כתבת אורח: איך למצוא סוכן ביטוח טוב? טיפים ודגשים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סוכן ביטוח מומלץ
 איך למצוא סוכן ביטוח טוב? כמה טיפים ודגשים לשים אליהם לב

 

כתבת אורח: איך למצוא סוכן ביטוח ראוי? כמה טיפים ודגשים לשים אליהם לב

 

טיפים לבחירת סוכן ביטוח: רובינו מוציאים בכל חודש סכומי כסף לא קטנים עבור ביטוחים.בין סוגי הביטוחים עליהם רובינו משלמים לא מעט: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוח בריאות וביטוחים נוספים. 

כידוע, לביטוחים יש חשיבות גבוהה, מכיוון שבכוחם לאפשר לנו ו/או לבני משפחתינו ליהנות מרשת הגנה כלכלית מסוימת – במידה וחלילה אחד מאותם מקרים ביטוחיים יתממש בפועל. יחד עם זאת, בכדי שמחד נוכל ליהנות מרשת ההגנה האופטימאלית ומאידך, לא נאלץ לשלם סכומי כסף מיותרים עבור אותם הביטוחים, קיימת חשיבות גבוהה לבנות תיק ביטוחי איכותי ומותאם אישית. הדרך לתיק ביטוחי שכזה עוברת בשלב הראשוני, בבחירת סוכן ביטוח מתאים – אשר יהווה כאיש מקצוע מנוסה ואמין. 

 

בדיקת שם ומוניטין


בהליך בחירת סוכן ביטוח קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על אמינות הסוכן, על הרמה המקצועית ועל הניסיון. לכן, כדאי לנסות ולחפש מידע לגבי השם והמוניטין של ואתו הסוכן.
יש לנסות ולברר כמה שיותר פרטים לגבי הניסיון שלו – אם לדוגמא יש לאותו הסוכן אתר, ניתן לקרוא בעיון את עמוד ה”אודות”  באתר. גם רשתות חברתיות יכולות להוות כאמצעי רב ערך אשר בכוחו לסייע בקבלת התמונה המלאה לגבי השם והמוניטין של אותו הסוכן. כדאי לוודא שמדובר בסוכן ביטוח שהינו אובייקטיבי ולא מחויב בהכרח לחברה מסוימת – מה שיבטיח לכם את קבלת ההצעה המשתלמת ביותר.  

 

קבלת המלצות וחוות דעת


אם יש לכם חברים, בני משפחה או מכרים אשר נעזרים בשירותיו של סוכן ביטוח ויכולים להוות כ”מקור ראשון” אשר ימליץ על שירותיו, דבר זה יכול לסייע לכם במידה רבה בקבלת ההחלטה. יחד עם זאת, אם נחזור רגע לרשת האינטרנט, הרי שהיא יכולה לשרת אותנו גם בכל מה שקשור לנושא הזה. כיום, באמצעות הליך פשוט של לחיצה על מספר מקשים, ניתן לקרוא לא מעט חוות דעת והמלצות לגבי כל איש מקצוע – ובהתבסס על אותן המלצות לקבל קצת רקע על אותו סוכן ביטוח.

 

הגדרת הדרישות והצרכים


בכדי לבחור נכון סוכן ביטוח ההמלצה היא בשלב הראשון להגדיר את הדרישות והצרכים שלכם משירותיו. כך שאם לדוגמא אתם מעוניינים לעשות ביטוח חיים, תוכלו למקד את החיפוש בסוכנים המתמקדים בסוג כזה של פוליסות. אם אתם רוצים לבנות תיק ביטוחים או לשפצר את התיק הנוכחי, תוכלו למקד את החיפוש בהתאם לאותם הצרכים הפרטניים. 

 

אילו קשרים יש לסוכן הביטוח?


לנושא כמות ואיכות הקשרים של סוכן הביטוח יכולה להיות השפעה רבה על איך יראה התיק הביטוחי שלכם. סוכן ביטוח עתיר קשרים, העובד מול מספר חברות ביטוח גדולות שונות, יהיה חף מאינטרסים ויוכל להתמקד נטו באינטרסים שלכם, האנשים הנמצאים מולו, כאשר המטרה שלו תהיה לאפשר לכם ליהנות מהביטוחים הטובים והמתאימים ביותר בתמורה למחירים האטרקטיביים ביותר. לכן, בהליך בחירת הסוכן, כדאי לבדוק גם מול אלו חברות ביטוח הוא עובד. 

 

פגישת ייעוץ ראשונית


בכדי להתרשם בצורה מעמיקה מאותו סוכן ביטוח חשוב מאוד לא לוותר על פגישת ייעוץ ראשונית – עכשיו, הפגישה לא חייבת להתבצע באופן פרונטאלי היא יכולה להיות גם טלפונית.
ההמלצה היא להגיע לאותה פגישה ברמת מוכנת גבוהה – ניתן להעלות על הכתב את כל אותן שאלות, אשר התשובות עליהן יאפשרו לכם להגיע למסקנה אם אכן מדובר באיש המקצוע המתאים עבור המטרה או שאולי עדיף לבחור בסוכן ביטוח אחר.

שימת דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר לכם לבחור בסופו של דבר סוכן ביטוח מקצועי ואמין – מה שיכול להוות כצעד ראשון לעבר בניית תיק ביטוח איכותי ומותאם דרישות וצרכים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + 4 =