ימי מכירות מיוחדים בלקסוס: הנחות ייחודיות ואשראי ב-0% ריבית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ימי מכירות מיוחדים בלקסוס: הנחות ייחודיות ואשראי ב-0% ריבית

 

לקסוס תקיים החל מהיום, ימי מכירות מיוחדים עם הטבות והנחות ייחודיות על מגוון דגמי החברה; תעניק אשראי ב-0% ריבית וללא הצמדה, עד ל-70% משווי הרכב

 

מהיום, יום רביעי (10.06) ועד שישי (12.06), תקיים לקסוס ישראל, ימי מכירות מיוחדים. במסגרת זו, תציע החברה הטבות והנחות ייחודיות, מסלולי מימון ותנאי טרייד אין אטרקטיביים.  בין היתר תציע החברה אשראי לרכישת רכב ב-0% ריבית וללא הצמדה, עד ל-70% משווי הרכב, וזאת ברוח התקופה, ומתוך מטרה להציע מסלולים ייחודיים שיהפכו את תהליך רכישת הרכב לבטוח ומשתלם מאי פעם.

בין ההנחות שיוענקו במסגרת ימי המכירות: דגם ה-IS יוצע במחיר של 220 אלף שקל במקום 229 אלף שקל; רכב הפנאי הפופולארי, ה-NX, יימכר ב-276,900 שקל, מחיר המשקף הנחה של 8,000 שקל. אותה הנחה תוענק גם עבור ה-RX, שיוצע בימים אלה במחיר של 341,900 שקל.

דרור גורלניק, מנכ”ל לקס מוטורס: “כשברקע לא מעט מנותני האשראי מצמצמים היקפים או מעלים ריביות, המסלולים שאנו מציעים מלווים בתנאים תחרותיים, בריבית 0%. בשילוב עם עסקאות טרייד-אין שאנו מציעים, ניתן אף ליהנות ממכונית חדשה ואיכותית ובו בזמן להפוך את המכונית הנוכחית לכסף נזיל אשר כל כך חיוני בימים אלו”. 

בימי המכירות יפעלו אולמות התצוגה של Lexus ברחבי הארץ (הרצליה, חיפה, ירושלים ופתח-תקווה( במתכונת מיוחדת, ולפיכך יהיו פתוחים בימים ד’-ה’ מהשעה 08:00 ועד השעה 20:00 וביום ו’ עד השעה 15:00.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − 12 =