חניה חכמה: חברת WÖHR משיקה בישראל אפליקציית חניה למתקני חניה 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

WÖHR ISRAEL
מתקן חניה חכם WÖHR

 

חברת WÖHR משיקה בישראל אפליקציית חניה למתקני חניה

 

חברת WÖHR הגרמנית, המיוצגת בארץ על ידי חברת פרומוט מתקני חניה, משיקה בישראל שימוש באפליקציית חניה חכמה ראשונה מסוגה למתקני החניה. האפליקציה תאפשר לשדרג את חוויית השימוש במתקני החנייה החצי אוטומטיים של החברה. 

כיום מרבית משתמשי הקצה מתפעלים את מערכת החנייה באמצעות קוד המצריך הגעה פיזית ללוח הפיקוד של מתקן החניה או באמצעות שלט ייעודי באמצעותו מזמינים את מקום החניה. החידוש הטכנולוגי שהחברה מציעה מאפשר הזמנה מהירה של מקום החניה באמצעות האפליקציה ישירות מהמכונית. ניתן לשלב גם תפעול ושליטה על דלתות הגישה לחניון התת קרקעי ולעקוב אחר מצב בקשת החניה שהוזנה בטלפון החכם. התקשורת בין האפליקציה למערכת מסופקת באמצעות Bluetooth Low Energy או בעזרת Bluetooth Smart הכוללת טווח פעולה של כ-10 עד 15 מטרים. 

WÖHR מתכננת, מפתחת, מייצרת ומתקינה מערכות חניה מתקדמות למעלה מ-120 שנה. כיום, החברה מציעה את המגוון הרחב של פתרונות החניה שלה לכ-60 נציגויות בעולם, החל ממערכות סטנדרטיות כדוגמת המכפילים ועד לפרויקטים רחבי היקף עם למעלה מ-1,000 מקומות חניה במערכות חניה אוטומטיות. יכולות הליבה של WÖHR נעוצות במנעד פתרונות החניה העונים על הצרכים המשתנים של הלקוחות, האתגרים שהבניינים מספקים, והעמידה בתקני הבטיחות המחמירים.

 

אודי דרזנר, הבעלים של פרומוט מתקני חניה הנציגה הבלעדית חברת WÖHR בישראל: “אנו הראשונים היום בישראל שמשלבים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים במתקני החניה שלנו. השימוש באפליקציה יקל מאוד על הכנסת והוצאת הרכב מהחניה  ויאפשר חסכון בזמן לכלל המשתמשים. הראיה שלנו, כקבוצה שעוסקת בהנדסה וטכנולוגיה, היא להיות ערים לשינויים בענף ולאפשר ממשקים מתקדמים וטכנולוגיים כפי שפעלנו בתחום הטעינה החשמלית. “

 

WÖHR

כחלק מאסטרטגית הקיימות של WÖHR, החברה מפתחת, מייצרת ומתקינה מערכות חניה מתקדמות למעלה מ-60 שנה, כיום, החברה מציעה את מגוון המוצרים הנרחב בעולם לפתרונות חניה – ממערכות סטנדרטיות כדוגמת המכפילים ועד לפרויקטים רחבי היקף עם למעלה מ- 1,000 מקומות חניה במערכות חניה אוטומטיות. יכולות הליבה של WÖHR נעוצות במנעד פתרונות החניה העונים על הצרכים המשתנים של הלקוחות והאתגרים שהבניינים מספקים.

ניתוח מחזור החיים של ה-Parklift 450 הראה שבשלב הייצור פוטנציאל הקיימות הוא הגבוה ביותר בהשוואה לשלבי ההתקנה והתפעול של המתקן. הודות לפריסתו המודולרית, יכולת המחזור הגבוהה (95%) ותקופת החיים הארוכה, ה-PL 450 נחשב למתקן החניה הירוק ביותר.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 2 =