טויוטה פריוס פלאג אין – הדור החדש של ההיברידית הנטענת בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה משיקה את הדור החדש של הטויוטה פריוס הנטענת, עם טווח נסיעה חשמלי של כ-45 ק”מ, טווח נסיעה כולל של 1000 ק”מ, זמן טעינה קצר במיוחד וציון בטיחות מקסימלי. החל מ- 164,900 ש”ח, כולל כבל מטען המתחבר לשקע ביתי רגיל בתקופת ההשקה

 

טויוטה פריוס פלאג אין – הדור החדש של ההיברידית הנטענת בישראל, החל מ-164,900 ש”ח

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל,  משיקה את הדגם החדש של ה-PRIUS Plug-In – טויוטה פריוס פלאג אין, מכונית היברידית נטענת בחשמל.  יוניון מוטורס הייתה יבואנית הרכב הראשונה בישראל להציע דגם כזה כבר לפני שש שנים וכעת חוזרת טויוטה להציע את הדור החדש של הפריוס Plug-In במגוון רחב של מסלולי רכישה וחבילות שירות המאפשרות ללקוח גמישות מקסימלית ברכישה וראש שקט לאורך זמן. 

בטויוטה פריוס פלאג אין, אפשרות טעינה משקע חשמל ביתי רגיל, משקע ביתי “תעשייתי” או מעמדת טעינה ייעודית, מציעה הפריוס פלאג-אין חוויית נהיגה חשמלית לחלוטין (EV) לטווח של עד 45 ק”מ במהירות מרבית של עד 135 קמ”ש. לאחר מכן, נכנסת לפעולה, באופן אוטומטי, המערכת ההיברידית החכמה של TOYOTA ומאפשרת המשך נסיעה ללא כל התערבות מצד המשתמש.

טווח הנסיעה הכולל של גרסת ה- PHEV עומד על כ- 1,000 ק”מ ומחושב לפי טווח נסיעה חשמלי של 45 ק”מ כאמור, בתוספת טווח נסיעה במצב היברידי המחושב לפי צריכת דלק של 4.5 ליטר ל-100 ק”מ ומיכל דלק בנפח 43 ליטר. משמעות הדבר היא כי לקוחות העושים בעיקר נסיעות במרחבים עירוניים יוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכב בהתבסס על המנוע החשמלי בלבד, ללא תדלוק כלל, ויחד עם זאת ייהנו מגמישות בטווח נסיעה מלא, עבור נסיעות ארוכות בלתי צפויות או מהצורך להיערך מראש באופן מיוחד לנסיעות כאלו. 

 

מכונית היברידית נטענת בחשמל. טויוטה פריוס


לטויוטה פריוס ההיברידית פלאג אין אפשרויות הנעה שונות: מצב EV מלא, מצב EV עירוני, מצב היברידי, תצורת שימור אנרגיית סוללה ותצורת נהיגה EV בהתאם לבחירת הנהג ותצורת “גנרטור” המאפשרת בחירה של טעינת סוללה מחדש תוך כדי נסיעה באמצעות מנוע הבנזין.

צריכת הדלק המשוקללת עומדת על 77 ק”מ לליטר ומעמידה את הפריוס PHEV בשורה הראשונה של הרכבים החסכוניים ביותר בישראל מבין הרכבים המצוידים במנוע בעירה פנימי. הפריוס פלאג-אין מצויד במנוע חשמלי ומנוע בנזין בנפח 1,800 סמ”ק, המייצרים הספק משולב של 122 כ”ס. זמן ההאצה מ-0 ל-100 עומד על 11 שניות המבוססת על זמינות כוח מתפרצת משני מנועים חשמליים בו זמנית, בתצורת EV. 

טעינת הרכב היא נוחה ומהירה – בפריוס פלאג-אין קיימת יכולת all board charger המאפשרת כאמור טעינה גם באמצעות כבל חשמל המתחבר לשקע ביתי רגיל, בדומה למכשירי חשמל ביתיים.  טעינת סוללה מלאה משקע ביתי חד פאזי ב- 10 אמפר אורכת כ- 3 שעות בלבד, צריכת החשמל לטעינה כזו היא כ- 8.8 קילו וואט ועלותה כ-4 שקלים. במידה והלקוח יהיה מעוניין הוא יוכל להתקין בביתו שקע חשמל תעשייתי המקצר את זמן הטעינה בכשעה וכמובן שניתן להטעין את הרכב גם בעמדת טעינה ביתית או בעמדות ציבוריות. 

 

תא נהג ונוסעים. טויוטה פריוס היברידית


אבזור ובטיחות

בהתאם למדיניות טויוטה של בטיחות לפני הכל והטמעת טכנולוגיות בטיחות חדשניות, הדור החדש של הפריוס פלאג-אין מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות ביותר וזוכה לציון הבטיחות המקסימלי – 8. בפריוס פלאג-אין מותקנת מערכת הבטיחות האוטונומית – Toyota Safety Sense, הכוללת, בין היתר: זיהוי רכבים בשטח מת, זיהוי רכבים חוצים מאחור, מערכת “טרום התנגשות” (PCS) מורחבת עם זיהוי הולכי רגל במהלך היום והלילה, זיהוי תמרורי דרך מורחב ומעבר אוטומטי לאור גבוה. 

הדגם החדש מתאפיין בפונקציונליות משופרת, והוא כולל כעת 5 מושבים (לעומת 4 בדגם היוצא), הרכב מצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות בתא הנוסעים כולל מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל “8, תומכת עברית וכולל תצוגת HUD – הקרנת נתוני הנסיעה על גבי השמשה הקדמית, תכונה המאפשרת השארת “עיניים על הכביש” של הנהג בכל עת. 

 

טעינה ביתית משקע חשמלי רגיל. טויוטה פריוס היברידית

 

הפריוס פלאג-אין תוצג ותוצע למכירה בעשר סוכנויות נבחרות של טויוטה ברחבי הארץ אשר יעברו הכשרות מיוחדות לנושאי טכנולוגיות טעינה מרשת החשמל כפי שרכב חדש זה מחייב. בסוכנויות הללו יוקצו שטחים ייעודים לדגם החדש, יותקנו עמדות טעינה של חברתV-Edge E מקבוצת יוניון ועוד.

לראשונה בישראל מציעה יוניון מוטורס גמישות מרבית גם באופן רכישת הרכב, החל מ “רכישת מזומן” סטנדרטית, דרך מסלולים שונים בתשלום חודשי קבוע המקפלים בתוכם גם את רכיב התחזוקה הנדרש, וכלה בהצעות ליסינג ייחודיות באמצעות חברת “יוניון מוביליטי”.

את פתרונות הטעינה הכלולים בחבילות שתציע החברה ללקוחותיה תספק חברת EV-Edge, מקבוצת יוניון. החברה, אשר צפויה להיות בשנים הקרובות אחת השחקניות הגדולות בתחום הטעינה, כבר החלה בפריסה ארצית נרחבת של עמדות טעינת רכב חשמלי מהמתקדמות בעולם אשר יתמכו בכל סוגי הטעינה עבור כל מותגי הרכב ובכל הסקטורים הקיימים. בשנה הקרובה החברה צפויה להקים בשנה הקרובה כ- 900 עמדות. EV-Edge מספקת פתרונות טעינה מלאים ומותאמים לצרכי הלקוחות השונים. הפתרונות כוללים ממשקי שירות לקוחות מהחכמים והמתקדמים בתחום, אפליקציה המאפשרת תפעול העמדה הביתית מרחוק, צפייה בדו”חות נתוני טעינה אישיים, ניווט והטענה בעמדות ציבוריות בפריסה ארצית ועוד.

 

טויוטה פריוס היברידי פלאג אין – החל מ-164,900 ש”ח

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen + 3 =