טיפול 30 אלף: חוות דעת על מרכז השירות אוטומטיבי הרצליה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מוסך מורשה הרצליה
מרכז שירות אוטומטיבי, מוסך מורשה UMI ומוסך כללי הרצליה

סקירה וחוות דעת על חוויית השירות במרכז השירות אוטומטיבי בהרצליה פיתוח – טיפול 30 אלף לרכב

 

טיפול לרכב אחרי פקיעת האחריות

עברו חלפו להם 3.5 שנים מאז שרכשתי את הסיאט איביזה הידנית שלי, מכונית סופרמיני שאני מאד אוהבת, שמשרתת אותי ביום יום לנסיעות קצרות בתוך העיר, או נסיעות בתוך גוש דן, היא כמעט ולא נוסעת, והקילומטראז’, כפי שהכותרת מראה, 30,000 ק”מ על השעון.

אחרי שנתיים עם הרכב פגה בעצם האחריות הרשמית מטעם היבואן על הרכב, יכולתי להרחיב אותה בתשלום נוסף, לשנת אחריות נוספת. כך או כך, מהרגע שפקעה האחריות הייתה בידי ההחלטה אם להמשיך ולטפל טיפולי שגרה במוסכי יבואן (צ’מפיון) מורשים, או ללכת ולחפש לי מוסך אחר, מוסך מורשה או מוסך לא מורשה, זו לגמרי ההחלטה של בעלי הרכב.

לפני שאמשיך, דעו שגם בתקופת האחריות יבואן, אתם יכולים לטפל טיפולי שגרה במוסכים מורשים אחרים, שאינם מוסכים מטעם היבואן, ולא תהיה כל פגיעה עתידית באחריות שקיבלתם על הרכב. כן תהיה בעיה, אם בחרת בתקופת האחריות לטפל בכל מיני מוסכים שאינם מורשים בכלל. במקרים כאלה, אם יש נזק ברכב, ותגיעו למוסך המורשה מטעם היבואן, יגידו לכם שעצם זה שהלכתם למוסך שאינו מורשה כלל, הגדלתם את הסיכוי לנזק או תקלות ברכב, והם מנקים את ידיהם מהעניין ולא תחול האחריות על הרכב, בגללכם. אבל זאת כאמור, לא יקרה אם תטפלו טיפולים שוטפים בזמן האחריות במוסכים מורשים (מורשים לאו דווקא של היבואן).

 

אוטומטיבי
מוסך מורשה UMI
טיפול שנתי לרכב
טיפול 30 אלף לאיביזה

אוטומטיבי

לאוטומטיבי בהרצליה, מוסך מורשה UMI (שברולט, קאדילק GMC), וגם מוסך המורשה לטפל בכלל דגמי כלי רכב, הגעתי לפני כשנתיים בערך, הבנתי שיש מוסך שמשלב דרך קבע נשים במרכז השירות לרכב, והלכתי לראות ולהתרשם במה מדובר. פגשתי שם שתי מוסכניקיות, ובעיקר התרשמתי שמדובר במרכז שירות, מוסך, מאד מודרני, מאד מתקדם, עם אנשים חמים, וטובים ואמינים.

שי עידן, מנהל מרכז השירות, הוא מומחה ודיאגנוסט (מאבחן) כלי רכב חשמליים והיברידיים, עוד סיבה בגינה נפגשנו בעבר, ותודות לכך עלו לכאן כמה וכמה כתבות חשובות ואינפורמטיביות על אמינות כלי רכב, וכתבות על כלי רכב חשמליים.

לפני כמעט שנה החלפתי באוטומטיבי פילטר שמן, עוד טיפול שבשגרה, שהופיע לי כהערה על לוח השעונים/מחוונים, והפעם, החלטתי גם את הטיפול השנתי, טיפול 30 אלף לעשות במרכז של שי. במקרה, ממש, שי לא היה בכלל ביום הטיפול. הצוות שלו היה, אנשי מקצוע, מאבחנים, מנהלות משרד, אחראית לקוחות שמנהלת את המקום ביד רמה, ועוד ועוד. מרכז השירות היה הומה אדם ומכוניות, והכל, נראה, עובד כמו מכונה משומנת, לכל אחד יש תפקיד, והכי מדהים, כולם שמים לב אליך, יודעים מה הולך איתך ועם הרכב שלך, ודואגים לעדכן גם לגבי ההתקדמות בטיפול, וכמה זמן המתנה נותר.

 

טיפול שנתי מחיר
תשלום קבוע וידוע מראש. מחיר שעת עבודה לטיפול ברכב
מוסך מומלץ הרצליה
להמתין בנחת. אוטומטיבי

 

הטיפול השנתי לרכב כולל:

  • החלפת מסנן (פילטר) שמן, מקורי של סיאט
  • שמן מנוע לפי תקן5W30
  • מסנן (פילטר) אוויר חליפי סיאט

זמן הטיפול היה בערך 45 דקות. ברגע שהגעתי ויצאתי מהרכב, היה מי שדאג לשים לי ניילון על המושב שלא יתלכלך המהלך הטיפול לרכב, לקח ממני פרטים – פרטי קודן, ואת המפתחות. אחראית הלקוחות והשירות, הכווינה ודאגה שהרכב יטופל מיד, ווידאה שיש את החלקים המתאימים לטיפול, ובעמדה הפנויה המתין ה”מוסכניק”, איש המקצוע שיעשה לאיביזה שלי את הטיפול השנתי.

בינתיים התיישבתי בלובי / חדר המתנה, עם כוס קפה ביד, אספרסו מתקתק, מולי חלונות שקופים לגמרי, כדי שאוכל לצפות בנעשה, אבל הראש שלי באיזו ארוחת צהריים להזמין מהסניף של ג’פניקה ממול. אני מכירה וסומכת על האנשים פה, והם עשו הכל כדי שארגיש כך, ולכן, לא הסתובבתי סביבם, ולא הרבתי בשאלות. הטיפול הוא סטנדרטי, המחיר קבוע, ואפשר לשבת בניחותא ולגלוש בינתיים בפייסבוק.

 

מה כולל טיפול לרכב
פנויים לשאלות. טיפול שנתי לרכב
מוסך מורשה יבואן
מוסך מורשה UMI

מחירון מוסך

 

שעה אחרי, בדיוק בזמן, קראו לי לבוא לרכב, מספר אנשים היו פנויים אלי ולשאלות שלי, אבל בחרתי לצאת מיד לדרך. עדכנו אותי שעשו גם בדיקה למגבים ותקינות מעצור היד, ההנד ברקס ברכב, בדיקות שהן חלק שגרתי מהטיפול. “הפרויקט” הבא שלי לרכב, הוא החלפת הצמיגים לצמיגים חדשים ממותג איכותי, ואין לי ספק שהבדיקה הממשית הראשונה תהיה מול שי ואוטומטיבי. אני אמשיך ללכת למרכז שירות שנותן לי שקט בטיפול ברכב.

בדרך הביתה, אפשר היה להרגיש בשניות שהאיביזה נוסעת חלק וטוב יותר. כמה חשובים ואף קריטיים הטיפולים השוטפים לרכב. לטפל בזמן, להחליף פילטר שמן – מזגן – אוויר, וגם לא לפסוח על בדיקת תקינות הרכב, במיוחד בחורף, בתוכה בדיקת הצמיגים.

 

אמינות רכבי שברולט וקאדילק – ראיון עם מומחה אבחון תקלות רכב

הכה את המומחה: תשובות לשאלות גולשים על אמינות רכבי שברולט

 

כתובת – הסדנאות 5, הרצליה
טלפון – 09-9501551
שעות פעילות – א’-ה’ 07:30 – 16:30

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “טיפול 30 אלף: חוות דעת על מרכז השירות אוטומטיבי הרצליה”

  1. המוסך של שי הכי מקצועי שהכרתי. אתה נכנס בחיוך ויוצא בחיוך. ממליץ לכולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 − 12 =