חברת גזפרו משווקת את הפולקווסגן ארטאון וטי רוק ביבוא מקביל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

גזפרו – יבואני רכב ופתרונות מימון, מרחיבה את היקף הפעילות שלה בתחום היבוא המקביל, ומביאה לראשונה לישראל את הפולקווסגן ארטאון, החל מ-249,000 ש”ח

 

פולקווסגן ארטאון מחיר
חברת גזפרו משווקת את הפולקווסגן ארטאון וטי רוק ביבוא מקביל

 

חברת גזפרו הכריזה על הרחבת פעילותה בתחום היבוא המקביל. במסגרת הרחבת הפעילות,  הסנונית הראשונה שמציגה גזפרו בישראל היא פולקסווגן ארטאון – מכונית מנהלים ספורטיבית – אלגנטית הנחשבת לספינת הדגל של פולקסווגן. הארטאון שהוצגה לראשונה על ידי היצרן בשנת 2017 עברה ב-2021 מתיחת פנים ומגיעה כעת לראשונה לישראל על ידי גזפרו.   

משמעות השם ארטאון הוא שילוב המילים ART – אומנות וסיומת EON שמקושרת מסורתית לדגמי היוקרה של המותג. בפולקסווגן עיצבו את הארטאון כספינת דגל שתתחרה מול מכוניות מנהלים מובילות. העיצוב של הארטאון מסובב ראשים ואינו שמרני. כחלק מעיצוב המכונית ניתן לראות חיפוי גלגלים עם זווית נוטה פנימה וכיסוי חלקי של יחידות התאורה הקדמיות על ידי מכסה המנוע. בנוסף, פס תאורת לד שזור לרוחב הגריל הקדמי משני צידי סמל פולקסווגן.  

הארטאון משתרעת על אורך של 4.862 מטר – אחת ממכוניות המנהלים הארוכות בשוק, עם בסיס גלגלים של 2.837 מטר ורוחב של 1.87 מ’. נפח תא המטען עומד על 563 ליטרים ותא דלק המכיל 66 ליטרים. 

 

מה זה יבוא מקביל?
פולקווסגן ארטאון יבוא מקביל

 

פולקווסגן ארטאון פרטים תמונות
6 גרסאות שונות, החל מ-249,000 ש”ח. פולקווסגן ארטאון

 

פולקסווגן ארטאון תוצע ב-6 גרסאות: 

 

  • 2 ל’ טורבו דיזל 150 כ”ס אלגנס  – 249,000 ₪ 
  • 2 ל’ טורבו דיזל 150 כ”ס R-LINE – 298,900 ₪
  • 2 ל’ טורבו דיזל 200 כ”ס – R-LINE 319,900 ₪ 
  • 2 ל’ טורבו דיזל 200 כ”ס R-LINE  4MOTION – 339,900 ₪ 
  • 2 ל’ טורבו בנזין 280 כ”ס אלגנס 4MOTION  – 352,900 ₪ 
  • 1.4 ל’ טורבו בנזין, 218 כ”ס Plug in Hybrid – 298,900 ₪

*גרסת הפלאג אין תהיה זמינה בישראל החל מחודש יוני הקרוב.

**כל דגמי הארטאון יימכרו עם אחריות יצרן מלאה ל-4 שנים או 120 אלף ק”מ 

 

פולקסווגן ארטאון אחריות
אחריות יצרן מלאה ל-4 שנים או 120 אלף ק”מ. ארטאון

 

אבזור

הפולקסווגן ארטאון כולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ’, מערכת 8 רמקולים, חיבור USB, חיבור BT ואפשרות חיבור טלפון סלולארי באמצעות אפל קארפליי או אנדרואיד אוטו. שני המושבים הקדמיים מחוממים כשמושב הנהג חשמלי וכולל פונקציית עיסוי ותמיכה לגב התחתון.  מושב הנוסע הקדמי חשמלי עם תמיכה לגב התחתון. המשענת הקדמית מגיעה עם תא אחסון ושקע V12.  

מפרט האבזור העשיר כולל גג שמש פנורמי, התנעה ללא מפתח, ניתן לשנות את צבע תאורת ה-LED בפנים הרכב על פי בחירה. ההגה בעיצוב ספורטיבי מצופה עור עם לחצני שליטה על מערכות הרכב. בקרת האקלים מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור ונשלטת באמצעות מסך מגע נפרד. 

ריפוד המושבים משלב עור Art Velours ואלקנטרה, הקונסולה הקדמית מקושטת בדיפון בצבע שחור פסנתר, חלונות הצד מקושטים בפסי כרום. מתגי התאורה, פתחי האוורור מלפנים וידיות הדלתות גם הם עם דיפוני כרום. ספי הצד מצויידים באינסרט פלדת אלחלד והדוושות מצופות בפלדת אל חלד מוברשת   

דגמי הארטאון עם הנעת 4X4 – מצוידים במערכת 4MOTION המשלבת הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי וחלוקת מומנט מיידית לפי תנאי הדרך (עד 50/50) באמצעות מצמד מרכזי. המערכת מציעה ארבעה מצבי נהיגה: כביש, שטח, שטח אינדיווידואלי ושלג. 

 

מנוע 2 ל’ טורבו דיזל עם הספק של 150 כ”ס

רכב מנהלים ביבוא מקביל

 

בטיחות

פולקסווגן ארטאון מצויד ב-7 כריות אוויר, מערכת לסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי הולכי רגל, מע’ זיהוי רכב דו-גלגלי, מע’ זיהוי רכב בשטח מת, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חגורות בטיחות, שליטה אוטומטית באור גבוה, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור ומערכת המתריעה על עייפות הנהג. כל אלה ממצבים את הארטאון כאחת ממכוניות המנהלים הבטוחות בישראל.  

אודי תמיר, מנכ”ל גזפרו – “החזון של גזפרו הוא להיות ספק מולטי ברנד מוביל בענף הרכב בישראל. עד היום ייבאנו לישראל עשרות כלי רכב ממספר מותגים שונים, כיום לגזפרו רישיון יבוא של 14 מותגי כלי רכב לישראל ואנו בוחנים יבוא של דגמים נוספים שיגיעו עוד השנה לארץ”. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen + 15 =