וידאו: כשמלכת הכביש פוגשת את מלך השטח סובארו XV קרוסטרק

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

צילום ועריכת וידאו: אנטון פילין

 

סובארו XV קרוסטרק החדש (אחרי מתיחת הפנים), 2021 מתחדש השנה בנגיעות עיצוב קלות בחזית הרכב, בכיול ושיפור המנוע לטובת צריכת דלק בריאה יותר, וגם בתוספת מערכות בטיחות מתקדמות.

 

לסובארו XV CROSSTREK מנוע בוקסר אטמוספרי, בנפח 2 ליטר, עם הספק של 152 כוחות סוס, ומומנט של 20 קג”מ. הנעה כפולה קבועה עם חלוקת מומנט אקטיבית, מרווח גחון של 22 ס”מ, וכדי להשחיז את יכולות השטח עד כמה שאפשר, הקרוסטרק מצויד במערכת X-Mode, מערכת סיוע/עזר לנהיגה בשטח, הכוללת בקרת ירידה במדרון.

המערכת לוקחת פיקוד על המנוע, תיבת ההילוכים, מערכת ההנעה, והבלמים, שומרת על קצב התקדמות קבוע ומבוקר, מסייעת לנהג לנווט בשטח, ומאפשרת לו להתמקד יותר בהיגוי הרכב ופחות בבלימה. יש לו הגה כוח מתוגבר חשמלית, מתלים טובים ומשככים, מנוע בעל מרכז כובד נמוך, שמעניק תחושת יציבות וחוויית נהיגה מהנה ובטוחה. אבל זה, לא הכל.

סובארו XV קרוסטרק הוא רכב שימושי מאד, לאיפה שלא תסתכלו תגלו פיצ’ר פרקטי שימושי לנהג או הנוסעים – החל ממגני הרוח בצידי החלונות, סוככי השמש הכפולים, מקומות אחסון גדולים (לשים בקבוק באחסון בדלתות). יש מתגים גדולים וברורים בסביבת הנהג לתפעול אבזור נוחות ומערכות בטיחות.

מבפנים: יש חימום במושבים, מראות מחוממות, שמשות כהות מאחור, פנסים עוקבי פנייה, פנסי ערפל לד, סאנרוף חשמלי, מסך מולטימדיה צבעוני 4.2 אינץ, משענת יד עם תא אחסון, כיוון חשמלי למושב הנהג (ברמת האבזור הגבוהה – פלוס), שקעי 12 וולט, בקרת אקלים דיגיטלית, פתיחה והנעה ללא מפתח. מערכת המולטימדיה פשוטה להפעלה, עם לחצנים חיצוניים גדולים וברורים. עם חיבור, קישוריות מלאה לאפל קאר פליי ואוטו אנדרואיד בטלפון החכם.

בבטיחות, סובארו XV מהדור השני זוכה לציוני בטיחות מירביים של ארגוני בטיחות רשמיים, חמישה כוכבים מלאים, 7 כריות אוויר, וציון בטיחות 7 מתוך 8 בדגם הקרוסטרק פלוס.

הרבה בזכות מערך הבטיחות EyeSight של סובארו, מערך בטיחות מקיף, הכולל שתי מצלמות המצלמות וסורקות יחד את סביבת הרכב, מזהות את מהירות ומרחק הקרוסטרק מכלי רכב אחרים, כולל אופנועים, אופניים והולכי רגל, מזהה סכנה אפשרית, מזהירה את הנהג, ומפעילה את הבלמים בצורה אוטונומית לפנים וגם בנסיעה לאחור, במידת הצורך, כדי למנוע תאונה.

המערכת כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה בתוך הנתיב וסטייה מהנתיב, מערכת בלימה לפני התנגשות, ועוד.

סובארו XV ב-3 שורות: המנוע נמרץ ומספק הרבה כוח, ההגה מרגיש טוב ונוח לתמרון עירוני וצפוף, וחניית חניות, ונוח ומרווח פה על המושב. סובארוXV  קרוסטרק החדש הוא רכב הפנאי שטח הישראלי האולטימטיבי למשפחה המטיילת.

162 אלף ש”ח, ו-5 שנות אחריות.

 

לעוד כתבות על דגם הסובארו XV

 

סובארו XV החדש – השקה ארצית 2017

סובארו XV מודל 2017 רמת פרימיום – מבחן דרכים

סובארו XV מודל 2018 (2 ליטר) מבחן דרכים

סובארו XV קרוסטרק מודל 2019 – מבחן דרכים

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “וידאו: כשמלכת הכביש פוגשת את מלך השטח סובארו XV קרוסטרק”

  1. מספר עדכונים/תיקונים לנאמר בסרטון ובכתבה לגבי המסכים.

    המסך הצבעוני בגודל: “4.2 הוא בלוח בלוח השעונים.

    מערכת המולטימדיה בדגם – CROSSTREK PLUS
    היא בגודל: “8.
    מערכת המולטימדיה בדגם – CROSSTREK / CROS STYLE
    היא בגודל: “6.5.

    קיים מסך נוסף צבעוני בגודל: “6.3 המשמש כמחשב דרך
    בדגמים: CROSSTREK PLUS / CROSSTREK.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − 11 =