יגואר E-PACE רמת אבזור חדשה Shadow Edition במהדורה מוגבלת (339,000 ש”ח)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יגואר E-PACE הקרוסאובר הספורטיבי ומעוצב זוכה לרמת גימור חדשה במהדורה מוגבלת. חבילת האבזור Shadow Edition כוללת חישוקי 19 אינץ’ בגימור כהה Satin Dark Grey, חבילת DYNAMIC HANDILNG הכוללת דיסקים מוגדלים וקליפרים אדומים, וחלונות אחוריים כהים – במחיר 339,000 ש”ח

 

יגואר E-PACE רמת אבזור חדשה Shadow Edition במהדורה מוגבלת (339,000 ש”ח)

 

חברת המזרח, יבואנית מותג היוקרה יגואר, משיקה גרסה חדשה, רמת אבזור חדשה ליגואר E-PACE – הקרוסאובר המעוצב והעירוני, במהדורה מוגבלת. חבילת העיצוב – Shadow Edition, מדגישה ומעצימה את המראה הספורטיבי של E-pace. כאשר האלמנטים הכלולים בחבילה מבליטים את ה-DNA הספורטיבי של הרכב. 

החבילה כוללת: חישוקי 19 אינץ’ בגימור כהה Satin Dark Grey, חבילת DYNAMIC HANDILNG הכוללת דיסקים מוגדלים וקליפרים אדומים, וחלונות אחוריים כהים.

חווית הנהיגה ביגואר E-PACE הינה דינאמית ומעוררת חושים והופכת את היגואר EPACE לרכב SUV האורבני והספורטיבי הראשון של יגואר בזכות יכולות מתקדמות בתחום הטכנולוגי, בטיחותי ועיצובי.  לרכב מנוע בנפח 2 ליטר עם הספק של 250 כוחות סוס.

 

מנוע 2 ליטר עם 250 כ”ס. יגואר E-PACE
רמת אבזור חדשה במהדורה מוגבלת

 

ליאן כהן מנהלת השיווק של יגואר: “ה E-PACE הינו ה-SUV המוביל בקטגוריה בזכות הביצועים והיכולות הדינמיות שלו. חווית הנהיגה ברכב היא בלתי נשכחת ולכך החלטנו לתרגם את האלמנטים החווייתיים והספורטיביים שחווים בנהיגה לחבילה עיצובית ספורטיבית במהדורה מוגבלת. האלמנטים בחבילה מעצימים את האופי הספורטיבי והדינמי של E-PACE”.

לרגל ההשקה יתקיים אירוע חשיפה, לחברי מועדון יגואר, ביום שישי ה-31.1.2020 בין השעות 09:30-12:30, באולם התצוגה של יגואר – לנד רובר, רחוב משכית 26 הרצליה פיתוח. 

*ההטבה עד לתאריך 15.2.2020 ל 10 רכבים בלבד.

 

יגואר E-PACE מבחן דרכים

יגואר E-PACE בטיחות
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + 19 =