חולות הגה: הכירו את הבנות שחיות ונושמות מכוניות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

עולם הרכב מזמן אינו נחלתו הבלעדית של גברים. יותר ויותר נשים מגלות עניין במכוניות, מפגשי רכב, ומטפחות רכב פרטי משלהן. הכירו את הבנות שאוהבות מכוניות

לפני חודשיים בערך, הצטרפתי לקבוצת וואטסאפ ענקית שמונה 256 בנות שאוהבות מכוניות. הכל התחיל מפוסט בפייסבוק, של בחורה בשם דניאל טטרו, שהחליטה שאי אפשר להתעלם מכמות הבנות שחיות את עולם הרכב בארץ – שמשתתפות באירועי רכב, אוהבות מכוניות, ונהיגה עושה אותן מאושרות. אז היא פתחה קבוצת וואטסאפ ראשונה מסוגה בארץ, בה כל הבנות, כל האירועים, והרבה הרבה מכוניות נמצאים תחת קורת וואטסאפ אחת.

אני שם בהאזנה, פחות כותבת ומשתתפת, מודה. אבל קרה לי לא מעט שהופתעתי מהבנות, מהידע והאהבה שלהן לתחום ולמכוניות. בחודש אחד הן ביקרו ביותר מפגשי רכב משהייתי כל חיי.

זה הזמן להכיר אותן.

דניאל טטרו (18) מבאר יעקב

“את האהבה למכוניות קיבלתי מאבא שלי, גם הוא מכור לקטע. בתור ילדה הייתי אוהבת לשחק איתו בפלייסטיישן ולדמיין שאני נוהגת באמת. היינו (ועדיין) יכולים לדבר שעות על רכבים, לשבת כל ערב שישי לטורניר טופגיר/תעשיות על/סרטים שקשורים למירוצים כמו rush.

בגיל 12 הגעתי למפגש הרכבים הראשון, שם הכרתי עולם ומלואו,נוצר מצב שכלכך הרבה מכוניות שלא האמנתי שאראה במציאות, אני רואה כל שבוע במפגשי רכב בימי שישי. וככה זה עד היום, הסופ”ש שלי בדרך כלל מוקדש למפגשים/טיולים, ולרגע לא נמאס.

הרכב בו אני נוהגת הוא Alfa MiTo qv, מודל 2015. למיטו תלתן ירוק מנוע 1400 טורבו, 170 כוחות סוס. הרכב מדהים גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת כוח, ומעלה לי חיוך כשאני נוהגת בו. אבל יש לאן לשאוף – המטרה שלי היא Ferrari 458. בפעם הראשונה שהיא הגיעה לתערוכת אוטומטור וראיתי אותה במציאות, אמרתי לעצמי שזה החלום שלי. ומאז, אני מתרגשת בכל פעם שאני רואה אותה, כאילו זו הפעם הראשונה.

עולם הרכב לא מפסיק, או יפסיק להפתיע אותי. האדרנלין, ההתרגשות, יש בזה משהו ממכר, קשה להסביר במילים… רק מי שאוהב את זה, מבין על מה אני מדברת”.

מיטל יפרח (37) מחולון

“נשואה לשי ואימא ל 3 בנים, מומחית גיוס וסורסינג בתעשיית הרכב והתחבורה, כבר 17 שנה.

אני רוכבת על אופנועים ונוהגת ברכבים מהיום הראשון שיכולתי להוציא רישיון. זורם לי בנזין במקום דם בעורקים, ואני מטורפת על אופנועים ורכבים ועל האנשים בתעשייה הזו, כי הם פשוט אנשים כמוני.

בגיל 16 הייתי הילדה הראשונה שרכשה את קטנוע הוולף WOLF אם מישהו זוכר, 50 סמ”ק הילוכים, דמוי GS. משם בגיל 21 כשהייתי לוחמת במשמר הגבול עברתי לדיוק 125 סמ”ק זריז, בגיל 24 התקדמתי ל-GS500 פול פיירינג. שום דבר לא עצר אותי לא התאונות ולא התרסקויות לא יכולתי להפסיק. חלמתי לעבור ל-600 סמ”ק, וכן הלאה.

היום כבעלת עסק בתחום הרכב אני נוהגת בהמון כלי רכב שונים. אבל האהבה שלי היא הלקסוס ls250, מנוע 2500, 208 כ”ס מנוע V6 עם הנעה אחורית. אבל בנסיעות בעיר אני לרוב על אופנוע.

רכב החלומות שלי חייב להיות אמריקאי – מוסטנג או אפילו דודג’ str ממש יהלמו את האנרגיות שלי ויום אחד זה עוד יקרה!. מה שבטוח הוא שתמיד אשלב את זה עם איזה אופנוע מדליק לתחושת החופש.

קורל זוהר (23), ממודיעין

“ההבנה והאהבה לתחום הגיעו כבר מגיל קטן. הייתי הולכת בין רכבים וידעתי לזהות כל רכב ואת הדגם שלו. אני בת יחידה בין שני בנים, ואחי הקטן ואבא שלי אוהבים כמוני רכבים. בגיל 12 בטיול בת מצווה מצאתי את עצמי ביחד עם אבא עומדים ומצטלמים בהתלהבות רבה ליד רכבים שאהבנו.

בגיל 18 הוצאתי רישיון. בכל תקופת המלווה אבא שלי לא הסכים להיות המלווה שלי, וכשסוף סוף הסכים, נדהם והתגאה כשראה אותי נוהגת. התגייסתי לצה”ל בגיוס כללי, ובבקו”ם נמצא לי תפקיד “נהגת בוס”. החברים והמשפחה הופתעו לגלות שזה יהיה התפקיד שלי (נהגת בוס בחייל הים בעתלית), שמחו בשבילי, ואמרו שזה התפקיד שהכי מתאים לי. 

האהבה לתחום המשיכה גם בצבא, וביום אחד התעצמה, כשהופתעתי לגלות שיש תרבות מוטורית וספורט מוטורי בארץ.
לאט לאט גיליתי את המפגשים הגדולים, ואת האנשים המדהימים, שלא משנה איזה רכב יש לך הם יתחברו ויאהבו אותך. ומה שחשוב זה המחנה המשותף של כולנו – אהבת התחום.

היום אני בת 23 וכולם יודעים שהחלום הגדול שלי זה ניסאן GTR, שהכרתי דרך סרטון מדהים של הרכב בפייסבוק. ה-GTR פלטה אש מהאגזוז (BackFire), הצורה, העיצוב שלה והצליל שלה במיוחד שלה, פשוט התאהבתי.

חלום הילדות שלי היה תמיד רכב קבריולט. אבל עד אז אני עם ההונדה שלי שמספקת את צרכי”. (:

ניקול כספי (18) מנתניה

“מגיל קטן התלהבתי מרכבי ספורט שראיתי על הכביש. אבל האהבה האמיתית התחילה בערך בגיל 15, אז התחלתי ממש להתעניין ברכבים. זה התחיל מלשבת עם חברים, להסתכל על כל רכב שעובר ברחוב, ולזהות של מי הסמל, יצרן, מודל וכו’.

המשיכה לרכבים המשיכה לגדול ולהתפתח. לאט לאט התחלתי להגיע למפגשי מכוניות בימי שישי, כמו למשל בנוקיה, וגם לאירועי רכב כמו תערוכת אוטומטור בפסח. במפגשי הרכב הכרתי אנשים מדהימים וחברים לחיים, שילוב לא רגיל של חברים ומכוניות.

הרכב הפרטי שלי הוא סיאט איביזה 6l אטמוספרית. אני נהנית לנהוג בו, אבל מקווה בקרוב לעבור לרכב עם מנוע גודש.

החלום שלי זה audi R8 עם מנוע V10″. 

מאי יצחק (24) מהרצליה

האהבה שלי לספורט מוטורי ובעיקר לרכבים התחילה מגיל 0 בערך, בתור הבת של ששון יצחק – דמות מוכרת ודומיננטית בתחום המוטורי בארץ, רוכב ונוהג ומוביל דעת חברתית בתחום.

אני באה מבית כזה שספורט מוטורי תמיד לקח חלק משמעותי בחיינו. אופנועים ורכבים, וספורט מוטורי בארץ ובחו”ל.
בתור ילדה, הריגוש שלי היה לצאת לסיבוב עם אבא, עם הרכב או האופנוע, להרגיש את האדרנלין, ולקחת חלק באירועים מוטוריים כאלה ואחרים. 

היום אפשר לומר יותר מתמיד שתרבות מוטורית מהווה חלק מאוד משמעותי בחיי היומיום שלי. בנוסף לעבודה הרגילה שלי (מנהלת את חנות השעונים והתכשיטים SASSON’S בבורסה), אני משמשת כיום כמנהלת תפעולית וממלאת מקום של מייסד הקבוצה בהיעדרו (ששון יצחק), של קבוצת הרכב IMC שכיום מונה מעל 1000 נהגים ובעלי רכבים ספורטיביים, רכבי על מפוארים ויוקרתיים ועד רכבים קצת יותר “פשוטים”, שהם בעצם לא פחות ספורטיביים.

למרות שמדובר בקבוצה מאד גדולה, זו קבוצה מאד משפחתית, ומצאתי בה מקום חם, שלא מצאתי לפני כן בעולם הרכב. אהבה הדדית, מתוך הבנה שלכולנו מטרה משותפת – הנאה וקידום הספורט המוטורי בארץ. אני גאה מאוד להיות חלק ממנה.

בעבר נהגתי במוסטנג קבריו פוני 2008, כיום אני בחיפוש אחר רכב מעניין אחר. לגבי רכב החלומות שלי, איך אפשר למנות אחד? אי אפשר! אבל חשוב לי שלרכב יהיה מראה ספורטיבי ועצבני (לא חמוד וקטן), וקצת כוח זה מאסט, עם אופציה להגדיל את היכולות של הרכב. וחשוב שהרכב הבא שלי יפיק רעש נחמד. בקיצור, רכב שלא הייתם חושבים ששייך לאישה לו הייתם נתקלים בו”.

טופז אטיאס (22) מאשקלון

צילום: בן ביטון

“אני אוהבת מכוניות מאז שאני זוכרת את עצמי… זה התחיל מאוסף מכוניות שהיה לי בילדותי והמשיך בתמונות שצילמתי בגיל 13 כשהייתי רואה איזו מכונית מגניבה על הכביש. אבל בגיל 17 באמת נחשפתי לעולם המטורף הזה של מפגשי רכבים, טיולי נהיגה, ומה שמסביב, ומאותו הרגע חלמתי על רכב משלי שאוכל להציג אותו במפגשים.

הרכב הראשון שחלמתי עליו והתאהבתי בו זה פולקסווגן גולף דור שני. בגיל 20 הגשמתי את החלום וקניתי פולקסווגן גולף gti מודל 91′ שמכרתי לאחר שנה. 

היום בבעלותי ב.מ.וו e36 קומפקט מודל 99′ ופולקסווגן גולף דור שני מודל 87. אין משהו שגורם לי יותר אושר מלעלות על ההגה לשים את השיר שאני הכי אוהבת ופשוט לנהוג”. 🙂

אם גם אתן חולות על מכוניות ובא לכן לספר את הסיפור המוטורי שלכן, שלחו מייל ל-[email protected] ותוכלו להשתתף בכתבה הבאה בסדרה.

מוזמנות להצטרף לקבוצת הוואטסאפ car girls israel – שלחו הודעה לפייסבוק של דניאל טטרו, מנהלת הקבוצה.

follow and like
fb-share-icon0

3 Replies to “חולות הגה: הכירו את הבנות שחיות ונושמות מכוניות”

  1. כתבה יפה מאאאאאד
    כבעל רכב אספנות וחובב רכבים
    אני יותר משמח לגלות עוד ועוד נשים בעניין.
    הייתי מאד שמח ליצור קשר אם משהי מאותה קבוצה.
    ולהביא אותן אלינו למפגש באזור השפלה.
    לנו במפגש יש שתי נשים ותמיד נשמח לפגוש בעוד.
    אנחנו נפגשים ומציגים בכל יום שישי , ברחבת בית התרבות בנס ציונה.

  2. יפה מאוד וגם יש מלא אנשים שחולים רק על רכבים sport גם אני אוהב רק רכבים sport כמו פרארי פורש קורביט

  3. יפה מאוד כבעל רכב [פרארי 488] אני שמח לגלות שיש עוד אנשים שאוהבים רכבים בעולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen + fourteen =