יונדאי איוניק 5 החשמלית מושקת בישראל – החל מ-189,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
יונדאי איוניק 5 מחיר
יונדאי איוניק 5 בישראל

כלמוביל משיקה בישראל את יונדאי איוניק 5  – רכב הפנאי המדובר עם טווח נסיעה מוצהר ע”י היצרן, של עד 481 ק”מ, וטעינה מהירה של כ-15 דקות, לקבלת 50 אחוז סוללה, החל מ-189,900 ש”ח

 

תמונות: תומר פדר

 

כלמוביל יבואנית יונדאי לישראל משיקה את ה- IONIQ 5 שהיא המכונית הראשונה במותג החשמלי הירוק  IONIQ של יונדאי, ענקית הרכב הקוריאנית הסוללת דרך חדשה אל עבר עידן ההנעה החשמלית עם תצוגת תכלית עיצובית וטכנולוגית שנבנתה על בסיס פלטפורמה חדשה שפותחה במיוחד עבור הסדרה. בהתאם לתוכניות היצרן, המותג הירוק IONIQ  יציג  בשנים הקרובות משפחה שלמה של דגמים חשמליים מבשרי טכנולוגיה ועיצוב פורצי אשר יכלול בין השאר מכונית סדאן יוקרתית בשם IONIQ 6   ורכב פנאי גדול לשבעה נוסעים בשם IONIQ 7  .

 

 

הדגם החשמלי הראשון של יונדאי בפלטפורמה החדשה

IONIQ 5 של יונדאי היא תצוגת תכלית עיצובית וטכנולוגית שנבנתה על בסיס פלטפורמה חדשה לחלוטין שפותח באופן ייעודי עבור מכוניות חשמליות, שעתיד לשרת את דגמי יונדאי, ג’נסיס וקיה בעשרות דגמים חדשים. IONIQ 5 היא הדגם ה”כל חשמלי” הראשון של מותג IONIQ איתו תוביל יונדאי את תעשיית הרכב בעידן החשמל.

 

איוניק 5 סקירה
פלפורמה חדשה ומתקדמת, שתשרת את רכבי יונדאי וג’נסיס בעתיד. איוניק 5

 

בשנת 2016 הציגה יונדאי לראשונה את IONIQ כמכונית משפחתית קומפקטית בעלת עיצוב מתקדם שנבנתה על בסיס פלטפורמה חכמה שאפשרה להציע גרסאות היברידיות ,(HEV) היברידית נטענת (PHEV)  וחשמלית מלאה (EV) . האיוניק ההיברידית הפכה להצלחה גדולה בעולם וגם בישראל בה הפכה לאחת המשפחתיות הפופולריות ביותר עם יותר מ 44 אלף יחידות שנמכרו מאז תחילת שיווקה.

יונדאי IONIQ הוצגה כחלק מאסטרטגיה גלובלית של יונדאי להיכנס ולהוביל את תחום ההנעה הירוקה בתעשיית הרכב. 5 שנים לאחר הצגת האיוניק עולה יונדאי שלב ועם חשיפת IONIQ 5 מבססת את IONIQ כמותג הייטקי ירוק שקובע אמת מידה בטכנולוגיית ההנעה החשמלי.

 

E-GMP פלטפורמה חשמלית ייעודית מתקדמת

עם IONIQ 5 מציגה יונדאי לראשונה את פלטפורמת  Electric Global Modular Platform החדשה (E-GMP). פלטפורמה זו  תשמש את קו הדגמים החשמליים של מותג IONIQ ופותחה באופן ייעודי כדי לענות על הצרכים והדרישות הטכניות לבניית רכב בעל הנעה חשמלית מלאה, תוך מתן  דגש על מודולאריות, חלוקת משקל נכונה, משקל נמוך וגמישות בתכנון תא הנוסעים.

הפלטפורמה החדשה תוכננה כפלטפורמת הנעה אחורית עם מנוע חשמלי הממוקם מאחור עם אופציה להנעה כפולה באמצעות מנוע חשמלי נוסף הממוקם מלפנים. ארכיטקטורת השלדה מאפשרת שילוב של מתלה אחורי בעל חמישה חיבורים וממקמת את מכלול הסוללות ברצפת המכונית לטובת הורדת מרכז הכובד וחלוקת משקל מאוזנת בין הסרנים.

לראשונה בייצור סדרתי משלבת יונדאי בפלטפורמת E-GMP סרן הנעה משולב (IDA) המשלב ליחידה אחת את מיסבי הגלגל וציר ההנעה, מה שחוסך הפסדי אנרגיה ומעניק העברת כוח חלקה יותר התורמת לנוחות הנסיעה.

פלטפורמת E-GMP ממקסמת את חלל הפנים באמצעות בסיס גלגלים ארוך במיוחד, הזזת הקורות הקדמיות והאחוריות לקצה המרבי המתאפשר ותכנון לוח מכשירים דק. מיקום הסוללות האופטימלי מאפשר רצפה שטוחה בתא הנוסעים המאפשר יותר מרווח רגליים מלפנים ומאחור ואפשרות סידור גמישות של המושבים בהתאם לצרכים.

הפלטפורמה מבטיחה את בטיחות הסוללה באמצעות מבנה תומך היקפי עשוי פלדה בעלת חוזק גבוה במיוחד ומקטע מרכזי המחובר למרכב הרכב. מכלול הסוללה מוקף באזורים סופגי אנרגיה משניים, נוסף לחלקי המרכב והשלדה הסופגים את עיקר אנרגיית התאונה כדי להגן על הנוסעים.

 

איוניק 5 מנוע
אירוע נהיגה רשמי הבוקר. יונדאי איוניק 5
יונדאי איוניק 5 טווח חשמלי
טווח חשמלי מוצהר של עד 480 ק”מ. איוניק 5

 

עיצוב יוצא דופן 

יונדאי מציגה ב-IONIQ 5 פילוסופיית עיצוב חדשה. האיוניק נבנה בתצורת Crossover Utility Vehicle המשלבת בין מבנה ושימושיות של רכב פנאי עם מראה ספורטיבי אתלטי של מכונית האצ’בק.

הפרופורציות הייחודיות של IONIQ 5 מתקבלות בזכות מרכב בעל בסיס גלגלים ארוך במיוחד של 300 ס”מ  ורוחב של 189 ס”מ הלקוחים מעולם מכוניות הסאלון ומשתלבות עם אורך קומפקטי של 463.5 ס”מ, מה שממקם את בתי הגלגלים בפינות הרכב כשיחד עם ממד רוחב תורם למרחב הפנים. יציבה גבוהה ותנוחת נהיגה שלטת מושגת בזכות ממד גובה של 164.7 ס”מ. תא המטען בנפח 531 ליטר

זוהי המכונית הראשונה של יונדאי שבה מכסה מנוע מעוצב בצורת צדפה שמהווה גם את הכנפיים הקדמיות. בתי גלגלים מעוגלים עם קווי חיתוך על קשת החיצונית של בית הגלגל מייצרים מראה דינמי של תנועה. קווי גוף, קו תוחם אורכי מהדלתות לזנב המכונית וקורה אחורית נטויה בעלי חיתוכים חדים ומודגשים מעניקים מראה עתידני ומסיבי.

מעצבי IONIQ 5 העניקו דגש מיוחד על יעילות אווירודינמית עם אלמנטים כמו היעדר שבכה קדמית, חישוקים בעיצוב מיוחד המפחית התנגדות לרוח, צמצום המרווחים בין משטחי הגוף וידיות הפתיחה לדלתות חבויות בגוף ונשלפות החוצה בעת הצורך. בפגוש קדמי מותקנים מדפים חשמליים האוטמים את פתחי הזרמת האוויר במהירויות גבוהות, וספוילר אחורי בעל פתחי כניסת אוויר המאפשרים לאוויר לזרום בצורה חלקה לאורך דלת תא המטען. כל המרכיבים הללו מסייעים ל-IONIQ 5 להשיג מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.288 CD. נתון זה בא לידי ביטוי בחיסכון באנרגיה וברמת רעשי רוח נמוכה במיוחד.

 

איוניק 5 רמות אבזור מחירים
תאורת פיקסלים חדשנית. איוניק 5

 

האלמנט העיצובי הבולט ב-IONIQ 5 הוא אלמנט ה”פיקסלים המרובעים” שילווה את כל דגמי משפחת IONIQ. אלמנט ה”פיקסלים המרובעים” מיושם באזורים שונים ברכב, ובראש הראשונה בחתימת האור של המכונית. יחידות התאורה הקדמיות מורכבות מ-256 “פיקסלי תאורה” שהם למעשה יחידות  LED מרובעות הצמודות זו לזו ויוצרות ארבעה גופי תאורה ראשיים בצורת האות .U מתחת לקו הפנסים הקדמיים הוסיפו המעצבים פסי תאורת DRL חבויים בחיפוי הדקורטיבי הרוחבי שמעל לפגוש היוצרים בלילה חתימת אור מרהיבה. את אלמנט הפיקסלים ניתן לפגוש גם ביחידות התאורה מאחור, בספי הדלתות הדקורטיביים ובדגשים שונים בעיצוב הפנים של המכונית

 

איוניק 5 פנים תא נהג מולטימדיה לוח מחוונים
תא נהג חדשני. איוניק 5
איוניק 5 תמונות
שימושיות מירבית, תאי אחסון רבים וקונסולה זזה

 

תא נוסעים

הפלטפורמה החכמה של IONIQ  5 מאפשרת ליצור תא נוסעים מרווח במיוחד עם בסיס גלגלים באורך של 3 מטרים – נתון יוצא דופן לקרוסאוברים בגודל דומה. יחד עם רצפה שטוחה לחלוטין התאפשר למתכנני תא הנוסעים של IONIQ 5 ליצור תא נוסעים ורסטילי ופונקציונלי המעניק לנהג ולנוסעים שפע של מרחב ואלמנטים שימושיים לשיפור השהיה והנוחות במכונית.

תחושת המרחב בתא הנוסעים מועצמת על ידי שימוש בגג פנורמי עשוי זכוכית ללא קורות תומכות במרכז המעניק תחושה מוארת ואוורירית. לגג צמד וילונות נגללים חשמלית האוטמים אותו לחלוטין לקרינת השמש.

 

מולטימדיה ולוח מחוונים 

לוח המכשירים הקדמי מעוצב באופן נקי ופונקציונלי עם מסך 12.25” ברזולוציה גבוהה המשמש כלוח מחוונים ולצידו מסך 12.25” נוסף המאפשר שליטה על מערכת השמע, המולטימדיה, ומערכות הרכב השונות באמצעות ממשק מגע אינטואיטיבי. תפעול בקרת האקלים מתבצע באמצעות אזור מיוחד המשלב משטחי מגע דמויי מתגים ותצוגה דיגיטלית.

העברת ידית ההילוכים אל גלגל ההגה אפשרה לצייד את IONIQ 5 בקונסולה מרכזית ורסטילית בין המושבים הקדמיים הנעה על גבי מסילה. את הקונסולה אפשר להסיט קדימה כדי לשפר את מרווח הרגליים לנוסע האמצעי במושב האחורי או להסיט אותה לאחור כדי שהנוסעים יוכלו להשתמש בשקעי הטעינה הנמצאים בה. הקונסולה כוללת גם מטען טלפון אלחוטי מהיר של 15 וואט עם מנגנון קירור למניעת התחממות הטלפון, מחזיקי כוסות וחלל אחסון גדול.

 

איוניק חשמלית
קרוסאובר חשמלי חדש. יונדאי איוניק 5

 

המושבים הקדמיים ב-IONIQ 5 מציעים הדום רגליים נשלף עם אפשרות למצב Zero Gravity לתנוחת ישיבה כורסתית שעונה לאחור המתאימה למנוחה בנוחות מרבית בזמן טעינת הרכב עם עומס מינימלי ותחושת ריחוף ליושב. המושבים האחוריים ב-IONIQ 5 נעים על גבי מסילה בטווח של 14 ס”מ וניתנים לקיפול מלא על מנת להגדיל את נפח תא המטען מ-531 ל-1591 ליטר עצומים המספיקים כדי לנסוע לחופשה משפחתית או להובלת חפצים גדולים. כמו כן, ל-IONIQ 5 תא מטען קדמי בנפח נוסף של 57 ליטר.

תא הנוסעים ב-IONIQ 5 ידידותי לסביבה כאשר נקודות מגע רבות בו, כמו למשל ריפוד המושבים, חיפוי הדלתות, הרצפה ומשענת היד עשויים מחומרים ממוחזרים. חומרי גלם שהופקו מקני סוכר משמשים לדיפון התקרה ושטיחי הרכב. המקוריות והחדשנות שבשימוש בחומרים אלו הופכים את IONIQ 5 לבעלת אמירה סביבת מובהקת, זאת מבלי להתפשר על תחושת איכות ויוקרה מוקפדת.

 

יונדאי איוניק 5 משך טעינה
טעינה אולטרא מהירה ב-18 דקות. יונדאי איוניק 5

 

טעינה מתקדמת

  • יונדאי IONIQ 5 מציגה את טכנולוגיית הטעינה המתקדמת בעולם התומכת במתח גבוה במיוחד עם סוללה של 800 וולט התומכת גם ב-400 וולט עם התחממות סוללה נמוכה המסוגלת להתחבר לתשתית טעינה של 400 וולט ללא צורך במתאמים או ברכיבים נוספים.
  • יונדאי רשמה פטנט בלעדי על מערכת ה-Multi Charging ב-IONIQ 5 המסוגלת באמצעות שילוב של המנוע החשמלי וממיר מתח להגביר את מתח הטעינה מ-400 ל-800 וולט תוך שמירה על יציבות טעינה.
  • עם עמדת טעינה מהירה של 350 קילוואט ניתן לטעון את סוללת הIONIQ 5 מ-10% ל-80% קיבולת ב-18 דקות בלבד. (בעמדת טעינה אולטרה – מהירה בלבד)
  • ב-5 דקות של טעינה אולטרה-מהירה בעמדת 350 קילוואט ניתן לקבל אנרגיה המספיקה לנסיעה של 103 ק”מ. (בעמדת טעינה אולטרה – מהירה בלבד)
  • בחיבור לעמדת טעינה רגילה (Mode 3) ניתן להטעין את הסוללה במלואה בזמן של 6 שעות ו-43 דקות.
  • קיבולת הסוללה בIONIQ 5 עומדת על 72.6 קילוואט כך שטעינה ביתית מלאה תעלה 37 שקלים (51 אג’ לקוט”ש).

 

האיוניק 5 יכולה גם להטעין מכשירים חיצוניים

האנרגיה הצבורה בסוללות של IONIQ 5 מסוגלת לשמש לא רק את המכונית אלא גם צרכני חשמל חיצוניים. באמצעות טכנולוגית V2L מתאם ייחודי המתחבר לשקע הטעינה הופך את הסוללה של IONIQ 5 לספקית אנרגיה חיצונית עבור מכשירים חשמליים, ציוד קמפינג, אופניים ואפילו לטעינת רכב חשמלי תקוע עם אפשרות לספק 220v בהספק של עד 3.5kW משקע הטעינה. פונקציית V2L בIONIQ 5- מסוגלת לספק עד 3.5 קילוואט המספקים להפעלת מזגן בינוני וטלוויזיה גדולה למשך 24 שעות.

 

איוניק 5 קנייה
עיצוב יוצא דופן

 

מנוע חשמלי יעיל

מערכת ההנעה החשמלית הקומפקטית בIONIQ 5 מורכבת ממנוע עוצמתי, ממסר EV ומהפך זרם משולבים במודול קומפקטי יחיד. מבנה זה מבטיח רמת ביצועים גבוהה על ידי העלאת המהירות העבודה מקסימלית של המנוע בעד 70% בהשוואה למנועים חשמליים קיימים. המנוע המהיר קטן ממנועים אחרים תוך מתן ביצועים דומים, והוא נותן יעילות גם במרחב וגם במשקל.

המנוע החשמלי נשלט על ידי מודול ממיר מתח המשלב מוליכים למחצה מסיליקון קרביד (SiC). טכנולוגיה זו יכולה לשפר את יעילות המערכת בעד 3%, מה שמשפר את טווח הנסיעה ב-5% עם סוללה בעלת קיבולת אנרגיה זהה.

לישראל מגיעה יונדאי IONIQ 5 בתצורה של מנוע חשמלי אחורי המניע את הגלגלים האחוריים. למנוע הספק של 217 כ”ס ומומנט מרבי של  35.7 קג”מ המתקבלים באופן מיידי ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-7.4 שניות לצד תאוצות ביניים חלקות ומחזקות בכל תנאי הדרך.

לIONIQ 5 כושר גרירה של 750 ק”ג (ללא בלמים) ו1,600 ק”ג (עם בלמים).

 

איוניק 5 הטענה
איוניק 5 יכולה גם להטעין מכשירים חיצוניים

 

מכלול סוללות מתקדם

הטכנולוגיה המתקדמת של IONIQ 5 באה לידי ביטוי גם בתחום המכריע של הסוללה וניהול האנרגיה. מכלול הסוללות המתקדם הוא בעל צפיפות גבוהה ב-10% ביחס לסוללות הקיימות כיום בשוק, מה שמאפשר משקל מופחת לצד אצירת אנרגיה מוגברת. למכלול הסוללות מעגל קירור נפרד התורם למבנה קומפקטי יותר ויכולת קירור משופרת.

ביצועי הסוללה המיטביים, איבודי האנרגיה המזערי ומערכת ניהול אנרגיה חכמה מאפשרים להפיק ב-IONIQ 5 את מקסימום של טווח נסיעה מקיבולת מכלול הסוללות.

לישראל מגיעה IONIQ 5 עם מכלול סוללות בעלת קיבולת גבוהה של 72.6 קילוואט/שעה המאפשרת לה להציע טווח יוצא דופן של *481 ק”מ בגרסאות ה- Prestige וה- Supreme ו-451 ק”מ בגרסת ה-Elite לפי תקן WLTP המחמיר. המשמעות היא ש-IONIQ 5 מעניקה טווח נסיעה המכסה את רוב שטח מדינת ישראל, ומאפשרת מרווח טעינה של יותר משבוע בשימוש ממוצע עם נסועה של כ-50 ק”מ ביום.

יונדאי מעניקה על הסוללה אחריות מורחבת ומקיפה של 7 שנים או 150 אלף ק”מ (המוקדם מבינהם).

 

איוניק 5 2021
ציון בטיחות ישראלי 7 מתוך 8. איוניק 5

 

מערך הבטיחות ביונדאי IONIQ 5 כולל:

7 כריות אוויר הכוללות כרית אוויר חדשנית הממוקמת בין מושב הנהג למושב נוסע להגנה במקרה של פגיעה מהצד

FCA+JT – התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום עם סיוע בחציית צמתים ובעת פניה בצומת המערכת מסוגלת לזהות תנועה המתקרבת באופן מסוכן ולהפעיל את הבלמים בהתאם כדי למנוע התנגשות.

LKAS – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז הנתיב הנסיעה, תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים המאפשרת שמירה על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים.

BCA – מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת. מערכת ההתרעה על תנועה בשטחים מתים מספקת התרעה לנהג, ומונעת מעבר נתיב במידה וקיימת סכנת התנגשות ברכב בנתיב המקביל.

RCCA – זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית

DAW – מערכת התרעה על ערנות נהג.

HBA – מזהה רכבים המגיעים ממול ומשנה את אלומת האור הגבוה אוטומטית כדי למנוע סנוור

SEA – מערכת יציאה בטוחה המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי במקרה של רכב מתקרב

ROA – מערכת המספקת תזכורת לבדיקת המושב האחורי

ברמת גימור Elite כלולות גם מערכות הבטיחות הבאות:


BVM– הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים- בעת הפעלת איתות המצלמות ההיקפיות ברכב מציגות תמונה של הנתיב בו רוצים להשתלב על גבי לוח המחוונים כדי לאפשר מעבר נתיב בטוח.

SPA – מערכת לחנייה אוטומטית המאתרת מקום חניה המתאים לרכב ומבצעת עצמאית את כל התמרונים הנדרשים עד לחניה מלאה.

PCA – מערכת אקטיבית להתרעה ומניעת התנגשות בעת כניסה ויציאה מחניה

AVM – מערך מצלמות היקפי המספק תצוגת 360 מעלות מסביב לרכב כדי לסייעה בחניה במקומות צרים.

 

שלוש רמות גימור עשירות

יונדאי IONIQ 5 משווקת בישראל בשלוש רמות גימור הכוללות מפרט אבזור עשיר מעולמות מכוניות היוקרה בשילוב פרטי אבזור שאינם מוצעים במתחרות הישירות, זאת יחד עם פיצ’רים טכנולוגיים ייחודים המשלימים את חבילת ואווירת ההייטק הייחודית של המכונית.

רמת גימור Prestige כוללת: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 12.25 אינץ’ ותאימות לממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, דיבורית BT, מצלמה אחורית עם כפתור הפעלה, חיישני חניה אחוריים, לוח מחוונים צבעוני דיגיטלי מלא SVC בגודל 12.25 אינץ’, בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, קיפול מראות חשמלי, שמשות כהות Privacy Glass, בלם יד חשמלי, תאורת LED קדמית ואחורית, חיישני גשם תאורה, מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח ואפשרות להנעה מרחוק, מושב נהג מתכוונן חשמלי עם כיוון תמיכת גב תחתון, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ’.

מחיר: 189,900 ₪

רמת גימור Supreme כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור Prestige גם גג שמש פנורמי.

מחיר: 199,900 ₪.


רמת גימור
Elite מוסיפה בנוסף לחבילת הבטיחות המורחבת גם: מערכת SPA לחניה אוטומטית, תאורת LED לאור הגבוה בחזית, משטח טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי בהספק של 15W, חיישני חניה קדמיים, פתיחה אוטומטית לידיות הדלתות, ריפודי עור, מושבים קדמיים Relaxation Seat חשמליים עם אפשרות להטיה מלאה, זיכרונות למושב הנהג, מושב נוסע קדמי מתכוונן חשמלית עם כיוון תמיכת גב תחתון, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חימום לגלגל ההגה, מושב אחורי עם אפשרות כיוון חשמלית, חימום למושבים האחוריים, תאורת אווירה משתנה בתא הנוסעים, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, דלת תא מטען נפתחת חשמלית עם אפשרות הגדרת גובה הפתיחה, מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות וחישוקי סגסוגת ייחודיים בקוטר 20 אינץ’.

מחיר: 216,900 ₪.

 

כלמוביל בראש שקט“:

לרגל השקת ה-IONIQ 5 החדש בישראל תעניק כלמוביל  חווית שירות  הכוללת טיפולים על פי הנחיות יצרן למשך 3 שנים או 45,000 ק”מ המוקדם מבינהם ללא עלות ועמדת טעינה 11kW בהתקנה של אחת מהחברות ג’ינרג’י, אפקון או סונול כלולים במחיר ה-IONIQ 5.

 

גרסה מחיר בש”ח
Prestige 189,900
Supreme 199,900
Elite 216,900

 

יונדאי איוניק מידות
אחריות מורחבת ועמדת טעינה כלולה. יונדאי איוניק 2021.

 

ממדים

אורך 4,635 מ”מ
רוחב 1,890 מ”מ
גובה 1,647 מ”מ
בסיס גלגלים 3,000 מ”מ
מרווח רגלים מרבי קדמי/אחורי 1,002/1138 מ”מ
מרווח ראש קדמי/אחורי (ללא גג שמש) 982/1,046 מ”מ
מרווח ראש קדמי/אחורי (עם גג שמש) 953/1,034 מ”מ
מרווח כתפיים קדמי/אחורי 1,470/1,465 מ”מ
מרווח מתנים קדמי/אחורי 1,362/1,368 מ”מ
מרווח גחון 160 מ”מ
נפח תא מטען 531-1,591 ליטר
נפח תא מטען קדמי 57 ליטר
משקל עצמי 2,002-2,065 ק”ג
משקל כולל  מורשה 2,430 ק”ג

 

The Electric Experience showroom

במקביל להשקת ה- IONIQ 5 וה- KONA EV הקימה כלמוביל ללקוחות את ה- The Electric Experience showroom– מתחם פופ-אפ חוויתי של רכבים חשמליים באולם התצוגה של יונדאי בתל אביב.

מתחם הפופ-אפ החדש כולל מיצג חשמלי סביב רכבי החשמל, סרטוני מידע ופרטים שכדאי להכיר ולדעת על רכבים חשמליים בכלל ורכבי יונדאי החשמליים בפרט, שולחנות משחקים אינטראקטיביים ללמידה והתנסות הכוללים מחשבון לחישוב נסיעה, שאלות ותשובות ומחולל ממוחשב להכרת ה- IONIQ 5 וה- KONA EV.

The Electric Experience showroom יהיה פתוח לקהל הרחב לחודשיים בין התאריכים 29 ליולי ועד ה- 29 לספטמבר כולל בתקופת החגים בחול המועד בסניף יגאל אלון תל אביב.

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “יונדאי איוניק 5 החשמלית מושקת בישראל – החל מ-189,900 ₪”

  1. טסלה מציעה טווח ארוך יותר, טכנולוגיה עדיפה בהרבה, וביצועים של מכוניות על (בגירסת הפרפורמנס) מה שלא קיים באיוניק 5, המסקנה – אין סיבה לקנות את היונדאי הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + 11 =