חשיפה בינלאומית: מרצדס מציגה את הדור החמישי של ה-C CLASS 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרצדס חושפת את הדור החדש והחמישי של C CLASS  – מכונית היוקרה המצליחה של הקונצרן בסגמנט הקומפקט סאלון היוקרתי. מאז נכנסה מרצדס לסגמנט בשנת 1982 נמכרו למעלה מ-10.5 מיליון רכבי C CLASS, יותר מ-2.5 מיליון מהדור היוצא של ה-C CLASS. אלינו לישראל תגיד בסוף השנה

 

מרצדס C CLASS החדשה מוצעת עם מנועי 4 צילנדרים מתקדמים ועוצמתיים מסדרת FAME המודולארית של מרצדס, המציגים סטנדרט חדש בחיסכון וביעילות זאת הודות לשילוב של טכנולוגית MILD Hybrid מתקדמת, הכוללת יחידת מתנע-גנרטור (ISG) חדשה במתח של 48V. ה-ISG המניעה את מנוע הבעירה הפנימית מספקת אנרגיה ראשונית לתחילת נסיעה וכוח למערכות הרכב בעת גלישה ועזיבת דוושת הגז  ובעת הצורך מספקת תגבורת של 20 כ”ס נוספים למנוע הראשי. 

היצע המנועים של ה – C CLASS החדשה כולל מנועי בנזין  1.5 ליטר בהספק של 170 ו-204 כ”ס (C180 ו-C200) ומנוע 2.0 ליטר בהספק של 258 כ”ס (C300). בנוסף, מוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר בשתי רמות הספק: 170 כ”ס (C220d) ו-265 כ”ס (C300d). כל המנועים מגיעים עם תיבת ההילוכים האוטומטית והמתקדמת 9G-Tronic.

מערכת ה-Plug in Hybrid המשולבת בדגמי  ה – C CLASS החדשה מציעה טווח נסיעה חשמלי מרבי 100 ק”מ (הגבוה ביותר מכל מתחרותיה) הטווח המרשים מתאפשר באמצעות יחידת סוללות ליתיום-יון בעלת 96 תאים בקיבולת של 25.4 קילוואט. מערכת ההנעה ההיברידית כוללת מנוע חשמלי בהספק של 129 כ”ס המסוגל להניע את המכונית עד למהירות של 140 קמ”ש. מרצדס C Class החדשה תציע את מערכת ה-Plug In Hybrid החדשה בשילוב עם מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר, ובהמשך גם עם מנוע טורבו דיזל.

 

מרצדס C CLASS החדש, אצלנו בסוף השנה 2021


מרצדס C Class החדשה מציגה קפיצת מדרגה טכנולוגית בסגמנט בכל הקשור ליכולת הדינמית ותכנון השלדה, הודות למערך מתלים חדש לחלוטין הכולל מתלה ארבע חיבורי מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור, כאשר מפשק הסרנים הורחב ב-1.9 ס”מ מלפנים ובלא פחות מ-4.8 ס”מ מאחור. כדי להתאים למגוון רחב של נהגים מציעה מרצדס את C Class החדשה עם אופציה למתלים אדפטיביים בעלי כיול משתנה או עם חבילת מתלי ספורט מוקשחים. כל דגמי ה-Plug in Hybrid מגיעים כסטנדרט עם בולמי אוויר מתכוונים מאחור לנוחות נסיעה מרבית. כמו כן, מוצעת  כאופציה מערכת היגוי לגלגלים האחוריים

ה-C CLASS החדשה מציגה עיצוב חדש ותא נוסעים מרווח יותר עם קווים אלגנטיים ודינאמיים. מעצבי  ה- C CLASS שאבו השראה מספינת הדגל S CLASS ושילבו בה אלמנטים של משטחי צד מפוסלים היוצרים אפקט אור ייחודי וקו כתפיים מוצק. בחזית כל דגמי מרצדס ה – C CLASS החדשה פרשנות מודרנית ואלגנטית לסמל הכוכב בשלושה סגנונות עיצוב שונים: פסים אופקיים בדגמים הרגילים, אלמנטים דקורטיביים ומסגרת כרום בדגמי Avantgarde ועיצוב יהלומים בחבילת AMG Line. בכל דגמי ה – C CLASS  החדשה הקפדה על תכנון אווירודינמי יעיל של המרכב, שימוש בעזרים להפחתת התנגדות והנמכת המרכב ב-0.9 מ”מ מאפשרת להשיג מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.24CD, המשפר את צריכת הדלק ומפחית את רעשי הרוח.

מבחינת מידות ה-C CLASS החדשה גדולה ומרווחת מקודמתה, דבר המציע חלל פנים סלוני מרווח מאי פעם. האורך הכולל של C Class סדאן צמח ב-6.5 ס”מ ועומד על 475.1 ס”מ, כאשר בסיס הגלגלים גדל ב-2.5 ס”מ והינו 284 ס”מ , נתון הרוחב הכולל צמח בס”מ ל-182 ס”מ כל. הגידול במידות בא לידי ביטוי בתוספת של 2.1 ס”מ למרווח הרגליים של יושבי המושב האחורי ושיפור במרווח הכתפיים של 2.6 ס”מ מלפנים ו-1.3 ס”מ מאחור. 

בדומה ל-S Class, ה-C Class החדשה עושה שימוש בדור החדש של מערכת MBUX המייצרת סביבת נהג דיגיטלית אינטליגנטית לטובת חווית נהיגה ותפעול נוחה ומרהיבה. MBUX משלבת שלושה מצבי תצוגת מידע לנהג במסך המידע (דיסקרטי, ספורטיבי וקלאסי), אפשרות תצוגה מלאה על גבי המסכים של מערכת הניווט ואת הסייען הדיגיטלי Hey Mercedes לשליטה קולית נרחבת במערכות האקלים, המולטימדיה והניווט. MBUX תומכת גם בחיבור קבוע לרשת האינטרנט להזרמת מדיה ועדכוני מערכת שוטפים.

גילי פריאנטה מנכ”ל מרצדס בישראל: ה–C CLASS החדשה מעלה את הרף בקטגוריית הסלון היוקרתית, זאת הודות למאפיינים טכנולוגים מתקדמים שהוצגו לראשונה ב-S CLASS,  מערכת ההפעלה המתקדמת MBUX  , היגוי אחורי והנעת עזר חשמלית. עוד מציין פריאנטה כי ה- C CLASS  החדשה תושק בישראל ברבעון השלישי של השנה.       

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × three =