טסלה מעלה לאוויר אתר ישראלי רשמי להזמנות מודל S-X ו-3

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טסלה מודל 3 החל ממחיר 179,000 אלף שקלים

 

Tesla פותחת את האתר להזמנות Model S, Model X ו-Model 3 בישראל  

 

טסלה פותחת את האתר המקוון שלה בישראל, לטובת מידע ללקוחות וביצוע הזמנות לרכישת אחד מדגמי החברה:  Model S Model X ו-Model 3. המסירות יתחילו בסוף הרבעון הראשון של השנה.

מחירו של דגם המודל 3 – Model 3 Standard Range Plus, יתחיל ב-179,213 ש״ח כולל מע״מ. 

מרכז השירות של טסלה ממוקם בפתח תקווה, ויכול לספק לבעלי Tesla גישה לשירות מהיר ויעיל עבור המכונית שברשותם. פתרון השירות הנייד שלנו יהיה זמין גם הוא.

המסירות יתחילו בסוף הרבעון הנוכחי ל-Model 3 וברבעון הרביעי ל-Model S ו-Model X. 

Model 3 יוצג בקניון רמת אביב, שם יוכלו המבקרים לבצע נסיעת מבחן בגרסה לבחירתם. האירוע יתחיל כאשר הקניון ייפתח בסוף הסגר. לקוחות שרוצים לקבל עדכונים יכולים להירשם כאן.

במהלך הרבעון הראשון, יפתחו שתי תחנות טעינה מהירה ראשונות, ה-Superchargers בתל אביב ובחיפה. תחנות נוספות ייפתחו בהמשך כדי לאפשר נסיעות ארוכות ברחבי הארץ.

TESLA MODEL 3 ישראל
הקטן בחבורה. טסלה מודל 3

 

Model 3 – טסלה מודל 3

Model 3 הוא רכב חשמלי קטן, שתוכנן ונבנה בתור הרכב החשמלי הראשון לשוק ההמונים, בעזרתו טסלה ביקשה להאיץ את המעבר לשימוש באנרגיה בת-קיימא. כמו כל רכב של טסלה, מודל 3 משלב טווח חשמלי מספק, ביצועים, בטיחות וטכנולוגיה. מודל 3 מעוצב עיצוב חכם וממקסם את שטח הפנים, כך שיתאים בנוחות לחמישה מבוגרים, ביחד עם שטח מטען נרחב. מערכת ההנעה היעילה שלו מספקת תאוצה של 0 ל-100 קמ”ש תוך 3.3 שניות בלבד. 

דגם מערכת הנעה טווח (WLTP) 0-100 קמ”ש מחיר סופי כולל מע”מ
Model 3 plus טווח סטנדרטי Rear Wheel Drive 448  ק”מ 5.6 שניות 179,213
Model 3 טווח חשמלי ארוך Dual Motor All-Wheel Drive 580  ק”מ 4.4 שניות 219,510
Model 3 ביצועים Dual Motor All-Wheel Drive 567  ק”מ 3.3 שניות 250,860

 

Model S ו-Model X החדשים 

 

Tesla model S ישראל
טסלה מודל S. רכב סדאן חשמלי מלא במחיר 420 אלף שקלים

 

Model S

רכב סדאן חשמלי מלא, שיוצר ומהווה התפתחות בתחום הנדסת הרכב החשמלי. משלב ביצועים, בטיחות, ויעילות. עם דירוג בטיחות גבוה, טווח נסיעה חשמלי ארוך מהרגיל, ועדכוני תוכנה מהאוויר שמאפשרים לרכב להשתפר תמיד עם הזמן. במחיר 420,000 שקלים כולל מיסים.

 

טסלה מודל X בישראל במחיר 645,000 שקלים

 

 

Model X

הוא SUV מהיר ובעל יכולות דינאמיות שזכה לדירוג בטיחות יורו NCAP של חמישה כוכבים. הוא משלב ביצועים ושימושיות עם מאפיינים ייחודיים הכוללים דלתות כנף האחוריות, חופת זכוכית ומגיע בתצורה של עד שבעה מושבים.

טסלה מודיעה לאחרונה על עדכונים משמעותיים שנערכו ל-Model S ו-Model X מאז השקתם בשנת 2012 ו-2015 בהתאמה. עיצוב תא נוסעים חדש לגמרי, מערכות הנעה, מערכות בקרת טמפרטורה, שלדה וחומרה חדשות יחד עם שיפורים משמעותיים ליכולות הייצור שלה, הפחתה במשקל, ועיצוב חיצוני משופר אך מוכר.

המסירות של הגרסאות המעודכנות הללו יחלו ברבעון הרביעי השנה. 

דגם   מערכת הנעה טווח (משוער) 0-100 קמ”ש מחיר סופי כולל מע”מ
Model S Long Range Dual Motor All-Wheel Drive 663  ק”מ 3.2 שניות 420,124
Model S Plaid Tri Motor All-Wheel Drive 628  ק”מ 2.1 שניות 644,273
Model S Plaid+ Tri Motor All-Wheel Drive 837 ק”מ <2.1 שניות 738,613
Model X Long Range Dual Motor All-Wheel Drive 580  ק”מ 3.9 שניות 446,130
Model X Plaid Tri Motor All-Wheel Drive 547  ק”מ 2.6 שניות 644,273

*על פי נתוני הדגם האמריקאי

מסירות ל-Model Y יתחילו מאוחר יותר השנה. 

על רכבי טסלה

 

מערכת Tesla Autopilot

כל רכבי Tesla מגיעים עם Autopilot כלול כסטנדרט ולקוחות יכולים לבחור להוסיף את חבילת “יכולת הנהיגה העצמית” שלנו כאופציה. טסלה מאמינה שהשילוב בין בטיחות פסיבית, בטיחות אקטיבית ונהיגה אוטומטית הוא חיוני לשמירה לא רק על בטיחות הנהגים והנוסעים של Tesla, אלא גם על כל הנהגים בכבישים.

Autopilot היא מערכת סיוע לנהג מתקדמת המסווגת כמערכת אוטומטית מדרגה 2 לשימוש רק עם נהג קשוב לחלוטין כשידיו על ההגה. המשמעות היא ש-Autopilot יכול לסייע גם בהשגחה על הנהג. בשימוש נכון, Autopilot מקל על פעולות הנהג בזמן נהיגה, והעבודה במקביל של 8 מצלמות חיצוניות, רדאר ו-12 חיישנים אולטראסוניים, מספקים שכבת בטיחות נוספת שלא קיימת לשתי עיניים לבדן.

טעינה 

רכיב קריטי של השימוש בכלי רכב חשמליים הוא יצירת חוויית טעינה חלקה ונוחה בכל מקום שאליו הלקוחות בוחרים לנסוע. בעלי Tesla יכולים ליהנות מנוחות החיבור לחשמל בכל מקום לצורך טעינה. בין אם נמצאים בבית, במשרד או בנסיעה ארוכה.

הדרך הנוחה ביותר לטעינת ה-Tesla שלך היא בבית, משקע סטנדרטי או מ Tesla Wall Connector-שמספק עד 70 קילומטר לשעת טעינה. Model S, Model X ו-Model 3 מספקים טווח רחב עבור נסיעות יומיומיות. רוב בעלי הרכב נוהגים במהלך היום ומשלימים את יתרת הטעינה בלילה, כדי להתעורר לסוללה מלאה בבוקר.

תחנות ה-Supercharger, שתוכננו ונבנו על ידי Tesla, טוענות את Model S‏, Model X ו-Model 3 תוך דקות ולא תוך שעות. תחנות Supercharger ממוקמות במיקומים אסטרטגיים כדי לאפשר לנסוע מתחנה לתחנה עם מספר עצירות מינימלי. התחנות ממוקמות בקרבת חנויות נוחות, כגון מסעדות בצדי הדרך, בתי קפה, מוקדי Wi-Fi ומרכזי קניות. ברשת ה- Supercharger קיימות 20,000 תחנות בכל העולם ויותר מ-5,000 ברחבי אירופה, המפוזרות בין יותר מ-550 תחנות.

התחנות הראשונות בישראל יהיו בתל אביב ובחיפה, עם שיא טעינה של עד 250 קילוואט. 

אנרגיה

בכוונת Tesla לאשר את פרוייקטי Megapack הראשונים שלה בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2021.

Megapack הוא פתרון אחסון אנרגיה משולב במלואו עבור לקוחות בענפי המסחר, התעשייה, השירותים הציבוריים ויצירת האנרגיה.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “טסלה מעלה לאוויר אתר ישראלי רשמי להזמנות מודל S-X ו-3”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − 4 =