חברת באדג’ט בחודש מבצעי מכירת רכב עד 40% הנחה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יונדאי איוניק היברידית במבצע

חברת באדג’ט, יוצאת במבצע הנחות של עד 40% תחת הכותרת “בעל הבאדג’ט השתגע” – חודש של מבצעי מכירת רכב

 

מגוון כלי רכב של היצרנים המובילים יועמדו למבצע בחודש הנחות מיוחד של חברת באדג’ט: לדוגמא, יונדאי i25 2016 החל ממחיר של 33,600 ₪ או יונדאי איוניק 2017 החל ממחיר של 58,000 ₪, יוצעו במהלך חודש דצמבר. מדובר בהנחות של עד 40% ממחיר המחירון המלא.

השנה בעקבות משבר הקורונה החליטו בבאדג’ט להאריך את תקופת היריד לחודש ימים במקום 4 ימים כפי שנהגו בעבר. במסגרת יריד המכירות, באדג’ט מציעה מסלול המאפשר עד 100 אחוזי מימון, טרייד אין ואחריות מורחבת, ותעניק במתנה ארבעה צמיגים חדשים לכל רכב.

ירון בר, מ. מנכ”ל באדג’ט: “משבר הקורונה חידד את הצורך בהתניידות עצמאית אל מול החשש מנסיעה בתחבורה הציבורית ובשילוב הכנסה פנויה שבעבר נוצלה לנופשים והיום מנותבת לרכישות מוצרים הכרחיים, אנו ערים לביקוש גדול לרכבים משומשים מיד ראשונה. צוות המכירות המקצועי שלנו מלווה את הלקוחות באיתור רכבים אמינים ואיכותיים בשילוב הטבות, מימון ואחריות מורחבת וזאת תוך הקפדת כללי התו הסגול לשמירה מרבית על בריאותם של לקוחותינו ועובדינו. יריד ‘בעל הבאדג’ט השתגע’ הוא הזדמנות מצוינת ללקוחות לרכוש רכב במחיר אטרקטיבי ובמעטפת כוללת של מימון, אחריות מורחבת, טרייד אין והטבות. כמו בכל שנה, אנחנו משתדלים להביא בשורה חדשה ללקוחותינו והשנה, בפעם הראשונה החלטנו להאריך את היריד לחודש ימים. אני מזמין את הצרכנים ולקוחותינו לבוא ולקנות רכבים בסניפי היריד, כמו בכל שנה”.

 

יריד מכירת רכב באדג’ט – דמצבר 2020

 

יריד “בעל הבית השתגע” ,יתקיים במהלך כל חודש דצמבר 2020, בימי שלישי – חמישי בין השעות 9:00-17:00 (ועד אחרון הלקוחות) וביום שישי בין השעות 8:00-13:30 (ועד אחרון הלקוחות) בכל הסניפים. 

*חברת באדג’ט היא חברה בינלאומית עם 20 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו”ל במגוון רחב של תכניות עפ”י צרכי הלקוח.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 1 =