יונדאי i20 החדשה בדור הרביעי מודרנית ומתקדמת החל מ-99,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יונדאי i20 החדשה בדור הרביעי מושקת בארץ, עם מנוע ליטר בהספק של 100 כ”ס, תא נהג ונוסעים מרווח יותר, מולטימדיה חדשה ולוח שעונים דיגיטלי, ומערכות בטיחות מתקדמות ברמות האבזור הגבוהות – החל ממחיר 99,990 ש”ח

 

יונדאי i20 החדשה בדור הרביעי
יונדאי i20 החדשה בדור הרביעי מודרנית ומתקדמת החל מ-99,900 ש”ח

 

עיצוב


העיצוב המסוגנן של יונדאי i20 החדשה מתאפיין בחזית דינאמית עם שבכה גדולה ומודגשת בקווים זוויתיים. האלמנטים הזוויתיים ממשיכים גם ליחידות התאורה ולחתימת ה-LED וממשיכים דרך דופן המכונית וקו החלונות העולה עד להתמזגות בקורה C. הקווים הזוויתיים מעניקים תחושה של מרכב הנוטה קדימה בתנופה שתואמת את האופי הספורטיבי של המכונית. האופי המסוגנן החדש של ה- i20 מודגש עם פגושים קדמיים ואחוריים במראה דינמי ומראה צדדי המציע פרופורציות וסגנון מיוחד המועצמים באמצעות קו אופי צדדי מודגש. החלל הפנימי מציג תחושת מרחב בתוך תא הנוסעים. 


קו העיצוב החדש המוצג ביונדאי i20 מועצם על ידי פרופורציות המרכב המשופרות שהפכו לדינמיות וספורטיביות יותר, ובו בזמן מבטיחים שהוא פרקטי לניווט באזורים עירוניים סואנים הודות לרוחב כולל שצמח ב-30 מ”מ (177.5 ס”מ) וגג מונמך ב-24 מ”מ המקנים יחד צללית ספורטיבית ודרוכה. בסיס הגלגלים שהוארך ב-10 מ”מ (258 ס”מ) תורם לשיפור היציבות ומרחב הפנים, ושמירה על אורך כולל קומפקטי של 404 ס”מ ( 5 מ”מ נוספים) משלים את היחס הנכון של ממדי הגוף המשתלבים בעיצוב הכולל.

יונדאי i20 החדשה מוצעת במבחר של עשרה צבעים נועזים ומרהיבים, המדגישים את קווי העיצוב של המכונית. בנוסף מוצעת אופציה לשילוב דו-גוני עם גג בצבע שחור פאנטום ייחודי וספורטיבי. 

 

יונדאי i20 החדשה 2021 מולטימדיה
יונדאי i20 החדשה תא נהג

 

יונדאי i20 החדשה תא נהג ונוסעים מידות
מידות הפנים צמחו

 

תא הנוסעים:

תא הנוסעים של יונדאי i20 החדשה מציג קו עיצובי רענן בשילוב הנדסת אנוש מתקדמת. החלל הפנימי מעניק תחושת מרחב, בין היתר בזכות אלמנט הפסים האופקיים הנמתח לרוחב לוח המכשירים ובדיפוני הדלתות ותאורת אווירה כחולה מבוססת על פסי LED חבויים.

מרחב הפנים עצמו גדל ביחס לדור הקודם הודות לתכנון חכם שאפשר תוספת של 88 מ”מ למרווח הרגלים ו-40 מ”מ למרווח הכתפיים ליושבים מאחור. תא המטען צמח בנפחו ב-51 ליטרים בזכות תכנון חדש למתלה האחורי ולמיכל הדלק, ועם נפח של 352 ליטר הוא מהגדולים בקבוצה ומציע פתח טעינה רחב ושימושי. קיפול המושבים האחוריים מאפשר לקבל נפח הטענה עצום של 1,165 ליטרים.

 

יונדאי i20 החדשה נפח תא מטען
יונדאי i20 החדשה תא מטען צמח ב51 ליטר

 

את יונדאי i20 החדשה ניתן לקבל עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’ אינפורמטיבי ובהיר לקריאה. לצידו ישנו מסך מגע צף בגודל 8 אינץ’ המאפשר שליטה על מערכות הבידור והתפעול של הרכב, מערכת המולטימדיה החדשה של יונדאי i20 מתאפיינת בממשק הייטקי, המשלב קישוריות מלאות ואפשרות שיקוף של הטלפון הסלולרי שלצידה ישנם שקעי USB ו-12V נוספים.

 

יונדאי i20 החדשה מנוע
מנוע טורבו בנפח ליטר, עם הספק של 100 כ”ס

 

מנוע

יונדאי i20 החדשה מגיעה עם מנוע 1.0 ליטר T-GDi בעל שלושה צילינדרים המשתמש בפיתוחים הטכנולוגים מתקדמים כדי לספק שילוב בין תפוקה גבוהה לצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכה. המנוע מצויד במגדש טורבו והזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה, יחד עם מערכת תזמון שסתומים משתנה החדשה והבלעדית ליונדאי CVVD, השולטת על זמן ומשך פתיחת השסתומים בהתאם לתנאי הנסיעה, כדי להבטיח פעולת מנוע חלקה ונצילות מרבית.

למנוע הספק המרבי של 100 כ”ס מתקבל ב-4,500, ואילו המומנט – 17.5 קג”מ זמינים במלואם בטווח שבין 1,500 ל-4,000 סל”ד. תיבת הילוכים DCT בעלת שבעה יחסי העברה ופיקוד אלקטרוני.

על פי היצרן, ליונדאי i20 החדשה צריכת דלק העומדת על 17 ק”מ לליטר (על פי תקן (WLTP, זאת יחד עם פליטת CO2 ממוצעת של 120 גרם לק”מ, שגם הוא מנתונים הנמוכים ביותר ביחס למתחרות.

 

יונדאי i20 החדשה מנוע מחיר חוות דעת

 

אבזור 

ה- i20 החדשה תגיע באבזור הכולל בגרסת ה- Intense  מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע צף ענק בגודל 8′ הכולל ,Apple CarPlay AndroidAuto, שליטה על מערכת השמע מגלגל הההגה,4 רמקולים ו- 2 טוויטרים, בקרת שיוט Cruise Control, כוונון מראות חשמלי, תאורת יום DRL, בורר מצבי נהיגה Drive Mode, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, שמשות כהות Privacy Glass, מפתח שלט מתקפל, וחיישני חניה אחוריים מקוריים, חיישן אורות ומערכת מובילאיי המסייעת במניעת תאונות דרכים.

 

דגם ה- Prime מוסיף את מערכות הבטיחות:

FCA– בלימת חירום אוטונומית למניעת התנגשות חזיתית. המערכת מסוגלת לזהות ולהתריע על קרבה מסוכנת לרכב ולהולכי רגל ולהפעיל את מערכת הבלימה כדי למנוע התנגשות חזיתית.

LKA – זיהוי גבולות הנתיב וסימני הדרך ומניעה אקטיבית של סטיה מנתיב. 

HBA– תאורת אור גבוה אדפטיבית המזהה רכב הנוסע מלפנים או תנועה הנוסעת ממול ומשנה את גובה אלומת האור אוטומטית כדי למנוע סינוור. 

DAW– מערכת סיוע לערנות לנהג (Driver Attention Warning). מדובר במערכת חדשנית אשר מזהה ספקטרום רחב של מאפייני נהיגה כגון תגובות היגוי חדות, בלימות פתאומיות וסטיות נתיב תכופות אשר מעידות על עייפות הנהג וחוסר ריכוז. למערכת פונקציית  LVDA המזהה השתהות של הנהג ברמזורים ומספקת התרעה במידה והרכב מלפנים כבר החל בתנועה.

דגם ה- דגם ה- Prime Plus מוסיף גם גוון שחור בצבע הרכב.

 

דגם ה- Prestige כולל בנוסף פנסי איתות במראות, חישוקי סגסוגת 16 אינץ’ חדשים שעוצבו לאחרונה ותא אחסון קדמי עם משענת יד.

 

דגם ה-Supreme כולל גם קיפול מראות חשמלי אוטומטי, SCC, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורת יום DRL-LED, תאורת LED קדמית, תאורת אווירה, SVC- לוח שעונים דיגיטלי מלא בגודל 10.25 אינץ’, תאורת עזר בפניה, פנסי ערפל קדמיים, מפתח חכם, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישן גשם ובקרת אקלים דיגיטלית וגלגלי סגסוגת 17 אינץ’ חדשים שעוצבו לאחרונה. כמו כן כולל-

FCA– בלימת חירום אוטונומית למניעת התנגשות חזיתית. המערכת מסוגלת לזהות ולהתריע על קרבה מסוכנת לרכב, הולכי רגל, דו גלגלי ותנועה חוצה בצומת ולהפעיל את מערכת הבלימה כדי למנוע התנגשות חזיתית.

LFA – מערכת לשמירה אקטיבית של הרכב במרכז נתיב הנסיעה באמצעות תיקוני היגוי. 

 

יונדאי i20 החדשה 2021 נסיעת מבחן

 

דגם ה-Supreme Plus  כולל גם גוון שחור בגג הרכב ואת מערכת הבטיחות: 

BCA – מניעת התנגשות בתנועה בשטחים מתים. רדאר המערכת מנטר תנועה בשטחים מתים ומספק  התרעה ויזואלית במראות הצד. במידה והנהג מתעלם מההתרעה מסוגלת המערכת להפעיל את הבלמים כדי למנוע התנגשות ברכב הנע בנתיב המקביל.

RCCA– מערכת אקטיבית למניעת תאונה בנסיעה לאחור; באמצעות חיישני המכ”ם של מערכת לזיהוי רכב ב “שטח מת”, המערכת לא רק מזהירה את הנהג אודות כלי רכב חוצה המתקרב מאחור אלא גם מפעילה את מערכת הבלמים באופן אוטונומי בכדי למנוע התנגשות במכשול.

רמות גימור ומחירים:

 

גרסה מחיר בש”ח
Intense 99,900
Prime 104,900
Prime Plus 106,900
Prestige 104,990
Supreme 109,990
Supreme Plus 113,900

 

ניר גרוסמן מנהל חטיבת יונדאי: מדובר בדגם מעוצב, פורץ דרך שיכבוש את ליבם של צעירים ומבוגרים כאחד  להם תציע כלמוביל  מסלולי מימון ליסינג וטיפול אטרקטיביים בהם  מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של החל מ-8,900 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 1,281 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “יונדאי i20 החדשה בדור הרביעי מודרנית ומתקדמת החל מ-99,900 ש”ח”

  1. מערכת המולטימידה מחייבת חיבור של הנייד האישי עם כבל USB *ולא* כוללת אפליקציות מותקנות מראש.
    הנייד האישי חייב להיות אייפון או אנדרואיד 10 ומעלה.
    **מאכזב מאוד** הייתי מצפה שיגיע כמו בדגמים הקודמים עם יכולת הכנסה של SIM ואפליקציות מובנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × one =