טסלה מודל 3 ומודל X ברשימת המכוניות הבטוחות של 2019

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ארגון ה-EURONCAP פרסם את רשימת המכוניות הבטוחות ביותר של 2019 – טסלה מודל 3 ומודל X בפנים 

 

טסלה מודל 3 ומודל X ברשימת המכוניות הבטוחות של 2019

 

ארגון ה-EURONCAP, זה שבודק את בטיחות כלי הרכב החדשים בשוק, על ידי מבחני ריסוק קפדניים, מפרסם את רשימת המכוניות הבטוחות, או בטיחותיות אם תרצו, בשנה החולפת – 2019. טסלה מודל 3 ומודל X נמצאות בין 7 המכוניות הבטוחות שנבדקו.

כידוע, טסלה כבר סוג של נחתה אצלנו בארץ. ובקרוב יהיה אולם תצוגה חדש בבית קרדן, היכן שעד לא מזמן הוצגו רכבי פרארי ומזראטי. רכבי הטסלה ינחתו עם תגי מחיר סימפטיים יותר, כמו הטסלה מודל 3, מכונית משפחתית חשמלית – 250 אלף ש”ח (יתר הדגמים יעלו פי 2 ו-3). בנוסף, טסלה הודיעה על הקמת רשת עמדות טעינה משלה, כמו גם מוסך מרכזי. כל זאת ללא יבואן רשמי ישראלי (טסלה העולמית מייבאת בעצמה). 

 

 

הרשימה המכובדת כוללת את דגמי המכוניות הבאים:

  1. טסלה מודל 3
  2. ב.מ.וו סדרה 3
  3. טסלה מודל X
  4. מרצדס בנץ CLA
  5. סובארו פורסטר
  6. רנו קליאו החדשה
  7. אודי A1

 

כל המכוניות ברשימה סיימו עם ציוני מרביים במבחני ריסוק – חמישה כוכבים, ומדדי בטיחות גבוהים בשמירה על הנהג, נוסעים, הולכי רגל בזמן תאונה, לא עלינו, זאת ועוד, ציון גבוה של אבזור ומערכות בטיחות הקיימות ברכב: בלימה אוטונומית, שמירה על מרחק מרכב שנמצא מלפנים, זיהוי רכב בשטח מת, תיקון סטייה מנתיב ועוד ועוד.

בישראל שוקלים לתת הטבת מס ברכישת רכב שבו יש מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות, בניגוד למערכות לא מקוריות שמותקנות בארץ אחרי הגעת הרכב. מכוניות בהן יהיו מערכות עזר ובטיחות מתקדמות אוטונומיות. מכוניות ללא מערכות בטיחות מתקדמות יעלו יותר – דבר שאנו מברכים עליו ומחכים שיקרה.

 

 

אודי A1 - מבחן דרכים

רנו קליאו החדשה - נהיגה ראשונה

סובארו פורסטר - מבחן דרכים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − four =