טויוטה וסטלנטיס מעמיקות את שיתוף הפעולה עם טנדר מסחרי חדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
טויוטה מסחרית
שיתוף הפעולה בין יצרניות הרכב טויוטה וסטלנטיס מתרחב ומעמיק

 

סטלנטיס וטויוטה מוטור הודיעו על הרחבת השותפות הקיימת שלהם עם הסכם לייצור ושיווק טנדר מסחרי חדש גדול, כולל גרסה חשמלית. הרכב החדש מציג מרכב שלישי מסוגו ומשלים מערך מלא של רכבים מסחריים קלים

 

סטלנטיס תספק ל-TME (טויוטה מוטור אירופה) את הטנדר המסחרי החדש בגודל גדול לשיווק תחת המותג טויוטה. הרכב החדש ייוצר במפעלי סטלנטיס בפולין ובאיטליה. הטנדר המסחרי החדש, המתוכנן לאמצע 2024, מסמן את הכניסה הראשונה של TME לפלח הרכבים המסחריים הגדולים.

“מצוינות תפעולית היא אלמנט מהותי בשת”פ מורחב זה”, אמר קרלוס טבארס, מנכ”ל סטלנטיס. “עם שיתוף פעולה שלישי, סטלנטיס מדגימה עוד יותר את  מומחיותה בתחום הרכב המסחרי ובפיתוח טכנולוגיה חשמלית שנבנתה כדי לתמוך במגוון רחב של צרכים. הסכם זה מחזק את ההובלה שלנו ב-EU30 ברכבי LCV ורכבי פליטה נמוכים ומקרב אותנו צעד נוסף למימוש יעדי Dare Forward 2030 להפוך למובילת הרכב המסחרי הקל העולמית הבלתי מעורערת, במונחים של טכנולוגיה, ייצור, נתח שוק ורווחיות”. 

שיתוף הפעולה של סטלנטיס וטויוטה אירופה החל ב-2012 עם ה-LCV בגודל בינוני של טויוטה שיוצר במפעל Hordain של סטלנטיס בצרפת, ולאחר מכן ב-2019 נוספה תוספת תחרותית ואטרקטיבית לפלח ה-LCV בגודל קומפקטי, שיוצרה במפעל של סטלנטיס בויגו, ספרד. ההכרזה על LCV גדול, מעמיקה את שיתוף הפעולה ומאפשרת לטויוטה להשלים מערך LCV מלא באירופה, תוך שהיא מאפשרת לשתי החברות ליהנות מאופטימיזציה של עלויות הפיתוח והייצור. 

“אנו שמחים על כך שנוכל להרחיב את השותפות המוצלחת הזו עם הטנדר המסחרי החדש בגודל גדול, המהווה תוספת חשובה המשלימה את קו המוצרים המסחריים הקלים שלנו עבור לקוחות טויוטה. ה-LCV החדש  הוא בעל תרומה מרכזית ליעדי הצמיחה של טויוטה עבור מערך ה-LCV הכולל שלה, לצד הפרואייס, פרואייס סיטי והיילקס,  מה שיאפשר לטויוטה לספק פתרון ניידות בכל הסגמנטים של שוק הרכבים המסחריים“, ציין מאט הריסון, נשיא ומנכ”ל טויוטה מוטור אירופה.

 

אודות 

 

Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext פריז: STLA) היא אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם וספקית ניידות. המותגים המפוארים והאייקונים שלה מגלמים את התשוקה של המייסדים בעלי החזון שלהם ושל הלקוחות של היום במוצרים ובשירותים החדשניים שלהם, כולל אבארט, אלפא רומיאו, קרייזלר, סיטרואן, דודג’, DS מכוניות, פיאט, ג’יפ®, לנצ’יה, מזראטי, אופל, פיג’ו, רם, ווקסהול, Free2move ו-Leasys. בהתבסס על הגיוון שלנו, אנו מובילים את הדרך שבה העולם נע – שואפים להפוך לחברת טכנולוגיית הניידות בת הקיימא הגדולה ביותר תוך יצירת ערך מוסף לכל בעלי העניין כמו גם לקהילות שבהן היא פועלת.

טויוטה מוטור אירופה (TME) מנהלת את מכירות והשיווק של רכבי טויוטה, GR (Gazoo Racing) ולקסוס כמו גם את פעולות הייצור וההנדסה האירופיות של טויוטה. טויוטה מעסיקה באירופה למעלה מ-27,000 עובדים באופן ישיר והשקיעה יותר מ-10 מיליארד אירו באירופה מאז 1990. תשעת מפעלי הייצור האירופיים שלה ממוקמים בפורטוגל, בריטניה, צרפת, פולין, צ’כיה, טורקיה ורוסיה. כיום ישנם כ-16.5 מיליון רכבי טויוטה, GR ולקסוס בכבישי אירופה, שנהגיהם נתמכים על ידי רשת של 28 חברות שיווק ומכירות לאומיות וכ-2,800 חנויות מכירה קמעונאיות ב-53 מדינות (האיחוד האירופי, בריטניה, מדינות EFTA + רוסיה, ישראל, טורקיה ומדינות אחרות במזרח אירופה). בשנת 2021 מכרה TME 1,076,300 כלי רכב באירופה בנתח שוק של 6.4%. לקבלת מידע נוסף, בעובדות ומספרים (toyota.eu)  ובאתר .

במסע אחר “ניידות לכולם”, טויוטה שואפת ליצור ניידות בטוחה יותר, מחוברת יותר, מכילה ובת קיימא כדי להשיג את משימתה לייצר את “אושר לכולם”. באירופה, TME השיקה את מותג הניידות KINTO המציע מגוון שירותי ניידות ב -14 מדינות, ומגדילה את המכירות העסקיות-לעסקים שלה של מוצרי תאי דלק ללא פליטה ותמיכה הנדסית. טויוטה, התורמת ליעדי הפיתוח בר-הקיימא של האו”ם, פועלת להשגת ניטרליות פחמנית בכל עסקיה ברחבי אירופה. כמובילה היסטורית בהפחתת CO2 באירופה, TME שואפת להשיג הפחתה של 100% CO2 בכל כלי הרכב החדשים במערב אירופה עד 2035 ותמשיך להציע מגוון רחב של מנועים חשמליים ללקוחות ברחבי האזור עם כלי הרכב ההיברידיים, ההיברידיים נטענים (פלאג אין), החשמליים ורכבי המימן שלה.  בכל הנוגע לקיימות, טויוטה מחויבת ל-Go Beyond.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 − 6 =