טויוטה היילקס 2020 עם מנוע 2.8 ליטר חדש מ-229,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
טויוטה היילקס 2020 עם מנוע 2.8 ליטר חדש מ-229,900 ש”ח

טויוטה מודיעה על תחילת השיווק של רכב השטח טויוטה היילקס בגרסתו המעודכנת, הכוללת, מנוע 2.8 ליטר חדש, במקביל לגרסת ה-2.4 ליטר, מנוע שעבר שיפורים טכנולוגיים

טויוטה היילקס החדש זוכה לעיצוב חיצוני עוצמתי וקשוח והוא מצויד בחבילת מערכות בטיחות מתקדמות Toyota Safety Sense המקנה לו את ציון הבטיחות 7 – הגבוה בקטגוריה. לצד שיפורים בביצועים ובהתנהגות הכביש, הרכב מגיע עם אבזור משודרג המעניק נוחות מרבית, כולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת. התוספות והשדרוגים הרבים ממצבים את ההיילקס כ–pick up חזק, אך גם נוח, והופכים אותו לרב תכליתי המתאים, המשמש כרכב עבודה קשוח וגם כרכב לטיולים ולמשפחה, הכולל משטח רחב לכל מטען שרוצים לקחת לדרך.

העדכון של הטויוטה היילקס נעשה לטובת פיתוח כלי הרכב בסגמנט זה לשוק האירופאי, ובמילים אחרות, עמידה של הרכב בכללי תקינת אוויר נקי המחמירים, בזמן שיצרנים אחרים הודיעו על כוונתם להפסקת ייצור של כלי רכב בסגמנט זה.

 

טויוטה היילקס עם מנוע דיזל 2.8 ליטר חדש עם 204 כוח סוס

גרסת מנוע חדשה – 2.8 ליטר חדש

אחד השיפורים המשמעותיים ביותר בהיילקס החדש הוא תוספת מנוע דיזל 2.8 ליטר חדש ועוצמתי המייצר 204 כוח סוס, והמוצע כאופציה ברמת גימור אדוונצ’ר. המנוע החדש, מעניק לטנדר החדש של טויוטה ביצועים ברמה גבוהה מאוד בסגמנט אליו הוא משתייך. המנוע החדש מייצר מומנט של 500 ניוטון מטר ומאיץ מ- 0 ל- 100 קמ”ש בתוך 10.7 שניות בלבד, 2.1 שניות מהר יותר ממנוע ה-2.4 ליטר הקיים. 

צריכת הדלק הממוצעת של הרכב היא 13.1 ק”מ לליטר בלבד, ורמת פליטות CO2 עומדת על 248 גרם לק”מ, נתונים מרשימים מאוד לרכב בסגמנט.

עיצוב מעודכן. טויוטה היילקס

עיצוב 

חזית ההיילקס התעדכנה משמעותית ומצוידת בגריל חזק תלת ממדי ופגוש קדמי חדש, אלו מגבירים את נוכחותו ומראהו הבולט והייחודי של ההיילקס בכביש, ומחזקים את תדמיתו הקשוחה ככזה המסוגל לצלוח כל שטח. העיצוב החיצוני החדש כולל בנוסף יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור. 

פנים הרכב המשודרג גם הוא כולל לוח שעונים בעיצוב חדש, צג מולטימדיה המורכב על הקונסולה המרכזית (רמת גימור אדוונצ’ר) עם כפתורים מכניים וכן חוגות הפעלה נוחה בכל תנאי נהיגה. מערכת המולטימדיה המקורית בהיילקס חדשה לגמרי, דוברת עברית עם מסך המגע בגודל “8, סנכרון נוח עם הסמארטפון באמצעות Apple Car Play ו- Android Auto כך שאפשר על המסך הגדול להשתמש באפליקציות נבחרות מהטלפון כמו ווייז, ספוטיפיי ועוד. תכונות מתקדמות אלו כמעט ואינן קיימות בדגמים אחרים בסגמנט זה. 

מערכת מולטימדיה דוברת עברית, עם מסך מגע 8′. היילקס

 

נוחות נסיעה

מהנדסי ההיילקס פעלו רבות במטרה לשפר את נוחות הנסיעה של הטנדר החדש תוך שמירה על יכולות השטח המיוחדות שלו. כדי להבטיח עמידה בתנאי שטח קיצוניים, ההיילקס נשאר נאמן למבנה של מרכב על שלדת סולם, מבנה זה הוכח ככזה המסוגל להתמודד עם כוחות פיתול באופן מיטבי ובעמידות לאורך תקופת שימוש ארוכה ביותר. 

במסגרת שיפור הנוחות והתנהגות הכביש של ההיילקס החדש בוצע שדרוג של מערכות המיתלים והגברת ההיגוי. בולמי הזעזועים מלפנים וקפיצי העלים מאחור כוילו מחדש, ויחד עם התותבים החדשים לקפיצים מאחור, יוצרים נסיעה חלקה יותר ומופחתת זעזועים במקרה של מהמורות בדרך.

בטיחות

ההיילקס החדש מצויד בחבילת מערכות בטיחות משופרת הכוללת, בין היתר, מערכת שמירה על נתיב, מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי דו גלגליים ביום, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית. בזכות מערכות אלה שהינן המתקדמות בסגמנט, ההיילקס נהנה מציון הבטיחות 7 הגבוה בקטגוריה.

 

מחירים ורמות גימור

היילקס, מנוע 2.4 ל’, 4X2, רמת גימור ACTIVE+ אוטומטי

229,900 כולל מע”מ

היילקס, מנוע 2.4 ל’, 4X4, רמת גימור ACTIVE ידני

230,900 כולל מע”מ

היילקס, מנוע 2.4 ל’, 4X4, רמת גימור ACTIVE אוטומטי

247,900 כולל מע”מ

היילקס, מנוע 2.4 ל’, 4X4, רמת גימורADVENTURE אוטומטי

259,900 כולל מע”מ

היילקס, מנוע 2.8 ל’, 4X4, רמת גימור ADVENTURE אוטומטי

274,900 כולל מע”מ

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “טויוטה היילקס 2020 עם מנוע 2.8 ליטר חדש מ-229,900 ש”ח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − five =