טויוטה: הצצה ראשונה לקרוסאובר חשמלי חדש והראשון בהיצע הדגמים החשמליים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טויוטה: הצצה ראשונה לקרוסאובר חשמלי חדש והראשון בהיצע הדגמים החשמליים
טויוטה: הצצה ראשונה לקרוסאובר חשמלי חדש והראשון בהיצע הדגמים החשמליים

טויוטה תציג SUV חשמלי חדש: הרכב החשמלי מבוסס על פלטפורמת e-TNGA החדשה – ציון דרך לקראת יציאתם לשוק של מגוון כלי רכב חשמליים

 

חברת טויוטה מודיעה כי תעניק הצצה ראשונה לדגם חדש בהיצע הדגמים החשמליים שלה BEV-SUV קרוסאובר בגודל בינוני. הרכב מבוסס על פלטפורמת e-TNGA החדשה של טויוטה. בשלב זה, חושפת טויוטה אך ורק את המתאר המעוצב של הרכב וכן פרטים על ארכיטקטורת הפלטפורמה. בחודשים הקרובים יימסרו פרטים נוספים.

הדגם, שעדיין לא ניתן לו שם, יתבסס על פלטפורמת e-TNGA החדשה של טויוטה. הודות לעיצוב חכם, זוהי פלטפורמה רבגונית שניתן להתאימה בקלות למגוון סוגי רכב. העיקרון הבסיסי של הארכיטקטורה החדשה הוא שמספר אלמנטים מרכזיים נשארים קבועים בעוד שאחרים משתנים. גישה זו מאפשרת שוני ברוחב, אורך, בסיס הגלגלים וגובה הרכב. כן ניתן להגדיר את פלטפורמת e-TNGA עבור הנעה אחורית, קדמית או של כל הגלגלים ועם מגוון רחב של קיבולות סוללה ומנועים חשמליים על מנת להתאים לסוגי רכב ושימושים שונים.

הודות לגישה רב תכליתית זו, ניתן לקצר את זמן הפיתוח של גרסאות דגמים שונים ולפתח מספר דגמים במקביל. הדגם הראשון המבוסס על e-TNGA כבר פותח ונמצא בהכנה לקראת ייצור. הייצור עצמו יתבצע במפעל ZEV של טויוטה ביפן.

 קוג’י טויושימה, סמנכ”ל בכיר, מפעל ZEV, ‏Toyota Motor Corporation: “טויוטה תחל בקרוב בשלב הבא בחשיפת היצע דגמי המכוניות החשמליות מונעות הסוללה על ידי הצגה ראשונית מקדימה של רכב פנאי בגודל בינוני חדש בחודשים הקרובים. הרבגוניות והגמישות של טכנולוגיית e-TNGA מאפשרות לנו לתכנן וליצור כלי רכב שהם לא רק חשמליים המונעים על ידי סוללה, אלא גם מלהיבים לנהיגה ויפים למראה”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 4 =