יגואר E-Pace החדש בהשקה בינלאומית – יגיע לארץ במרץ 2021

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יגואר E-Pace החדש בהשקה בינלאומית – יגיע לארץ במרץ 2021

חברת המזרח מציגה את יגואר E-Pace החדש – מתיחת פנים הכוללת: שדרוג העיצוב החיצוני ועיצוב הפנים, קישוריות משופרת, סדרת מנועים חדשה ועוד. לארץ תגיע במרץ 2021

 

יגואר E-PACE החדש מקבל מתיחת פנים וחוזר עם עיצוב חיצוני אסרטיבי ויוקרתי יותר. השינויים כוללים  פגוש חדש ומעוצב, גריל עם רשת שונה ומיוחדת  עם פריטי יהלום  בהשראת הלוגו המקורי של יגואר וכן כולל גימור כרום עכשווי, ופתחי אוורור צדדים חדשים הכוללים את לוגו המותג האייקוני.

פנסי ALL LED חדשים כוללים פנסי יום DRL עם חתימת Double J. הפנסים זמינים גם בטכנולוגיית Pixel LED המספקת רזולוציה ובהירות מוגברות.

טכנולוגיית  Auto High Beam Assist  מאפשרת  התאמה אדפטיבית של קרן האור על ידי  זיהוי הנעשה בדרך קדימה מתאימה אוטומטית את דפוס האור הגבוה על ידי הפעלת הפיקסלים המתאימים כדי להאיר אך לא לסנוור רכבים הבאים ממול מלפנים או תמרורים.

בחלק האחורי של הרכב, הפגוש התחתון כולל תוספת גריל חדשה הנמצאת בין צינורות הפליטה – זאת יימצא במנועי בנזין ארבעה צילינדרים. בכל שאר המנועים ישנו פגוש אחרי מעודכן וחד יותר. יחידות התאורה האחוריות עוצבו בהשראת היגואר I-PACE החשמלית.

 

 

מסך מגע חדש משולב בגודל 11.4 אינץ במרכז לוח המחוונים. יגואר E PACE

 

יגואר E PACE החדש 2020
יגואר E PACE החדש 2020

 

עיצוב פנים 

פנים היגואר E-PACE החדש טכנולוגי ואלגנטי יותר. בלב פנים הרכב, החידוש הגדול הוא מסך מגע משולב בגודל 11.4 אינץ במרכז לוח המחוונים, השולט על מערכת המידע החדשה Pivi Pro. מסך הזכוכית המחוזק והמתקדם כולל שני ציפויים; אחד הנוגד סינוור והשני נגד טביעות אצבע.

חלל הפנים המשקף תפיסה המתמקדת בנהג מאפשר גישה נוחה יותר לאזור האחסון הגדול יותר מול בורר ההילוכים החדש שבו נמצא מטען אלחוטי 15W. נקודות מגע של הנהג בתא הנהג  עטופות בחומרי מגע רכים ואילו אזור המגע בצד הברך עוצב על מנת לספק יוקרה ונוחות משופרים. בורר ההילוכים החדש – עוד פרט עיצוב חדש ומיוחד כולל חלק עליון המוגמר בתפירת כדור קריקט וחלק תחתון עשוי מתכת שתוכנן עד ללרמת הפרטים הקטנים והמדוייקים לשיפור המגע ותחושת הנהיגה. 

ההתמקדות בחומרים מגיעה גם להדגשים על הרמקולים המתכתיים וגימורי האוורור המתכתיים אשר יחד עם אלמנטים נוספים מדגישים את פנים הפרימיום. גלגל הגה חדש, המושפע מהעיצוב ה- I-PACE החשמלי, כולל מתגים נסתרים עם תאורה ופליפרים להחלפת הילוכים ממתכת.

תשומת לב מוגברת לפרטים הקטנים ,מסופקת על ידי לוגו יגואר מובלט על משענות הראש
לוגו יגואר מופיע במקומות נסתרים ברכב שמוסיפים למסתוריות ולייחודיות שלו

 

 

יגואר E PACE פלאג אין הייבריד 1.5 ליטר MHEV טורבו, עם 309 כ”ס

 

כוח וביצועים

יגואר E-PACE החדש משתמש בארכיטקטורת הרוחב של יגואר, שתוכננה על מנת להתאים לטכנולוגיות הנעה חשמליות מתקדמות. 

המנועים החדשים כוללים את מנוע הפלאג אין החדש שלושה הצילינדרים P300e PHEV ****, כמו גם את הדור הבא של ארבעה צילינדרים דיזל ומנועי Ingenium בנזין האחרונים, הכוללים טכנולוגיית MHEV (Hybrid Electric Vehicle Electric).

התכונות המתקדמות כוללות הנעה חכמה לכל הגלגלים (במנועי AWD) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת העברה חלקה המבטיחה כי ה-E-PACE החדש מספק את הדינמיות, העוצמה והעידון המעודדים את הביטחון וחווית הנהיגה המאפיינות את יגואר.

מערך המנועים החדש כולל את מנועי הבנזין הבאים (מנועי דיזל גם קיימים בהיצע אך לא ייובאו לארץ מחוסר ביקוש בסגמנט): 

  • מנוע 1.5 ליטר MHEV טורבו ,שלושה צילינדרים בהספק 160 כ”ס, אוטומט 8 הילוכים, FWD. 
  • מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 200 כ”ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD. 
  • מנוע  2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 249 כ”ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.
  • מנוע  2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 300 כ”ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.
  • מנוע פלאג אין היבריד מבוסס מנוע בנזין 1.5 ליטר MHEV טורבו, שלושה צילינדרים בהספק משולב של 309 כ”ס, אוטומט 8 הילוכים, AWD. 

מנוע הבנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר המתקדם הוא החבר האחרון במשפחת מנועי ה INGENIUM של JLR  המודולרית והגמישה, והוא זמין ב- E-PACE עם טכנולוגיית PHEV וגם MHEV.

מנוע האלומיניום החדש והקל ( קל ב -33 ק”ג מארבעת הצילינדרים) – מספק ביצועים חזקים עם רמת חיכוך נמוכה התורמים ליעילות מעולה ולצריכת דלק נמוכה. מערכת הפליטה החדשה מסייעת  לזמני חימום מהירים וממזערת את המרחק אל של מגדש הטורבו וגורמת לתגובות וביצועים משופרים.

מנוע הפלאג אין החדש  P300e PHEV שלבת בין מנוע בנפח 1.5 ליטר ובהספק של 200 כ”ס לבין מנוע חשמלי המחובר לציר האחורי (ERAD) של 109 כ”ס . מנוע זה מבטיח ביצועים ויעילות מרשימים, עם 0-60 קמ”ש ב 6.5  שניות, פליטת CO2 מ 44g / km  וצריכת דלק של עד 2 ליטר ל 100 ק”מ.

מנוע ה- ERAD הקומפקטי על ידי סוללת ליתיום-יון 15kWh הממוקמת מתחת לרצפת תא המטען. כשהוא טעון במלואו הוא מספק טווח של עד 55 ק”מ על חשמל.

מנועי הבנזין מצוידים במערכת MHEV משתמשת בגנרטור המתנע משולב חגורה (BiSG) בתא המנוע כדי לקצור אנרגיה שבדרך כלל מבוזבזת בעת האטה ובלימה  ונשמרת בסוללת ליתיום של 48 וולט. הממוקמת מתחת למרחב ההעמסה האחורי.  הסוללה מסוגלת להוציא מחדש את האנרגיה המאוחסנת כדי לסייע למנוע בזבוז אנרגיה בעת האצה ומספקת מערכת עצירה / התנעה מעודנת ומגיבה יותר.

 

יגואר E PACE החדש, בישראל במרץ 2021

 

 

שלדה ותיבת הילוכים

עדכונים משמעותיים לארכיטקטורת השלדה של ה-E-PACE החדש מספקים דינמיקה משופרת, ונוחות נהיגה. ארכיטקטורת השלדה החדשה – PTA – Premium Transvers Technology כוללת תושבות מנועים חדשות, התורמות לשיפור תגובת המצערת.

הארכיטקטורה החדשה מספקת גם קשיחות גבוהה יותר בחיבורי המתלים ומספקת נסיעה נוחה יותר תוך שמירה על זריזות המפורסמת של יגואר. המבנה מפחית רטט וקשיחות בכל התא, מה שהופך אותו למקום שליו לכל הנוסעים, תוך הפחתת רעשי תא הנוחות לשיפור העידון.

רוב הדגמים כוללים מערכת הנעה לכל הגלגלים החכמה של יגואר המשולבת בגיר 9 הילוכים. דגמי ההנעה הקדמית עם מנועי ה 3 צילינדר משודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות עם שמונה הילוכים. 

מערכת ה-AWD החדשה של ה-E-PACE משתמשת בטכנולוגיית STANDARD DRIVELINE מהדור השני, המחלקת באופן אוטומטי את המומנט בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים על מנת להבטיח תמיד אחיזה מקסימאלית.

לראשונה, Standard Driveline כוללת טכנולוגיית Driveline Disconnect. במהלך שיוט במצב יציב, ההתקנה מנתקת את מערכת ה-AWD, ושולחת כוח רק לציר הקדמי, ומעניקה דלק משופרת.

כל דגמי ה- E-PACE מצוידים בבורר מצבי נהיגה הכוללים  מצבי נוחות, חיסכון (ECO) , גשם-קרח-שלג (בדגמי FWD) ומצב דינמי ( DYNAMIC MODE)  אותם ניתן לבחור ידנית על ידי הנהג על פי תנאי הדרך. ההגדרות מתאימות את ההיגוי, תגובת המצערת  והעברת ההילוכים.

בנוסף מערכת ADAPTIVE SURFACE RESPONSE המחליפה את מצב גשם-קרח-שלג בכל דגמי ה- AWD, קובעת באופן אוטומטי את המתאימה ביותר מבין שלוש הגדרות נפרדות על ידי ניטור תנאי השטח בכל עשירית שנייה ומגיבה תוך חצי שנייה.

 

יגואר E PACE קרוסאובר יוקרתי
יגואר E PACE קרוסאובר יוקרתי

 

טכנולוגיות חדשות 

יגואר E-PACE החדש כולל את ארכיטקטורת הרכב הטכנולוגית המתקדמת של יגואר, המכונה EVA 2.0, התומכת במגוון טכנולוגיות חדשות על מנת להבטיח שהרכב תמיד מחובר ותמיד מעודכן. ניתן לגשת לטכנולוגיית ה- Pivi Pro  החדשה על ידי שימוש במסך ה-11.4 אינץ’ החדש והקמור.

יתרונות המרכזיים של המסך החדש – בהירות משופרת (מסך בהיר פי שלושה) וגדול ב – 48% מהמסך הקודם – מבני התפריטים הפשוטים מאפשרים לנהג לגשת או להציג עד 90 אחוז מהפונקציות הנפוצות ממסך הבית בשני מסכים או פחות. כדי לאפשר הפעלה כמעט מיידית, ל-Pivi Pro יש מקור כוח ייעודי משלה, כך שכל הפונקציות עולות במהירות. 

קישוריות SOTA מתקדמת מאפשרת ללקוחות להוריד ולהתקין עדכוני תוכנה ללא צורך לבקר במרכז השירות. העדכונים מורידים בנוחות מירבית, כאשר הלקוחות מקבלים התראה המפרטת את העדכון. לקבלת עדכונים שדורשים כיבוי הרכב, לקוחות יכולים לתזמן זמן נוח להתקנה. *חיבורי SOTA מותנים בקישוריות WIFI.

את הטכנולוגיה הנ”ל משלימה תצוגת הנהג האינטראקטיבית והוירטואלית בגודל 12.3 אינץ’ HD עם גרפיקה משופרת ופריסה הניתנת להגדרה שיכולה להציג מיפוי ניווט במסך מלא, חוגות דיגיטליות, מדיה, רשימת אנשי קשר או פרטי מידע. תצוגת הנהג האינטראקטיבית פועלת בשילוב עם הדור האחרון של תצוגת TFT Head-up בצבע מלא בהיר יותר, עם שטח מידע גדול יותר

סינון אוויר בתא הנוסעים משפר את איכות האוויר הפנימי באמצעות טכנולוגיית Nanoe, המסירה אלרגנים וריחות לא נעימים. המערכת המתקדמת כוללת סינון PM2.5, הלוכד חלקיקים דקים במיוחד – כולל חלקיקים PM2.5 – לשיפור בריאות ורווחת הנוסעים ומופעל על ידי לחיצה על כפתור ‘PURIFY’ בתוך מסך המגע המרכזי.

לנוחיות משופרת, ניתן להשתמש בשעון פעילות אקטיבי – דור 2 לנעילת הרכב.
נעילה והפעלת הרכב ללא צורך במפתח הקונבנציונאלי ברכב.
המכשיר נטען ומשלב שעון ובעל חיי סוללה של שבעה ימים בין טעינה לטעינה.

יגואר E-PACE החדש (מתיחת פנים), כולל לראשונה גם את המראה הפנימית בטכנולוגיית ClearSight מבוססת מצלמה אחורית. המערכת מביאה לנוחות נהיגה משופרת בכך שהיא מבטיחה לנהג ראיה בלתי מוגבלת של הכביש מאחור. באמצעות מצלמה רחבה זווית אחורית, המערכת מזינה תמונה למסך בחדות גבוהה בתוך המראה האחורית. ללא הפרעה מנוסעים גבוהים, אור ירוד או גשם על המסך האחורי.

טכנולוגיית ניטור מצב הנהג של יגואר מסוגלת לזהות אם הנהג מתחיל להרגיש מנומנם ולהתריע בפניו לקחת הפסקה. הטכנולוגיה משתמשת באלפי נקודות נתונים, שחלקן נמדדות כל אלפית השנייה – כולל היגוי, מידע מלחיצות דוושה והתנהגות נהיגה כללית – כדי לזהות סימני עייפות. בנוסף, בקרת שיוט אדפטיבית שומרת על מרחק מוגדר למכונית מלפנים, לנסיעות ארוכות יותר רגועות, מהנות ופחות מעייפות.

 

הערות: הנתונים המסופקים הם כתוצאה מבדיקות רשמיות של היצרן בהתאם לתקנות האיחוד האירופי. למטרות השוואה בלבד. נתוני העולם האמיתי עשויים להיות שונים. נתוני CO2, צריכת דלק, צריכת אנרגיה וטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנונות נהיגה, תנאי סביבה, עומס, התאמת גלגלים ואביזרים מותאמים.

*עבור כל מנועי הבנזין ומנוע ה- MHEV בעל שלושה הצילינדרים, נתוני הפליטות וצריכת הדלק המצוטטים הם EU -WLTP (TEL) בשילוב פליטת PHEV בנזין שלושה צילינדרים, צריכת דלק ונתוני הטווח החשמלי כל הם EU-WLTP (TEH) בשילוב.

**ה-E-PACE כוללים הנעה לכל הגלגלים, למעט MHEV בנזין תלת-גלילי בנפח 160PS, ו-163PS דיזל ארבעה-צילינדרים שאינם MHEV. שני הדגמים הללו הם FWD, הדיזל עם תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים

 

המתחרים העיקריים של היגואר E-PACE החדשה: BMW X1/ X2, וולוו XC40, אאודי Q3, מרצדס GLA.

יגואר EPACE הינו הרכב הנמכר ביותר של יגואר – מכר ברחבי העולם 104,316 ובישראל נמכרו  170 רכבים.

 

רמי וקסמן – סמנכ”ל שיווק יגואר-לנדרובר בישראל: “אנו צופים כי כניסת ה E-PACE החדש תחזק את מכירות המותג בישראל. הגעת E-PACE החדש צפויה לקראת מרץ 2021. הרכב מעודכן מאד, מלא בטכנולוגיות מתקדמות ומשדר דרך עיצובו בפנים ובחוץ את החדשנות שלו. בגזרת המנועים נוכל להעניק מענה הן ללקוחות המחפשים את רכבי הפלאג אין הירוקים והמתקדמים וכמו כן נוכל לתת מענה משופר במחירי הכניסה עם דגם ה 1.5 ליטר החדש.  בשנים האחרונות נוכחות רכבי יגואר בכבישים עולה וכאשר היא מורכבת בעיקר מה E-PACE דגם ה SUV הקומפקטי והאהוב וכן יגואר I-PACE הרכב החשמלי הטוב בישראל. אנו מחממים מנועים לקראת 2021 ומצפים לשנה מסעירה בגזרת החתולים הגדולים.”

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 4 =