טויוטה היילנדר קרוסאובר היברידי 4X4 עם 7 מושבים – 289,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה היילנדר קרוסאובר היברידי 4X4 עם 7 מושבים - 289,900 ש"ח
טויוטה היילנדר קרוסאובר היברידי 4X4 עם 7 מושבים – 289,900 ש”ח

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על פתיחת הזמנות של הקרוסאובר שבעה מושבים, 4X4 – טויוטה היילנדר, הראשון בישראל בתצורה היברידית, לקראת הגעתם הצפויה של הרכבים לישראל בעוד מספר שבועות

 

טויוטה היילנדר ההיברידי, מבוסס על פלטפורמת GA-K של טויוטה, ומציע שילוב בין כל יתרונות ה-SUV של טויוטה, בהם נוחות, התנהגות כביש ובטיחות עם שיעור פליטות נמוך וכמובן חיסכון בדלק. זאת לצד מקום בשפע בהתאם לצרכים משתנים של הנוסעים וכושר גרירה (עם בלמים) של 2 טון. השקתו באירופה היא חיזוק נוסף להיצע דגמי ה-SUV האירופי של טויוטה, לצד ה-RAV4 מסגמנט D וה-C-HR מסגמנט C שזוכים להצלחה ולפופולריות רבה באירופה ובישראל. 

 

SUV 4X4

ההיילנדר ההיברידי, שאורכו 4,966 מ”מ, משלב בין סגנון דינמי מתוחכם של SUV עירוני יוקרתי לבין חוזק, כוח ועמידות של רכב 4X4 רב תכליתי.

טויוטה היילנדר הוא רכב 7 מושבים אמיתי – שורת מושבים שנייה הנעה על מסילה מאפשרת לא רק נסיעה נוחה ומרווחת של שני מבוגרים בשורה השלישית, אלא גם כניסה ויציאה קלה, זאת לצד תא מטען מודולרי בנפחים הנעים בין 305 ליטר (VDA, עד גובה הגג)  כאשר כל המושבים בשימוש ועד 1,882 ליטר (VDA, עד גובה הגג) כאשר המושבים מקופלים. 

עיצוב תא הנוסעים תוכנן על מנת שיוכל להציע פרקטיות, עמידות ושפע של מקום בהתאם לצורך, כיאה ל-SUV עם 7 מושבים, והוא יוצר סביבה נוחה ויוקרתית לכל נוסעי הרכב, לנסיעה מהנה ורגועה יחד לכל מקום.

שתי רמות הגימור כוללות ממסך מולטימדיה 8 אינץ’ בקונסולה המרכזית עם ממשק Apple CarPlay ו-Android Auto, טעינת טלפון אלחוטית, מושב נהג מתכוונן חשמלית, יחידת מיזוג נפרדת ליושבים מאחור וצג נתונים צבעוני בגודל ”7 המשולב בלוח המחוונים. רמת גימור E-XCLUSIVE כוללת גם גג פנוראמי נפתח, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור מהודרים בצבע אפור או שחור וגלגלי סגסוגת קלה 20 אינץ’ מרהיבים.

 

רכב היברידי 7 מושבים. טויוטה
רכב היברידי 7 מושבים. טויוטה

 

 

ביצועים גבוהים, חיסכון בדלק

 

מערכת ההנעה ההיברידית המלאה מדור 4 של טויוטה משלבת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר במחזור אטקינסון עם מנועים חשמליים עוצמתיים עבור ההנעה הקדמית. הנעת 4X4 מיושמת באמצעות טכנולוגיית AWD-i (הנעה חשמלית נפרדת ובלתי תלויה עבור גלגלי הסרן האחורי) וסוללת ניקל-מתכת הייבריד הממוקמת מתחת למושבים בשורה השנייה. 

להיילנדר הספק משולב של 244 כוח סוס לצד שיעור פליטת CO2 של 160 גרם וצריכת דלק של 17.2 ק”מ לליטר בלבד. את פלטפורמת GA-K של ההיילנדר משלימה שלדה קשיחה עם מרכז כובד נמוך המעניקה ל-SUV החדש התנהגות כביש זריזה ומאפייני שיוט נוחים בכביש מהיר.

השימוש בשמשה קדמית אקוסטית כמו גם הוספת אלמנטים מפחיתי רעשים בגג, בלוח המחוונים, ברצפה, בכיסויי קשתות הגלגלים ובתא המטען, הופכים את ההיילנדר לרכב המספק סביבת תא נוסעים שקטה באופן ראוי לציון, זו מעצימה את תחושת הנהיגה החלקה והנעימה במיוחד המאפיינת מערכת הנעה היברידית מלאה. 

 

 

קרוסאובר היברידי חדש של טויוטה
קרוסאובר היברידי חדש של טויוטה

 

 

בטיחות – ציון 8 המירבי

 

טויוטה היילנדר ההיברידי החדש מצויד בחבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense 2.0, הכוללת מערכת קדם התנגשות (PCS) Pre-Collision System הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי רוכבי אופניים במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית המתחשבת במגבלת המהירות בדרך Dynamic Adaptive Cruise Control (DRCC), מערכת שמירת מרכז נתיב Lane Tracing Assist (LTA), מערכת אורות גבוהים אוטומטיים (Automatic High Beam (AHB וזיהוי תמרורי תנועה Road Sign Assist (RSA). 

 

בנוסף למערכות אלה, שתי רמות הגימור כוללות מערכת לזיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי רכבים חוצים מאחור. 

 

גרסאות ומחירים

  • Highlander Hybrid E-MOTION 4X4 – 289,900   ש”ח
  • Highlander Hybrid E-XCLUSIVE 4X4 –  304,900 ש”ח
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + seventeen =