולים עם פרופורציות אמיתיות של SUV המעניקות לו נוכחות ועוצמה. עוצמה שמאפשרת להאיץ מ-0 ל-100 ב-7.3 שניות בלבד. מדובר ברכב שהוא לא רק יפה וחזק אלא גם בטיחותי מאוד: רמת האבזור הבטיחותי שלו היא 8 והוא כולל את מערכות הבטיחות המפורסמות של וולוו וביניהן: מערכת לבלימה אוטומטית, מערך אמצעי הגנה בפגיעה צידית הכולל כריות אוויר, תצוגת תמרורים, בקרת ערנות, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה והכנה לפגיעה מאחור, מערכת לניטור רכב ב”שטח מת”, מערכת עזר אחורית לניטור תנועה חוצה בעת יציאה מחנייה ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

דגם ה-V60 Cross Country מיועד לאנשים הרפתקנים שרוצים לבלוט בשטח, עם רכב מחוספס אך עם זאת מעודן המתאים לאורח חיים פעיל. זהו רכב המשלב דינמיות ורב גוניות ומקנה חווית נהיגה חדשה ומלאת הרפתקאות. ה-V60 Cross Country מתאים לנהיגה בכל מזג אוויר ובכל מקום: גם בכבישים וגם בדרכי עפר וחצץ והוא אידיאלי לנסיעה לים או לטיול בשטח. מרווח הגחון הגבוה שלו מהקרקע (21 ס”מ) מבטיח נסיעה בטוחה, חלקה ומבוקרת גם בתנאי דרך  מחוספסים. זהו הרכב שמשלב גם חווית נהיגה בכביש וגם מאפשר ליהנות מהגעה עם הרכב לפעילויות אתגר ושטח כמו שנאמר “גם וגם” –  גם חוויית  נהיגה יומיומית וגם שותף לפעילות פנאי בשביל הנשמה.

דגם ה- V60-T8 הוא חלק בלתי נפרד מהדור החדש של מכוניות וולוו עם טכנולוגיה מגוונת ואינטואיטיבית ודינמיקה מרגשת. הרכב מעניק את כל חווית הנהיגה איכות המוצר והעידון שמעניק דגם ה S60 T8 שהושק ב2019 יחד עם יכולת ליהנות מ”גם וגם”.

 

ימי המכירות יתקיימו בין התאריכים 18-20/11/2020 באולמות התצוגה של וולוו

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − 7 =