יונדאי קונה היברידית החדשה 2022 שלוש רמות אבזור מ-147,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי קונה 2022
יונדאי קונה הייבריד 2022

כלמוביל משיקה בישראל את יונדאי קונה הייבריד החדשה עם עיצוב עדכני, מערכות בטיחות מתקדמות, בשלוש רמות גימור מ-147,900 ש”ח

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, משלימה את משפחת דגמי יונדאי קונה בישראל ומשיקה את קונה הייבריד החדשה, שמצטרפת לדגם היונדאי קונה טורבו ויונדאי קונה החשמליתיונדאי קונה הייבריד החדשה מגיעה עם יחידת הנעה היברידית מתקדמת המספקת נתוני צריכת דלק טובים, חבילת עיצוב מעודכנת, תא נוסעים משודרג עם מערכת מולטימדיה עדכנית ומערך משודרג של מערכות בטיחות אקטיביות.

 

עיצוב 

מעצבי יונדאי שדרגו את המראה של יונדאי קונה הייבריד עם חזית חדשה ודינאמית המשלבת את האלמנטים המודגשים מקו העיצוב העדכני והנועז של החברה. החזית של יונדאי קונה הייבריד שומרת על החלוקה המפלסית של יחידות התאורה. פסי תאורת היום הקבועה (DRL) בטכנולוגיית LED עברו עיצוב מחדש, והם צרים ומחודדים יותר ומשתלבים באופן אופקי מקצות השבכה הקדמית במקביל לתפיחות הכנפיים הבולטות.

יחידות התאורה הראשיות נמתחות לצד דופן המכונית באמצע גובה הפגוש מתחברות עם חיפויי קשתות הגלגלים, כשהן מפנות מקום לשבכה הקדמית הטרפזית המוגדלת בעלת שורג בולט. מגן תחתון כסוף העוטף את השבכה התחתונה בה מוסתרים פנסי הערפל משלים את המראה האגרסיבי והמלוטש. הצללית הספורטיבית מודגשת על ידי החיבור בין קפלי הכתפיים שבדלתות לקו הפנסים האחוריים החדים והצרים יותר. פגוש אחורי חדש המתחבר לחגורת הפלסטיק הקשיח והכהה העוטפת את תחתית הרכב מחזקים מראה קרוסאובר קשוח והרמוני.

את קווי העיצוב המלוטשים ומראה הקרוסאובר הספורטיבי והמובחן של KONA Hybrid משלימים מגוון צבעים בוהקים ובולטים, אופציה לצביעה דו-גוונית עם גג בצבע שחור (ברמת גימור supreme) וחישוקי סגסוגת קלה חדשים וקלים בגדלים של 16 ו-18 אינטש.

 

יונדאי קונה היברידית
מנוע בנזין ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 141 כ”ס ו-27 קג”מ. יונדאי קונה

יחידת הנעה היברידית 

יונדאי קונה הייבריד מצוידת ביחידת הנעה היברידית מתקדמת ויעילה במיוחד המציעה ביצועים מרשימים ונמרצים בכל תנאי הדרך, זאת לצד צריכת דלק יוצאת דופן של עד 26.3 ק”מ לליטר בממוצע. יחידת ההנעה היברידית מורכבת ממנוע בנזין GDi בנפח 1.6 ליטר בעל הזרקת דלק ישירה המספק 105 כ”ס ו-15 קג”מ המסתייע במנוע חשמלי בהספק של 43.5 כ”ס (32Kw) 

ו-17.3 קג”מ המייצרים יחד הספק משולב של 141 כ”ס ו-27 קג”מ. המנוע החשמלי מסייע למנוע הבנזין באופן מידי בתאוצות, מה שמבטיח עקיפות מיידות ובטוחות בכל תנאי הדרך. סוללת ליתיום-יון פולימר מתקדמת בעלת קיבולת של 1.56 קילוואט/שעה יחד מערכת ניהול אנרגיה חכמה מאפשרת למנוע החשמלי לספק את אנרגיית ההנעה בזמן שיוט ובתחילת נהיגה למרחק קצוב. טעינת הסוללה מתבצעת על ידי מערכת אחזור אנרגיה הממירה את אנרגיית הבלימה לחשמל (בלימה רגרנטיבית) ומבטיחה זמינות אנרגיה למנוע החשמלי בכל עת.

תיבת הילוכים כפולת מצמד DCT בעלת שישה יחסי העברה מבטיחה ניצול מרבי של ביצועי יחידת ההנעה ההיברידית, תוך העברות הילוכים חלקות ומידיות. מנופי העברת הילוכים המותקנים מאחורי גלגל ההגה מאפשרים תפעול ידני מלא להגברת תחושת השליטה וההנאה של הנהג. למיקסום הביצועים וחווית הנהיגה עומדת לרשות הנהג מערכת Drive Mode בעלת שלושה מצבי נהיגה: Sport לביצועים מרביים, Normal לנהיגה יום-יומית אופטימלית ו-Eco לחיסכון מרבי בצריכת הדלק.

 

 בטיחות

כמו כל דגמי יונדאי, גם KONA Hybrid החדשה מביאה איתה מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מבוססות שילוב של רדאר ומצלמה המסייעות לנהג. במסגרת מתיחת קיבלה KONA Hybrid מערך מערכות בטיחות אקטיביות מעובה יחד עם עדכוני תוכנה לשיפור פעולת ותגובת מערכות אלו לתנאי הכביש המשתנים. אל המערכות האקטיביות מצטרפים מבנה קשיח מתקדם המשלב אזורי ספיגת אנרגיה בזמן תאונה ו-6 כריות אוויר להגנה מרבית על הנהג והנוסעים.

חבילת מערכות הבטיחות ב-KONA Hybrid כוללת: 

FCA – מערכת להתרעה מפני התנגשות חזיתית המשלבת בלימת חירום אוטונומית (AEB) המזהה גם סכנת פגיעה בהולכי רגל ורכב דו-גלגלי.

 LKA – מערכת סיוע אקטיבית למניעת ותיקון סטיה מנתיב באמצעות פעולות היגוי אוטונומיות הפועלת בשילוב מערכת LFK לשמירת הרכב במרכז הנתיב ועקיבה אחרי תוואי הכביש.

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים לשמירה על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים.

DAW – מערכת התרעה על עייפות הנהג.

ROA – מערכת חיווי והתראה למניעת שכחת ילדים במושב האחורי.

 

יונדאי קונה מחירון
יונדאי קונה היברידית החדשה 2022 החל מ-147,900 שקלים

 

 

ברמות גימור Prestige ו-Supreme כלולות גם מערכות:

BCA – מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בתנועה בשטחים מתים. המערכת מזהה יודעת לזהות באמצעות חיישנים ורדאר תנועה מתקרבת השטחים מתים ולספק התרעה ויזואלית וקולית לנהג. במידת והנהג מתעלם מההתרעה תפעיל המערכת את הבלמים כדי למנוע התנגשות בעת ניסיון למעבר נתיב.

RCCA – מערכת למניעת התנגשות בעת נסיעה לאחור. המערכת מזהה תנועה חוצה מאחור באמצעות חיישנים ומספקת התרעה לנהג, כאשר במידת הצורך מפעילה פונקציית בלימה אוטונומית כדי למנוע התנגשות.

LVDA – מערכת התרעה לנהג על תחילת תנועה של הרכב מלפנים. המערכת מנטרת את המרחק מהרכב שמלפנים בעת עצירה ממושכת, ומספקת לנהג התרעה להתחלת הנסיעה כאשר הרכב מלפנים החל להתקדם.

HBA – מערכת למעבר אוטומטי לתאורת אור גבוה בהתאם לתנאי הדרך והתנועה הנגדית.



יונדאי קונה הייבריד, שלוש רמות גימור עם אבזור משודרג ומערכת מולטימדיה חדשה:

 

כל גרסאות קונה הייבריד מגיעים מעתה עם מערכת מולטימדיה מקורית מפס הייצור עם מסך מגע “צף” ומעוצב ברזולוציה גבוהה ובגודל 8 אינטש (לעומת 7 אינטש בעבר). למערכת ממשק תפעול אינטואיטיבי ומתקדם, דיבורית BT משולבת ואפשרות חיבור לממשקי Apple CarPlay ו-AndroidAuto* (באמצעות טלפון תומך ובהתאם למגבלות הטכניות).

ברמות הגימור הגבוהות מושק לראשונה לוח מחוונים דיגיטלי SVC המורכב ממסך צבעוני ברזולוציה גבוה בגודל 10.25 אינטש, ובעל עיצוב ותצוגת נתונים משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר על ידי הנהג.

רמת גימור Premium כוללת מצלמה אחורית, גלגל הגה מתכוונן ומצופה עור בעל מתגי שליטה על מערכת השמע, Drive Mode בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים דיגיטלית, מחשב דרך, שני שקעי טעינה USB, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, תאורת יום קדמית LED DRL, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית עם איתות משולב, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, שמשות אחוריות כהות וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש.

מחיר:  147,900 ₪ 

רמת גימור Prestige כוללת בנוסף: לוח מחוונים דיגיטלי SVC בגודל 10.25 אינטש עם תצוגת נתונים משתנה, מפתח חכם מלא לכניסה והנעה, תאורת לד מלאה, מלפנים ומאחור וחישוקים קלים בקוטר 18 אינטש.

 מחיר: 149,900 ₪ 

רמת גימור Supreme כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור Prestige גם: מושב נהג מתכוונן חשמלית עם מנגנון ניפוח לגב התחתון, מושב נוסע קדמי מתכוונן לגובה, צביעה דו-גוונית עם גג בצבע שחור.

מחיר: 153,900 ₪ 

 

יונדאי קונה הייבריד
יונדאי קונה הייברידי החדשה


מידות

 

אורך 4,205 מ”מ
רוחב 1,800 מ”מ
גובה (כולל מסילות גג) 1,565 מ”מ
מרווח סרנים 2,600 מ”מ
מרווח מהקרקע מינימאלי 165 מ”מ
מרווח רגלים מושב קדמי 1,054 מ”מ
מרווח רגלים מושב אחורי 893 מ”מ
מרווח ראש מושב קדמי 1005 מ”מ
מרווח ראש מושב אחורי 961 מ”מ
מרווח כתפיים מושב קדמי 1,409 מ”מ
מרווח כתפיים מושב אחורי 1,385 מ”מ
מרווח מותניים מושב קדמי 1,355 מ”מ
מרווח מותניים מושב אחורי 1,005 מ”מ
נפח תא מטען  374-1,296 ליטרים
משקל עצמי  1,486 ק”ג
משקל כללי מורשה  1,880 ק”ג
רדיוס סיבוב  5.2 מטרים

קיבולת מיכל דלק 

38 ליטר

 

כל הכתבות על יונדאי קונה 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × five =