יום הזיכרון 2022: 250 אנדרטאות זיכרון לחללי ישראל במפות ה-WAZE

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אתרי הנצחה וזיכרון בישראל
אתרי הנצחה וזיכרון. צילום מסך WAZE

 

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל 2022: WAZE מיפתה לראשונה כ-250 אנדרטאות זיכרון, לטובת כל מי שחפץ לבקר בהן ולזכור

 

כ-250 אנדרטאות ואתרי זיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, הניתנים להגעה ברכב, מופו על ידי קהילת עורכי המפות, צוות הפעילות העסקית ועובדי Waze לרגל יום הזיכרון. האתרים אותרו בסיוע משתמשי האפליקציה, מספר משפחות שכולות, בסיוע משרד הביטחון ואתר “יזכור”, שמרכז את פעילות ההנצחה בישראל.

 

 

גיא ברקוביץ’, מנכ”ל Waze ישראל:Waze החלה את דרכה כחברה ישראלית, זאת אפליקציה שבנויה על הקהילה והמשתמשים שלה, אנחנו כחברה ואני באופן אישי מאוד גאים בפרויקט מיפוי האנדרטאות של אלו שנפלו למעננו”. 

“בזכות ההירתמות של עובדי החברה וקהילת המתנדבים שלנו מאות אנדרטאות, חלקן לא מופו עד היום, יופיעו במפה וישראלים רבים יוכלו לכבד את חללינו ביום הזיכרון וגם לאחריו”.

הפניות לאנדרטאות יופיעו באפליקציה במהלך יום הזיכרון, במקום הפרסום המתפרץ לעסקים, לנהגים ונהגות שיעברו בסמוך אליהן. כמו כן, משתמשים יוכלו לחפש את האתרים במסגרת חיפוש המיקום. 

“יום הזיכרון הוא יום חשוב ומשמעותי וזו זכות גדולה להיות חלק מפרויקט המיפוי”, אמרה דנה בורגר, מנהלת הפעילות העסקית ב-Waze ישראל. “בעזרת האפליקציה ביכולתנו לחשוף את מיליוני המשתמשים למיקומים וכך לכבד את זכר הנופלים״

 

אנדרטת זיכרון
אנדרטאות זיכרון

 

מאות אנדרטאות לזכר נופלים בקרבות ואירועים שונים פזורות ברחבי המדינה וחלקן עדיין לא ממופות ולא מוכרות לרוב הציבור. הפרויקט של Waze מחזיר אותן לתודעה ומספק הוראות הגעה אליהן לראשונה. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 − eleven =