חברת סייברוואן פיתחה מערכת בטיחות נגד היסח דעת בנהיגה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סייברוואן זכתה במכרז יוקרתי של משרד הביטחון: תחל ניסוי למניעת היסח דעת בנהיגה באמצעות מערכת SaverOne ב-30 רכבי צה”ל

מערכת בטיחות נגד היסח דעת בנהיגה של הטלפון הנייד

 

חברת סייברוואן, חברת טכנולוגיה אשר פיתחה מערכת המספקת פתרון ייחודי לבעיית היסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי דיווחה כי תתחיל בניסוי במערכת שפיתחה גם בצה”ל, זאת לצורך מניעת נזק בנפש וברכוש. בשלב ראשון של הניסוי יותקנו מערכות סייברוואן ב-30 רכבים של צה”ל ויבחן השיפור במדדי היסח הדעת של נהגי הרכבים. כמו כן, קיימת אפשרות להרחבת ההתקשרות ב-30 מערכות נוספות. כבר היום נמצאת החברה בשלבים שונים של ניסוי המערכת במספר ארגונים ביניהם משטרת ישראל.

המערכת שפיתחה החברה נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר נייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה”ב עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כש-25% הן קשורות לשימוש במכשיר הנייד. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה לתכונות שונות של המכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.

שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהן יותקנו מערכות החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בעקבות תאונות דרכים בהם מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות. החברה פונה בשלב ראשון לשוק הרכב הישראלי וכן לשווקים באירופה וארה”ב ומעריכה כי לשינויים רגולטוריים להכנסת מערכות מצילות חיים עשויה להיות השפעה חיובית דרמטית על הביקוש למערכותיה.

על בעלי המניות בחברה נמנות חברות כגון קבוצת הרכב UMI Israel, איתוראן וקשת 12 וכן איש העסקים צביקה בארינבוים, מוטי גוטמן מנכ”ל מטריקס, ליגד רוטלוי יו”ר רציו וצחי סולטן יו”ר דיסקונט קפיטל. הנהלת החברה כוללת אנשי עסקים מנוסים בתחומי פיתוח, טכנולוגיה, שיווק ומכירות וניהול ארגונים גדולים. יו”ר החברה הוא יעקב טננבוים ומנכ”ל החברה הוא אורי גלבוע שניהל את חטיבת המכוניות והאופנועים בקבוצת מאיר.

לאחרונה השלימה החברה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) במסגרתה התקבלו ביקושים בהיקף של 36 מיליון ₪, והחברה החליטה להיענות להזמנות בהיקף 26 מיליון ₪. עיקר הגיוס נועד למימוש תוכניות הפיתוח של החברה ובכללן המשך פיתוח יכולות האיכון, פיתוח פתרון לתחבורה ציבורית ופיתוח הדור הבא של המערכת. בנוסף תשמש תמורת ההנפקה  למימוש תוכנית שיווק וחדירה לציי רכב מסחריים ולארגונים גדולים בישראל, בין השאר על ידי קמפיין פרסומי ועל ידי פניה ישירה למקבלי החלטות.

 

אורי גלבוע, מנכ”ל סייברוואן: “אנו ממשיכים במימוש האסטרטגיה העסקית לכניסה לציי רכב גדולים ומשמעותיים תוך שילוב המערכת שלנו המצילה חיי אדם באמצעות מניעת היסח דעת ממכשיר סלולרי בנהיגה. הזכייה במכרז של צה”ל היא מהותית ויוקרתית. אנו עדים למגמה עולמית, לרבות מעורבות גוברת והולכת של רגולטורים, להטמעה ושילוב פתרונות מצילי חיים ברכבים וממשיכים במאמצי שיווק להרחבת השימוש במערכות סייברוואן”.

אתר החברה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − 5 =